Gå til innhold

Skjermbeskytter i herdet glass?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har kjøpt ny telefon i dag, og den er så sexy at jeg ikke har lyst til å pakke den inn i "wallet"en jeg kjøpte.

Noen som har erfaring med disse beskytterne i glass? Får man til bakside også?

Er en iPhone6. 

Anonymkode: 01c2d...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Holititten

Har en til forsiden til min iPhone, og er kjempefornøyd. Har ikke hørt om at det finnes til baksiden da, men er ikke så engasjert i den verdenen, så kan jo hende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes et slags deksel som heter Power support air jacket, fant det på apple.com. Tynt, helt gjennomsiktig deksel i polykarbonatmateriale. Ikke prøvd det selv, men det kan da være noe? :) Anbefaler likevel et bedre deksel som tåler en støyt, for eks. den wallet'en du allerede har. Plutselig er uhellet ute! Selv med tynne "powerdeksler" hjelper det ikke mot et fall mot flisgulvet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Panzerglass til min LG G3 og er superfornøyd.

Det verken føles eller ses at det er et glasslag utenpå selve telefonen samtidig som det da ligger utenpå og beskytter.

En gang mistet jeg telefonen i gulvet i gangen der det er harde fliser og glasset ble knust - sånn type knust som man ser på reklamer for knuste glass. Jeg tok bare av beskyttelsen og det var ikke en eneste ripe eller noe på selve skjermen.

Kjøpte nytt Panzerglass og det er helt supert igjen. 

Jeg er glad jeg slipper å ha sånn veske rundt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...