Gå til innhold

Browrehab


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med Browrehab? 

Mer de flinke? 

Må man spare mye hår?

trenger et løft av øyenbrynene for nå får de øynene til å virke veldig tunge. Andre tips tas også imot med stor takk! 

Anonymkode: 1787f...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen erfaringer? :)

Anonymkode: 1787f...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest at de anbefaler at du lar brynene gro før du skal dit. Så la alle små hår være igjen, de må jo ha hår de kan farge og forme :-) Men har aldri vært hos de, har vært hos Fred Hamelten, meget fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Vurdert Fred, problemet er vel bare at Fred har så sykt lang liste. 

Sparte du lenge? 

Anonymkode: 1787f...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er kjempeflinke. Går dit hver 4-5 uke. Bruker Silje, hun er helt fantastisk 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4. mai 2016 at 22.19, Banks skrev:

De er kjempeflinke. Går dit hver 4-5 uke. Bruker Silje, hun er helt fantastisk 😄

Takk for svar! Er det nødvendig å gå så ofte? Hva betaler du? Og spare du ut masse hår første gangen? :) 

Anonymkode: 1787f...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 10. mai 2016 at 17.56, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Er det nødvendig å gå så ofte? Hva betaler du? Og spare du ut masse hår første gangen? :) 

Anonymkode: 1787f...92b

Er sikkert ikke nødvendig, men jeg bruker bare mascara og noen ganger har jeg ikke det en gang, så jeg føler jeg må ha fine og freshe bryn hele tiden da jeg selv jobber i skjønnhetsbransjen. Jeg lot vær å plukke i 3-4 uker før jeg gikk dit første gangen og da kosta det 650kr, tok ca 1 time. Siden jeg går såpass ofte tar det bare 30min og det koster 400kr. Kommer aldri til å røre brynene mine selv igjen, og jeg er ganske flink til forming av bryn men Silje er helt amazing 🙌🏻 har feks fått nappet bryn av en hudpleier en gang (hun skulle bare ta småhårene under og ikke være i nærheten av linja på brynet) og jeg begynte å grine i bilen når jeg kom ut dit. No joke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går til Karoline og hun er kjempeflink! Har vært hos Fred også, men synes Karoline er mye flinkere. 

Anbefales på det sterkeste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...