Gå til innhold

Reverse faceføkk


Frank5099

Anbefalte innlegg

1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Åååååå så stor og dominant! Jaaaa, så dominant!

I know, I know!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skuffet over at du ikke følger opp svarene du får bedre, Frank5099. Syntes faktisk det begynte med et lovende/bra trolle-innlegg. Kommer sannsynligvis ikke til å gidde lese flere tråder av brukeren Frank5099 etter dette, det er jo meningsløst å trolle når du verken klarer følge opp, eller heve deg skikkelig over svarene du får. Blir faktisk litt flau på dine vegne. Fristende å skrive at "du skal ha for forsøket", men det ble så tafatt at jeg ikke vil gi deg no for forsøket engang.

Anbefaler deg å lage en ny bruker og prøve igjen i morgen :)

(Så får du være så god å også be meg holde meg til tema, det er jo det eneste tilsvaret du klarer å gi).

Anonymkode: 0a20c...89b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Frank5099 skrev:

Jeg stilte et direkte og ærlig spørsmål.  Så ser man da altså at denne skokken infantile dilletanter som f ikke er våt bak øra kommer på banen og i fullt overlegg søker å skifte fokus. What the f... problem?

Underdanige kvinner bes inngi et svar. Resten kan ta seg en gagball. 

Nei, det er flere av oss her inne som faktisk har rukket å bli tørre bak øra, og sitter med erfaring. 

Jeg kan dessverre ikke svare, da jeg ikke er underdanig. Gagballen tar jeg og kjører inn i skallefitta di. <3

Anonymkode: aac56...a44

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er flere av oss her inne som faktisk har rukket å bli tørre bak øra, og sitter med erfaring. 

Jeg kan dessverre ikke svare, da jeg ikke er underdanig. Gagballen tar jeg og kjører inn i skallefitta di. <3

Anonymkode: aac56...a44

Eg vart djupt vonbroten og såra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skuffet over at du ikke følger opp svarene du får bedre, Frank5099. Syntes faktisk det begynte med et lovende/bra trolle-innlegg. Kommer sannsynligvis ikke til å gidde lese flere tråder av brukeren Frank5099 etter dette, det er jo meningsløst å trolle når du verken klarer følge opp, eller heve deg skikkelig over svarene du får. Blir faktisk litt flau på dine vegne. Fristende å skrive at "du skal ha for forsøket", men det ble så tafatt at jeg ikke vil gi deg no for forsøket engang.

Anbefaler deg å lage en ny bruker og prøve igjen i morgen :)

(Så får du være så god å også be meg holde meg til tema, det er jo det eneste tilsvaret du klarer å gi).

Anonymkode: 0a20c...89b

Tafatthet kan ha en viss spenning over seg. Som tafatte mennesker.  Litt som å starte en bil hvor motoren har gått litt for varm....

 

Spørsmålet står ved lag og er uforandret, at skokken her inne synes å lyde en form for mental babycall får stå sin sak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Frank5099 skrev:

Jeg stilte et direkte og ærlig spørsmål.  Så ser man da altså at denne skokken infantile dilletanter som f ikke er våt bak øra kommer på banen og i fullt overlegg søker å skifte fokus. What the f... problem?

Underdanige kvinner bes inngi et svar. Resten kan ta seg en gagball. 

Har ikke noe erfaring med problemstillingen din i hovedinnlegget. MEN setningen skulle vært slik: What is the f****** problem?

Slenger bare litt hjelp i din retning.

Anonymkode: b658c...05e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 29. april 2016 at 11.31, Katten.2.0 skrev:

Tar du henne ofte i bæsjefitta? Eller er det kun skallefitta og fittefitta det går i?

Nå lo jeg høyt.

:fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:
  • Har ikke noe erfaring med problemstillingen din i hovedinnlegget. MEN setningen skulle vært slik: What is the f****** problem?
  • Slenger bare litt hjelp i din retning.
  • Anonymkode"What the fuc

 

What the f... is the problem?

 

Noen ringte i babycallen skjønner jeg.  Grunnleggende Engelsk dette.

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Frank5099 skrev:

 

What the f... is the problem?

 

Noen ringte i babycallen skjønner jeg.  Grunnleggende Engelsk dette.

 

 

 

 

 

 

 

Nåh......det var ikke det du skrev innledningsvis. Hadde du formulert deg litt annerledes i åpningsinnlegget er jeg sikker på at resultatet også hadde blitt annerledes.

Anonymkode: b658c...05e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Frank5099 skrev:

Jeg stilte et direkte og ærlig spørsmål.  Så ser man da altså at denne skokken infantile dilletanter som f ikke er våt bak øra kommer på banen og i fullt overlegg søker å skifte fokus. What the f... problem?

Underdanige kvinner bes inngi et svar. Resten kan ta seg en gagball. 

Som sagt før! Vurdert å lage deg en profil på fetlife? Mye mer damer med kunnskap og lyst der inne ;)

Anonymkode: 791f4...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler meg skakk, mission accomplished frank the tank! :laugh:

Det er forskjell på å være dominant og å være duminant, synd slavehora ikke har fått det inn i fitteskallen sin. Men det er kanskje ikke så rart hvis du stapper selleristanga di hardt inn der hele tiden. Syns du har fått mange særs artige tilsvar på et helt faceføkkings lættis HI, ønsker deg lykke til på ferden (inn i skallefitta) og håper du skjønner hvor utrolig, ubeskrivelig lol du presenterer ditt "problem" en vakker dag. Hahaha jeg ler enda, dette var FOR bra.

"Seriøse tilsvar" kan du glemme, "skokken" her er ikke slavehorene dine tross alt. :skratte:

Anonymkode: 36300...3ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Frank5099 skrev:

Nåh....vart du skræmt no?

Ikke direkte skremt, mere litt oppgitt over språkbruken i åpningsinnlegget. Som sagt hadde du formulert deg litt annerledes.

Anonymkode: b658c...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ler meg skakk, mission accomplished frank the tank! :laugh:

Det er forskjell på å være dominant og å være duminant, synd slavehora ikke har fått det inn i fitteskallen sin. Men det er kanskje ikke så rart hvis du stapper selleristanga di hardt inn der hele tiden. Syns du har fått mange særs artige tilsvar på et helt faceføkkings lættis HI, ønsker deg lykke til på ferden (inn i skallefitta) og håper du skjønner hvor utrolig, ubeskrivelig lol du presenterer ditt "problem" en vakker dag. Hahaha jeg ler enda, dette var FOR bra.

"Seriøse tilsvar" kan du glemme, "skokken" her er ikke slavehorene dine tross alt. :skratte:

Anonymkode: 36300...3ee

Nå har mottatt flere fanmail og meldinger fra potensielle slavehorer. De er alle fra deg av begeistring over min nøkterne måte å fremstille en helt seriøs utfordring.  Faktum er at de digger meg bigtime og har sagt seg villig til å legge seg på rygg anytime. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...