Gå til innhold

Overnattingsdate - mensen - HJELP!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den Friday, April 29, 2016 at 20.56, AnonymBruker skrev:

Jeg har sjeldent opplevd at menn "forstår i samme slengen" noe som helst. Menn trenger direkte tale, ikke kodeord og hinting. 

Jeg ville kjøpt ugjennomsiktige hundedrittposer og kasta i søpla utenfor med mindre det blir mye bryderi (annen etasje etc).

Anonymkode: 5f036...b02

😂😂😂😂

Glitrende svar! 😀👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 29.4.2016 at 18.34, Splitterpine skrev:

What? Har han luktesansen til en bikkje eller? :laugh: At han virkelig turte å si dét :ohmy:

Menslukt er distinkt og kraftig, så det er da lett å lukte, spesielt når man er intim. Jeg har ofte plukket det opp hos kollegaer, kunder og folk på trikken, og jeg har ikke kjempefølsom nese. (Så har du også menneskelige superluktere, som  kan lukte hvilke av kvinnene i rommet som har eggløsning.)

Anonymkode: 7f78e...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29. april 2016 at 23.51, AnonymBruker skrev:

Hadde aldri i verden tatt hintet. Er ikke alt som kobles like fort når det ikke er en del av din egen hverdag. Hadde tenkt hun trengte det til tanntråd e.l.

Ja. Søppel på badet er dassruller, som går rett i peisen, barberblad, q-tip og hoder på tanntrådkost. Hadde antaglig tømt den bøtta en gang i halvåret.

Anonymkode: bb733...f35

Er du seriøs? :ohmy:

Jeg overnattet hos min date i helgen. Han bor i kollektiv. Jeg hadde mensen og kastet en tampong i søpla på badet. Pakket den godt inn i papir og dyttet den nedi der, men herregud: Kan det hende at den ikke blir kastet på så lang tid? Jeg kan aldri dra dit igjen :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pompom skrev:

Er du seriøs? :ohmy:

Jeg overnattet hos min date i helgen. Han bor i kollektiv. Jeg hadde mensen og kastet en tampong i søpla på badet. Pakket den godt inn i papir og dyttet den nedi der, men herregud: Kan det hende at den ikke blir kastet på så lang tid? Jeg kan aldri dra dit igjen :bond:

For meg er det sånn, men dersom han har søppelkasse på badet antar jeg at han bruker den til mer :) Når det er snakk om et kollektiv, går shampooen fortere unna, og det er sikkert en som bruker noe dritt i trynet osv. Hadde ikke tenkt på det. I verste fall får du ta med søppla når du går derfra neste gang :tommelopp:

Anonymkode: bb733...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menslukt er distinkt og kraftig, så det er da lett å lukte, spesielt når man er intim. Jeg har ofte plukket det opp hos kollegaer, kunder og folk på trikken, og jeg har ikke kjempefølsom nese. (Så har du også menneskelige superluktere, som  kan lukte hvilke av kvinnene i rommet som har eggløsning.)

Anonymkode: 7f78e...3c5

Jepp,og for å si det sånn:Jeg kjente det litt selv,mens vi lekesloss på sofaen.Så jeg er ikke så overraska over at han også luktet det.

Hadde det bare vært littegranne i trusen hadde han nok ikke kjent det,og det gjør vel folk flest ikke heller.Men jeg hadde blødd så mye at buksa var ganske gjennomtrukket av blod øverst i skrittet :sjokkbla: Er glad han tok det pent.

Anonymkode: 50d0b...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...