Gå til innhold

Hvorfor får en uskyldig kvinne skylden for alt det gale som har skjedd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En bekjent får skylden for alle verdens problemer i noen sitt samliv/forhold, og generelt sett i noens liv. Hun er gift og veldig pen (hvis utseendet er relevant oppi dette). Hvorfor får en så pen kvinne skylden for så mye når det som sies om henne overhode ikke stemmer?

Jeg har lest, sett og hørt ting som har blitt sagt og skrevet om henne og vet at det ikke kan stemme om henne. Misunnelse, sjalusi - mulig det men et sted må det jo stoppe for denne kvinnen fikk så mye skyld og ufortjent dritt at jeg var redd hun skulle bli tatt livet av, altså. 

Hvis man ikke stoler på kjæresten sin, så kan man ikke la en kvinne som i tillegg til det er gift på skylden for alt det denne personen gjør (eller ikke gjør). Det blir å leve med vrangforestilling, man ser seg blind og skal ha det til at denne kvinnen er skylden i alt ondt. Alt faktisk. 

Nei, jeg snakker ikke om meg selv her, hehe... Jeg snakker som sagt om en bekjent. Hvorfor får hun skylden for utroskap, får slengt så mye stygge ting etter seg uten å åpne kjeften en gang. Er det poenget mon tro? At hun får ikke åpne kjeften sin en gang? 

Jeg har ikke hjerte til å slenge så mye dritt om et menneske som jeg ikke kjenner spesielt godt, og skjønner ikke hvor samvittigheten til noen mennesker er?

Hilsen dritt lei megler (jeg gidder forresten sjeldent å megle, altså - vet ikke om jeg tør). 

 

Anonymkode: e7568...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes faktisk pene damer får det vanskelig. 

Opplevd det selv, og nei-det går faktisk ikke på meg. 

Anonymkode: 2ae73...3c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.4.2016 at 14.52, AnonymBruker skrev:

Synes faktisk pene damer får det vanskelig. 

Opplevd det selv, og nei-det går faktisk ikke på meg. 

Anonymkode: 2ae73...3c0

Hva er det som ikke går på deg? Så hun jeg beskriver får skylden for dritten i hele dverden fordi hun er pen, tror du?

Anonymkode: e7568...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.4.2016 at 17.08, AnonymBruker skrev:

 

Det er fordi de som anklager henne synes det er den letteste utveien. Vanskelig for slike mennesker å forholde seg åpen og ærlig til sannheten om seg selv, derfor lar de dette gå ut over hun som aldri gjorde noe galt.

Du får slutte å megle og heller åpent velge side, så kommer sannheten fram.

Anonymkode: a1865...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.4.2016 at 6.44, AnonymBruker skrev:

Hva er det som ikke går på deg? Så hun jeg beskriver får skylden for dritten i hele dverden fordi hun er pen, tror du?

Anonymkode: e7568...258

Kjenner ikke til hele saken.

MEN det er mye misunnlse der ute, og jeg vet det kan være tøft å være pen blandt damer. Hvertfall hvis du er naturlig tynn.

Anonymkode: 2ae73...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1.5.2016 at 8.51, AnonymBruker skrev:

Det er fordi de som anklager henne synes det er den letteste utveien. Vanskelig for slike mennesker å forholde seg åpen og ærlig til sannheten om seg selv, derfor lar de dette gå ut over hun som aldri gjorde noe galt.

Du får slutte å megle og heller åpent velge side, så kommer sannheten fram.

Anonymkode: a1865...e6b

Jeg megler nesten aldri, men vil ikke ta skylden for å ha kalt noen noe jeg aldri har sagt om/til personen. Det er dårlig gjort. :)

Anonymkode: e7568...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et rotete innlegg.. jeg skjønner ikke helt hva du vil frem til.

Anonymkode: 42f7b...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke noe av det du sier.

Anonymkode: d36b9...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29. april 2016 at 14.52, AnonymBruker skrev:

Synes faktisk pene damer får det vanskelig. 

Opplevd det selv, og nei-det går faktisk ikke på meg. 

Anonymkode: 2ae73...3c0

Pene damer sliter. Det er rett og slett et ork. Kan noen gjøre pene damer stygge slik at de slipper denne pinen? Please??!!?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...