Gå til innhold

Hvilken årstid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken årstid liker du best?

Har sjøl alltid hatt sansen for våren med lukten av hegg og høsten med kald klar luft og fine farger. Må innrømme at jeg nesten blir glad når nettavisene melder at sommervarmen uteblir og turen til badestranda blir utsatt.

Anonymkode: 94709...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høsten

Jeg får energi av mørke og regn, jeg elsker fargene som popper opp over alt, den krispe lufta

Sommeren er grei så lenge det ikke er for varmt eller for kaldt, vinteren er helt for jævlig for da fungerer ikke kroppen min pga kulda, våren er bare trist før alt har blitt grønt i tillegg til at jeg hater temperatursvingningene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Wenda skrev:

Høsten

Jeg får energi av mørke og regn, jeg elsker fargene som popper opp over alt, den krispe lufta

Sommeren er grei så lenge det ikke er for varmt eller for kaldt, vinteren er helt for jævlig for da fungerer ikke kroppen min pga kulda, våren er bare trist før alt har blitt grønt i tillegg til at jeg hater temperatursvingningene

Jeg kan også få mer energi i mørkere årstider. Har egentlig lurt på hvorfor.

Anonymkode: 94709...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan også få mer energi i mørkere årstider. Har egentlig lurt på hvorfor.

Anonymkode: 94709...4ec

Si det du 

Jeg forstår de som får mer energi om våren/sommeren for det er det jo en fysisk forklaring på...men jeg har ikke lest noen forklaringer på hvorfor jeg får mer energi når det er minst mulig dagslys. Jeg blir til og med fortere utmattet av for mye dagslys så her hjemme må jeg ha lystette gardiner i stua :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinteren. Liker mørket og kulden. Synd det er så lite vinter i Norge. Favorittmåned er Desember. Den mørkeste måneden, likevel er det så mye julelys rundt omkring. Det er så koselig. 

Så kommer sommeren på andre plass. Så lenge det er varmt. (Ikke for varmt) For da trenger jeg ikke gå med klær. Kun en shorts. Så går jentene og kvinnene rundt i shorts og topper. Ikke minst bikini på stranda. Da liker lille karen seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker høsten! For meg som har skikkelig allergi om sommeren så er det så utrolig deilig å våkne opp til den deilige klare høstluften og puste ordentlig. Elsker liksom forandringene som skjer om høsten, alt blir så fint og lunt. Man kan trekke seg inn uten dårlig samvittighet, tenne lys, se gullrekka på tv og drikke rødvin haha. Fra midten av august til første januar er min primetime!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sortert etter preferanse: Vinter, høst, vår, sommer. Liker det mørkt og kaldt.

Anonymkode: 6c510...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en teori om at de fleste liker best den årstiden og måneden de er født i, kan dere skrive når dere er født så jeg får sjekke om teorien stemmer?
Jeg er født på sommeren og elsker sommeren. Vil helst at det skal være over 15 grader ute og vil flytte fra Norge om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker vinter og sommer best. Egentlig mest sommer, men favorittmåneden er desember da det er jul, koselig når det er mørkt ute, litt snø og lys i de fleste sine vinduer og julepynt. 

Men elsker varme, så rent værmessig er sommer best. Hater våren sånn den er nå, grått vær og mye regn. Gleder meg til bladene blir grønne og jeg kan slippe å gå uten jakke ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker høsten... Ren klar luft. flotte farger og perfekte temperaturer på begynnelsen av høsten :D (Er høstbarn)

Anonymkode: 335cd...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høsten er min favoritt! Elsker at det er kjølig, de vakre fargene, og maten som da er i sesong :)

Er forresten født mellom vår og sommer.

Endret av Purple Basil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Isabel70 skrev:

Jeg har en teori om at de fleste liker best den årstiden og måneden de er født i, kan dere skrive når dere er født så jeg får sjekke om teorien stemmer?
Jeg er født på sommeren og elsker sommeren. Vil helst at det skal være over 15 grader ute og vil flytte fra Norge om vinteren.

Stemmer absolutt ikke her

jeg er født om våren... Den årstiden jeg hater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...