Gå til innhold

Trondheim - restaurantanbefaling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som kan anbefale en god restaurant til en 'fornuftig penge' i Trondheim? Altså, trenger ikke å være billig, men ønsker ikke øverste prisklasse.

Skal på weekendtur og skal spise tapas på Bakgården (som vi har god erfaring med tidligere), men kan jo ikke spise der hele helga...

Så tips ønskes

Anonymkode: 90f24...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags type mat liker dere? Biff, burger, pizza, italiensk, kinesisk?

Graffi har god biff, Bror har god burger med søtpotet fries, Frati har god italiensk! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiste på Benja Siam, thailandsk restaurant rett bakom mikrobryggeriet, i sommer. Det var både billig og godt, god service, og god stemning. 

Anonymkode: a3dc8...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke navnet på restauranten, men på Solsiden så ligger det en helt fantastisk italiensk restaurant! Den kan jeg absolut anbefale :)

Edit, kom på det!

Her er den:

http://www.unapizzeria.no

Endret av skruf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Vackra skrev:

Hva slags type mat liker dere? Biff, burger, pizza, italiensk, kinesisk?

Graffi har god biff, Bror har god burger med søtpotet fries, Frati har god italiensk! 

Veldig glad i biff og annen kjøttmat. Har dog prøvd en Graffi-biff, og ble ikke imponert :-/

kinesisk er vi også veldig glade i. Noen anbefaling der?

Ellers må jeg si at Una Pizzeria høres interessant ut, selv om jeg ikke synes menyen ser så fantastisk ut ved første øyekast. Noen anbefaling der?

Anonymkode: 90f24...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig glad i biff og annen kjøttmat. Har dog prøvd en Graffi-biff, og ble ikke imponert :-/

kinesisk er vi også veldig glade i. Noen anbefaling der?

Ellers må jeg si at Una Pizzeria høres interessant ut, selv om jeg ikke synes menyen ser så fantastisk ut ved første øyekast. Noen anbefaling der?

Anonymkode: 90f24...4d1

Smakene er utrolig godt sammensatt på de rettene jeg har prøvd iallefall :) Tror de lager all pasta selv også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kalas og Canasta, Cowsea, Una, NordØst, Folk og Fe, Frati og To Rom og Kjøkken, er de jeg anbefaler :) 

Anonymkode: 0f9df...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilies - et spisested er supert! Ikke så kjempebillig, da. 

Anonymkode: 8b89f...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste mattips i Trondheim, er Sesam, legendarisk hamburger!  I et lite hull i veggen på samfundet.   De har faktisk noen bord også, men vil vel ikke kalle det restaurant akkurat!  Men supert for en kjapp pitstop! 

Anonymkode: edbb0...558

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange forslag.

Må nok lese litt menyer og om restaurantene på Tripadvisor før vi bestemmer oss.

Foreslo Una Pizzeria for mannen, men han var uenig. Han ville dog gjerne ha noe 'kinesisk'.. Noen som har noen gode anbefalinger her? Eller noen vi bør styre unna?

Anonymkode: 90f24...4d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Una, Søstrene Karlsen, Sot, Graffi, Frati, kalas & canaste, Sushibar.  

 

Dyre men gode:

Credo, Eld, To rom og kjøkken

 

fantastisk fast food:

Superhero Burger 👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for mange forslag.

Må nok lese litt menyer og om restaurantene på Tripadvisor før vi bestemmer oss.

Foreslo Una Pizzeria for mannen, men han var uenig. Han ville dog gjerne ha noe 'kinesisk'.. Noen som har noen gode anbefalinger her? Eller noen vi bør styre unna?

Anonymkode: 90f24...4d1

I Olav Trygvasons gate, i andre etasje på et hus jeg tror er gult, ligger en kinesisk restaurant med navn Sezhuan (eller noe slikt). Da jeg spiste der for noen år siden var maten der veldig god.

Det er ikke så lett å finne restauranten, for skiltet er ganske lite, men den ligger litt midt i gata, med en klesbutikk for damer på andre siden.

Anonymkode: 82312...db1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere skal på ferie til Trondheim, så spis på Egon Tyholt-tårnet.  Egon har ok mat, og utsikten er rå! Studerer i Trondheim, og pleier alltid å ta med besøket hjemmefra opp dit for å se Trondheim fra lufta og nyte god mat. :)

Anonymkode: 63b57...461

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kina Garden Restaurant (Ping Wong Yu) i Gjelvangveita. Herlig mat. Søndagsbuffeten kan anbefales :) Spis så mye du vil, for en rimelig penge :)

Anonymkode: cfbf4...076

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.4.2016 at 18.24, AnonymBruker skrev:

I Olav Trygvasons gate, i andre etasje på et hus jeg tror er gult, ligger en kinesisk restaurant med navn Sezhuan (eller noe slikt). Da jeg spiste der for noen år siden var maten der veldig god.

Det er ikke så lett å finne restauranten, for skiltet er ganske lite, men den ligger litt midt i gata, med en klesbutikk for damer på andre siden.

Anonymkode: 82312...db1

Mmmm....Har dessverre ikke så god opplevelse med stedet selv. Spiste der for tre - fire år siden med en vennegjeng. Maten husket jeg faktisk ikke, men det som gjorde inntrykk var at det var helt umulig å få kontakt med servitørene. Fikk bestilt hovedrett, men ekstra drikke og dessert kunne vi bare glemme. Måtte vente i lange tider for å få tak i noen så vi fikk betalt. Og servitørene var ikke særlig hyggelige heller, sure miner og ellers overså de oss. Litt rart siden vi som gruppe bestilte for en del penget.... Har ikke vært det siden, så det kan hende at vi var uheldige. Kommer ikke til å gå tilbake dit.

Anbefaler absolutt Frati, snadder mat 😊

Anonymkode: e2a9f...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frati er ok, men ville ikke dratt dit for pizza, for tykk bunn og for mye fyll etter min smak, så anbefaler Una framfor Frati hvis dere vil ha pizza. Anbefaler Frida og Ai Suma ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 26.4.2016 at 11.53, skruf skrev:

Jeg husker ikke navnet på restauranten, men på Solsiden så ligger det en helt fantastisk italiensk restaurant! Den kan jeg absolut anbefale :)

Edit, kom på det!

Her er den:

http://www.unapizzeria.no

Enig i denne!

Kan også anbefale aisuma og  spesielt nordøst! Asiatisk mat med norske råvarer, helt topp!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, peppermyntete skrev:

Enig i denne!

Kan også anbefale aisuma og  spesielt nordøst! Asiatisk mat med norske råvarer, helt topp!!

Åja, aisuma og nordøst er så bra!! 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke ubegrenset med spisesteder som nailer beskrivelsen din, men jeg liker NordØst på solsiden.  Fett konsept med asiatisk inspirerte retter laget på norske kortreise råvarer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...