Gå til innhold

Hvor finne den rette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heeei! 

 

Jeg har vært singel i mange år nå, og er klar for å finne kjærligheten igjen. Jeg er fra Tuniser, og kjenner ikke så mange derifra, i Oslo eller Akershus... Heller har jeg ingen jentevenninner fra samme land som meg som liksom kan "hooke me opp" med noen .. kjenner mest norske. 

Aner altså ikke hvordan jeg kan møte den rette uten bruk av Tinder-apper og liknende..

Anonymkode: 109d5...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den rette kommer når du minst venter det. Altså er det ingen fasit på det :) 

Anonymkode: 7e640...807

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra måten du skriver på virker det på meg som om din kommende partner må være fra Tunisia, eller? Det er ikke så veldig mange folk fra Tunisia i Norge, så det er vel ikke helt enkelt å finne seg en partner derfra.

Er det noen grunn til at du ikke kan bli sammen med en nordmann (eller svenske eller med en hvilken som helst etnisitet for den saks skyld)?

Anonymkode: 2cb15...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å melde deg på et dansekurs eller hobbykurs,  turgrupper eller lignende?  Det finnes også foredrag osv som man kan gå på å treffe likesinnede så du kommer i kontakt med noen nye :)

Anonymkode: d4da7...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant ... :) Jeg kan også være med en marokkaner, det er det jeg ønsker på lang sikt mtp ekteskap... :) Ser ingenting galt i å være sammen med en nordmann eller fra andre land, men det er bare etter egen preferanse, ettersom alle har sin egen "smak" :) det er jo naturlig :)

Marokkanere derimot finnes det mange av i Norge, men "prosessen" er vanskelig :P ... hehe...

 

Anonymkode: 109d5...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...