Gå til innhold

Plutselig stille fra den "forelska" daten min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd det samme! Superinteressert, teksting i timesvis hver dag! Jeg ble utrolig smigret og følte meg som den mest spesielle personen i verden! Plutselig - nada! 

Har også lært at veldig klart varselstegn der hvis de er unormalt på i begynnelsen.

Anonymkode: 6b1db...c80

Det der har jeg aldri skjønt noe av. Hvordan kan han gå fra å være superbetatt og helt i skyene, til å miste følelsene totalt på et blunk? Jeg skjønner rett og slett ikke den mekanikken. For meg er det umulig å miste følelser så brått. Det høres enkelt og befriende ut. Slippe å slite med følelser som ikke blir gjengjeldt. Men på den andre siden så ønsker jeg jo å føle også. 

Sitter litt midt oppi dette her nå. Jeg skjønner ikke hva som skjedde for det er ingen logikk i dette. Hvordan kunne følelsene dø på sekundet men oppstå ovenfor en annen person så kjapt? 

Anonymkode: 6dfc0...942

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, føler med deg ts. Jaja, heldigvis fikk du et svar og kan suse videre! Så slipper man å tenke mer på dusten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27. april 2016 at 13.08, momo skrev:

Kjenner meg godt igjen i dette. Og stoler jo mindre og mindre på menn, og stakkars neste mann, må vel vente i en evighet før han får seg noe.

Og jeg vet det ikke er noe galt med meg, flink i senga, flink på kjøkkenet, ikke drama, ikke pms, jeg er en oppegående smart, fornuftig kvinne. Er ikke derfor de mister interessen, er nok heller det at den stormende forelskelsen gir seg, det blir litt kjedelig, så løper de til neste.

Kanskje han blir usikker fordi han synes du er så pen og perfekt? Kanskje han ikke føler seg bra nok og er redd for at du skal dumpe han? 

Anonymkode: 678de...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der har jeg aldri skjønt noe av. Hvordan kan han gå fra å være superbetatt og helt i skyene, til å miste følelsene totalt på et blunk? Jeg skjønner rett og slett ikke den mekanikken. For meg er det umulig å miste følelser så brått. Det høres enkelt og befriende ut. Slippe å slite med følelser som ikke blir gjengjeldt. Men på den andre siden så ønsker jeg jo å føle også. 

Sitter litt midt oppi dette her nå. Jeg skjønner ikke hva som skjedde for det er ingen logikk i dette. Hvordan kunne følelsene dø på sekundet men oppstå ovenfor en annen person så kjapt? 

Anonymkode: 6dfc0...942

Jeg spurte på chat han som gjorde det mot meg hva det var som gjorde at han plutselig ikke ville ha kontakt mer. Jeg fikk først et flåsete svar; han visste ikke hva han drev med etc. Men jeg fortsatte å prate med han, i en ikke- konfronterende tone. Bare nysgjerrig og ikke krenket, liksom. Det kom da fram all mulig elendighet fra hans tidligere forhold og han elsket fortsatt eksen. Han var i en komplett livskrise. Det jeg lærte der var: det at han plutselig forsvant handlet ikke om meg i det hele tatt. Vi hadde hatt det utrolig fint sammen, men han var ikke emosjonelt tilstede i det hele tatt. Jeg hadde bare vært en liten flukt fra hun forrige, som han fremdeles var fullstendig opphengt i. Så min strategi dersom slikt skjer igjen, er å være trygg på meg selv og vite at: hans adferd har ikke noe med meg å gjøre. Jeg er bare en person som går rundt og er autentisk og ekte i mine følelser, og tror at den andre er det samme tilbake. Men det er ofte ikke tilfelle, mange folk skjuler mer og er kanskje en annen enn det de gir uttrykk for.

Anonymkode: 6b1db...c80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte på chat han som gjorde det mot meg hva det var som gjorde at han plutselig ikke ville ha kontakt mer. Jeg fikk først et flåsete svar; han visste ikke hva han drev med etc. Men jeg fortsatte å prate med han, i en ikke- konfronterende tone. Bare nysgjerrig og ikke krenket, liksom. Det kom da fram all mulig elendighet fra hans tidligere forhold og han elsket fortsatt eksen. Han var i en komplett livskrise. Det jeg lærte der var: det at han plutselig forsvant handlet ikke om meg i det hele tatt. Vi hadde hatt det utrolig fint sammen, men han var ikke emosjonelt tilstede i det hele tatt. Jeg hadde bare vært en liten flukt fra hun forrige, som han fremdeles var fullstendig opphengt i. Så min strategi dersom slikt skjer igjen, er å være trygg på meg selv og vite at: hans adferd har ikke noe med meg å gjøre. Jeg er bare en person som går rundt og er autentisk og ekte i mine følelser, og tror at den andre er det samme tilbake. Men det er ofte ikke tilfelle, mange folk skjuler mer og er kanskje en annen enn det de gir uttrykk for.

Anonymkode: 6b1db...c80

Vet du hva? Dette var godt å lese. Jeg gjorde nemlig noe av det samme i dag. Eller rettere sagt han begynte og jeg tok litt tak i dette. Og han her sliter. Han sa han rett og slett var "all over the place" og hadde mista fotfeste nå. Han sliter nok med en del grums fra tidligere av. Jeg sa takk og at jeg respekterte han. Og det var det. Savner han fordi han er en fantastisk person men jeg kan ikke ha et slikt kaos inn i mitt liv. 

Anonymkode: 6dfc0...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...