Gå til innhold

Kan man tegne uførforsikring når man allerede er på AAP?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan man tegne uførforsikring når man allerede har AAP på fjerde året og skaden fortsatt like ille å ikke ser ut til å bedre seg? :/
Har ikke hatt noe forsikring tidligere, skjønner nå at dette er sinnsykt dumt! For seint? :/

Anonymkode: afa15...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan hende du kan få tegne det for andre ting, men ikke for det du sliter med nå pH ting som kan ha med det å gjøre. 

Jeg fikk uføreforsikring mens jeg gikk på aap, men jeg hadde hatt kreft og var i gang med fulle studier. 

Anonymkode: 22ea9...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke uføreforsikre deg mot det du allerede har, men du kan kjøpe uføreforsikring, men da er sykdommen du har ikke dekket, men "alt" annet du eventuelt vil få av sykdommer der en blir 100% ikke arbeidsdyktig på varig scenario.

Anonymkode: 2d023...d2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sykdom skade fra før, så vil forsikringen bli veldig dyr

Anonymkode: f7b56...588

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man skal oppgi all info som er relevant, og her tror jeg nok ikke det er noen muligheter for deg, dessverre. Blitt du ufør må du i så fall vise at det ikke har noe som helst å gjøre med grunnen til at du er på AAP. Det blir ellers som at man kræsjer bilen og etterpå lurer på om man kan tegne kaskoforsikring og få en ny bil, dersom man ikke hadde dette fra før av.

Anonymkode: d54f3...896

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...