Gå til innhold

Star Wars eller Star Trek


AnonymBruker

Best  

17 stemmer

  1. 1. Star Wars eller Star Trek

    • Star Wars
      9
    • Star Trek
      6
    • Jeg er ikke et nerd som ser på slikt tull
      2


Anbefalte innlegg

Hva er best Star Wars eller Star Trek ?

Anonymkode: 8c1d8...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanlig spørsmål, men litt dumt og. Star Wars er space fantasy, og god innen sjangeren. Star Trek er i grenseland mellom dette og science fiction. Star Wars er filmer med enorme budsjetter og stilige effekter. Star Trek er... ikke helt der.

På det beste er Star trek filosofisk og utforskende, mens Star Wars er mektig og inspirerende. På sitt verste er de søppel begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Liker egentlig ingen av dem, noe særlig...

Anonymkode: d2ccb...39d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Star Wars. Har bare sett Star Trek-filmer (vet ikke om det er godkjent for "kjennere"?) og er veldig interessert i å se serien(e). Det var det med tiden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er spennende med utforsking av fremmede planeter og arter, og liker det grenseløse med Star Trek der alt er mulig. Selv om det teknisk sett er svært enkelt laget, så appellerer det til fantasien min.

Star Wars er mer spektakulært, men for meg blir det fort kjedelig med lange skytescener og andre action-virkemiddel.

Liker begge to, men synes Star Trek er mer interessant i lengden.

Anonymkode: 4a674...cbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

star trek. 

star wars passer bra som lett underholdning, men det er grenser for hvor mange ganger man kan se de filmene før de blir kjedelige... star trek har bare så utrolig mye mer å by på; både når det kommer til plot, karakterer, verdensbygging og så klart de filosoferende dypere meningene. de beste trek episodene er etter min mening mye mer interessante enn hele star wars sagaen tilsammen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Star Trek <3 Har alltid vært en trekkie

Jeg ser gjerne på Star Wars også, men syns det blir for mye action og Hollywood over det. ST er mye mer laidback og har ikke fokuset på actiondelen...bortsett fra i de nye filmene da. Filmene er bra, men de har blitt veldig Hollywood de også. I mitt hjerte så er det Star Trek (1966-1969), men også Star Trek voyager liker jeg godt. Enterprise går den også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...