Gå til innhold

Sove med tannbleking?


Marteet

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen her har prøvd å sove med tannbleking på over natten? tenker da på vanlige strips fra feks Smilelab :) vurderer å teste det ut, men et veldig usikker på eventuelle bivirkninger.. Noen som har erfaringer eller tanker rundt dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Marteet skrev:

Jeg lurer på om noen her har prøvd å sove med tannbleking på over natten? tenker da på vanlige strips fra feks Smilelab :) vurderer å teste det ut, men et veldig usikker på eventuelle bivirkninger.. Noen som har erfaringer eller tanker rundt dette? 

Hva står det i bruksanvisningen da? Står det at man kan gjøre det sovende? Hvor mange minutter står det i bruksanvisningen at blekingen skal være på?

Jeg ville ikke prøvd det som du foreslår, og kanskje risikere å våkne UTEN TENNER!

Anonymkode: e7526...7d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står på pakka hvor lenge det skal være i, som regel bare 2 timer om dagen, ikke vits i å sove da. 

Endret av Evilposelos
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri bleket tennene, men pga syreskader så hadde jeg vært veldig skeptisk til å behandle lenger enn anvist tid.

Heller gule tenner enn vonde tenner. 

Anonymkode: 6d67a...5a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Marteet skrev:

Står 30 min i bruksanvisningen, men synes det gir lite eller ingen virkning..

Oki. Gå heller til tannlegen og få ordentlig blekemiddel.  Man skal se resultater etter 2 uker. Jeg fikk av tannlegen, kostet mye da, tilsammen 2600 selv om jeg gjorde det hjemme, men det ga resultater. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, gå til tannlegen eller gjør det hos en salong. Gjorde det hos hudpleieren min og betalte bare 2000kr, ble fornøyd ;)

Skjønner ikke de som klarer å sove med det, det er jo ekkelt å ha i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...