Gå til innhold

Plutselig stille fra den "forelska" daten min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, da skal jeg prøve å forsvare mennene som dumper dere her:

Jeg tenker at å gå fra dating til sex kan være greit for å teste hverandre. Hvorfor har jeg så dumpet mine damer etter dette?

Det kan være ting som:

- Hun ble for intens. Hun vil flytte inn kjapt.

- Hun hadde bremsespor i tangatrusen.

- Sexen var dårlig.

- Hun ble for feit for meg.

- Hun skremte meg med intense meldinger og mas.

- Hun var dum/nerd (det får holde med en i forholdet)

- Hun var dårligere enn meg til å lage mat.

- Hun snakket for mye om rare ting i livet sitt.

etc.

Altså, ja, menn kan avvise dere kaldt og brutalt, men ansvaret for et vellykket forhold var nok uansett ikke til stedet.

Når man har vært sammen med et par dramakvinner så blir man også lei av lange og pinefulle avslutninger etterhvert.

Anonymkode: 230d4...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snuppi
Den 23.4.2016 at 20.38, AnonymBruker skrev:

Sånn er menn dessverre. Bytter damer oftere enn vi bytter tampong. Bare å holde seg unna, bruk tiden på noe mer fornuftig. Skjønner ikke hvorfor menn er så kalde. Men de har kun følelser i tissen såh... 

Anonymkode: 99e5f...5e8

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, da skal jeg prøve å forsvare mennene som dumper dere her:

Jeg tenker at å gå fra dating til sex kan være greit for å teste hverandre. Hvorfor har jeg så dumpet mine damer etter dette?

Det kan være ting som:

- Hun ble for intens. Hun vil flytte inn kjapt.

- Hun hadde bremsespor i tangatrusen.

- Sexen var dårlig.

- Hun ble for feit for meg.

- Hun skremte meg med intense meldinger og mas.

- Hun var dum/nerd (det får holde med en i forholdet)

- Hun var dårligere enn meg til å lage mat.

- Hun snakket for mye om rare ting i livet sitt.

etc.

Altså, ja, menn kan avvise dere kaldt og brutalt, men ansvaret for et vellykket forhold var nok uansett ikke til stedet.

Når man har vært sammen med et par dramakvinner så blir man også lei av lange og pinefulle avslutninger etterhvert.

Anonymkode: 230d4...955

Eller hun var ikke frøken rett allikevel. Det trenger ikke å være noe galt med dama eller mannen selv om de ikke er den rette for hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg godt igjen i dette. Og stoler jo mindre og mindre på menn, og stakkars neste mann, må vel vente i en evighet før han får seg noe.

Og jeg vet det ikke er noe galt med meg, flink i senga, flink på kjøkkenet, ikke drama, ikke pms, jeg er en oppegående smart, fornuftig kvinne. Er ikke derfor de mister interessen, er nok heller det at den stormende forelskelsen gir seg, det blir litt kjedelig, så løper de til neste.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller da vel for pokker ingen rolle HVORFOR man blir dumpa, men HVORDAN. 

Og menn er faktisk oftere kjipe her. Spesielt de i 40-åra. De bare snur ryggen til og går. Gir faen i å ta det ansikt til ansikt eller gjøre det på en hyggelig og respektfull måte. De bare går. Og disse mannfolka legger igjen en bråte med bitre og redde damer som ikke tør å satse mer. Og som er tapt for de gode mannfolka der. 

Anonymkode: 6dfc0...942

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man behandler mennesker sånn som man vil bli behandlet selv. Husk den regelen, folkens. Gjør det samme i retur.

Anonymkode: 9be27...3af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pingler som det må man bare lære seg å ignorere. Har opplevd det selv av de som bare "forsvinner" fordi de ikke våger konfrontasjon. Patetisk, spør du meg. Voksne mennesker som burde vite bedre. Man fortjener en ordentlig melding når man har holdt på en liten stund istedet for å bare håpe at de tar et hint. Han fortjener ikke en som deg uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kvinner får det ofte i retur, når deres mange medsøstre er så kalde og kyniske på sjekkemarkedet.

Synd at det må være sånn, men på kjøttmarkedet blir man veid, tygget og brutalt spyttet ut hvis man ikke er bra nok i forhold til ett eller annet utopisk ideal, uansett kjønn. Jeg kaller det datingkrigen hvor noen får følelsesmessige skader resten av liver.

Anonymkode: 230d4...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kvinner får det ofte i retur, når deres mange medsøstre er så kalde og kyniske på sjekkemarkedet.

Synd at det må være sånn, men på kjøttmarkedet blir man veid, tygget og brutalt spyttet ut hvis man ikke er bra nok i forhold til ett eller annet utopisk ideal, uansett kjønn. Jeg kaller det datingkrigen hvor noen får følelsesmessige skader resten av liver.

Anonymkode: 230d4...955

Hva kom først av høna eller egget? 

Personlig har jeg aldri ghosta en mann jeg har datet litt. Men jeg har blitt ghosta av menn flere ganger. 

TS - skulle nesten trodd vi hadde møtt samme mann. Han her ble også dønn betatt. Snakket om giftemål og at jeg skulle flytte til han fordi han er stedbunden med sin jobb. Og alt var fryd og gammen til han brått over natta forsvant. Etter tre måneder. 

Anonymkode: 6dfc0...942

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva kom først av høna eller egget? 

Personlig har jeg aldri ghosta en mann jeg har datet litt. Men jeg har blitt ghosta av menn flere ganger. 

TS - skulle nesten trodd vi hadde møtt samme mann. Han her ble også dønn betatt. Snakket om giftemål og at jeg skulle flytte til han fordi han er stedbunden med sin jobb. Og alt var fryd og gammen til han brått over natta forsvant. Etter tre måneder. 

Anonymkode: 6dfc0...942

 

 

 

Det er ikke samme mann, de er blitt tro kopier av hverandre....

Endret av celinus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, momo skrev:

Kjenner meg godt igjen i dette. Og stoler jo mindre og mindre på menn, og stakkars neste mann, må vel vente i en evighet før han får seg noe.

Og jeg vet det ikke er noe galt med meg, flink i senga, flink på kjøkkenet, ikke drama, ikke pms, jeg er en oppegående smart, fornuftig kvinne. Er ikke derfor de mister interessen, er nok heller det at den stormende forelskelsen gir seg, det blir litt kjedelig, så løper de til neste.

AMEN!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke altid slik at man dumper en person selv om de blir stille :) vet selv at jeg får perioder der det skjer mye i livet (Jobb, venner osv), da kan jeg finne på og ikke svare på alt som blir sendt, mens andre ganger bunkrer jeg meg hjemme, da jeg ikke vil snakke med noen. Kanskje han har en dårlig periode ? er jo bare og spørre, "hva skjer? vil gjerne vite hva som skjer mellom oss, er du lei ? vil du ikke fortsette denne veien? skal vi bare være venner? vil gjerne vite da jeg blir forvirret av all oppmerksomheten etterfulgt av totalt stillhet fra din front"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, FluenPåVeggen skrev:

Det er vel ikke altid slik at man dumper en person selv om de blir stille :) vet selv at jeg får perioder der det skjer mye i livet (Jobb, venner osv), da kan jeg finne på og ikke svare på alt som blir sendt, mens andre ganger bunkrer jeg meg hjemme, da jeg ikke vil snakke med noen. Kanskje han har en dårlig periode ? er jo bare og spørre, "hva skjer? vil gjerne vite hva som skjer mellom oss, er du lei ? vil du ikke fortsette denne veien? skal vi bare være venner? vil gjerne vite da jeg blir forvirret av all oppmerksomheten etterfulgt av totalt stillhet fra din front"

Hvorfor skape en slik usikkerhet? Hvorfor ikke bare si at man trenger en dag eller to alene på sofaen? Er du klar over hvor mye stress du kan skape hos partneren ved ikke å fortelle? 

 

Anonymkode: 6dfc0...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er kvinne og kan innrømme at jeg også har droppet kontakt sånn plutselig. Det er kanskje stygt å bare slutte å svare, men sånt skjer, og det er ikke bare menn som gjør det. Jeg stikker når jeg møter menn som legger på meg for mye ansvar for deres egen lykke. Det høres kanskje rart ut men utsagn ala "jeg kan ikke leve uten deg" er noe av det mest effektive å si for å bli kvitt meg.

Anonymkode: a14b4...cc8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skape en slik usikkerhet? Hvorfor ikke bare si at man trenger en dag eller to alene på sofaen? Er du klar over hvor mye stress du kan skape hos partneren ved ikke å fortelle? 

 

Anonymkode: 6dfc0...942

Nemlig. Alenetid kan respekteres uten problemer. At noen ignorerer deg kan ikke. Menn flest dumper kvinner, etter min personlige erfaring selvfølgelig, ved å bare være stille. Husker jeg sa TAKK en gang til en jeg hadde datet noen få ganger da han sa han ikke ville gå videre. Han skjønte ingenting, men jeg syns bare det var så fint at han sa fra. Han ble ganske satt ut av at normen er det helt motsatte. Jeg var jo helt happy bare fordi han sa fra, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Silfen skrev:

Nemlig. Alenetid kan respekteres uten problemer. At noen ignorerer deg kan ikke. Menn flest dumper kvinner, etter min personlige erfaring selvfølgelig, ved å bare være stille. Husker jeg sa TAKK en gang til en jeg hadde datet noen få ganger da han sa han ikke ville gå videre. Han skjønte ingenting, men jeg syns bare det var så fint at han sa fra. Han ble ganske satt ut av at normen er det helt motsatte. Jeg var jo helt happy bare fordi han sa fra, hehe.

Tror du at kvinner er noe bedre? Mye syting blandt mine kamerater av kvinner som ikke tør å "kvinne" seg opp og si fra på en skikkelig måte at dette ikke funker for meg i lengden. Bedre å ikke svare på mld og forsvinne ut i natten.

Anonymkode: df2bb...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Silfen skrev:

Nemlig. Alenetid kan respekteres uten problemer. At noen ignorerer deg kan ikke. Menn flest dumper kvinner, etter min personlige erfaring selvfølgelig, ved å bare være stille. Husker jeg sa TAKK en gang til en jeg hadde datet noen få ganger da han sa han ikke ville gå videre. Han skjønte ingenting, men jeg syns bare det var så fint at han sa fra. Han ble ganske satt ut av at normen er det helt motsatte. Jeg var jo helt happy bare fordi han sa fra, hehe.

Jeg sier også takk om jeg får et redelig avslag. Fordi jeg er takknemlig for ærlighet og åpenhet. 

Har folk glemt all normal folkeskikk? 

Anonymkode: 6dfc0...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du at kvinner er noe bedre? Mye syting blandt mine kamerater av kvinner som ikke tør å "kvinne" seg opp og si fra på en skikkelig måte at dette ikke funker for meg i lengden. Bedre å ikke svare på mld og forsvinne ut i natten.

Anonymkode: df2bb...3db

Jeg har ikke for vane å dumpes av kvinner,  hvordan skal jeg vite det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.4.2016 at 15.09, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skape en slik usikkerhet? Hvorfor ikke bare si at man trenger en dag eller to alene på sofaen? Er du klar over hvor mye stress du kan skape hos partneren ved ikke å fortelle? 

 

Anonymkode: 6dfc0...942

Er ikke alltid like lett og fortelle slikt :) alle er forskjellige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.4.2016 at 19.46, AnonymBruker skrev:

Fikk faktisk melding på messanger nå..  Hadde vært så busy, men jeg hadde rett.. Det hadde dabbet av. Beklager, sorry og unnskyld. 

 Jaja.. Moving on. Fy søren så vanskelig det er å finne en alt klaffer med :/ WARNING: om han går for hardt ut er fallhøyden enorm!

 Kjip lørdag. 

 

Ikke lenger frustrert, bare oppgitt 😳

Anonymkode: 12b32...cb8

Har opplevd det samme! Superinteressert, teksting i timesvis hver dag! Jeg ble utrolig smigret og følte meg som den mest spesielle personen i verden! Plutselig - nada! 

Har også lært at veldig klart varselstegn der hvis de er unormalt på i begynnelsen.

Anonymkode: 6b1db...c80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...