Gå til innhold

Slankete og slankepiller


Spenn13

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med slankete eller slankepiller?

Endret av Spenn13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dessverre kastet bort mye penger på både slankete, slankepiller og andre mirakelkurer opp igjennom årene... Det funker ikke. Det som faktisk funker er derimot å ta tak i kostholdet. For min del ble den utslagsgivende faktoren å øke mengden proteinrik mat :) Fikk resultater veldig raskt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De produktene jeg har prøvd virker slankende på lommeboka og humøret, ikke på noe annet.  :ler:

Noen produkter har kanskje en vanndrivende effekt, slik at brukeren kan miste noen kg av den grunn.
Noen stopper fettopptaket, slik at du får diaré om du spiser for mye fett, og dermed spiser mindre av det.
Noen fyller opp magesekken slik at man ikke orker spise like mye som før (fiberrike tabletter som sveller opp), og så skal man ikke se bort i fra placeboeffekten.
Men ut over det har jeg ikke hørt om noen reseptfri slankemidler som har virkning ut over det jeg har nevnt over.

Anonymkode: a04bc...a71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Sier det igjen; hadde det virket så hadde ikke overvekt vært et problem.

Spis færre kalorier enn du bruker og kom deg i aktivitet så vil kiloene renne av.

Endret av Runforit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, KittenOfDoom skrev:

Har dessverre kastet bort mye penger på både slankete, slankepiller og andre mirakelkurer opp igjennom årene... Det funker ikke. Det som faktisk funker er derimot å ta tak i kostholdet. For min del ble den utslagsgivende faktoren å øke mengden proteinrik mat :) Fikk resultater veldig raskt!

Helt enig i dette. Bank nedpå med proteiner og tell kaloriene så forsvinner både vannvekt og fleskevekt overraskende fort. Alternativet er å gå bort til den største boleren på gymmet og spørre om han kan ordne deg noe ECA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortkastede penger. De eneste pillene som faktisk fungerer for vektnedgang er sentralstimulerende midler, gjerne oppført på doping- eller narkotikalisten, og det skal naturligvis litt til å få dette på resept. Særlig om ønsket vektnedgang er forklaringen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...