Gå til innhold

tatt med storm...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest forvirret_jente_20

jeg traff en super kjekk og hyggelig gutt i sommer. Vi hadde det topp sammen, og ene kvelden ble jeg med han hjem, (tok ikke steget fult ut..) Første kvelden ba han om mitt nr, (som ja jeg vet gutten gjør uten alltid ha noen videre tanker med det..). Han sa det hadde vært koselig å treffes igjen. Morgenen etter jeg ble med han hjem sa han det samme igjen, at det hadde vært koselig å treffes å gå på kafe eller noe, men jeg har ikke hørt noe. Klarer ikke helt å glemme ham.. hva skal jeg gjøre herifra? er gått litt lang tid, så skal jeg bare ta tiden til hjelp og glemme ham? Dette høres nok ut som, og var nok også bare en sommerflørt men... Eller skal jeg manne meg skikkelig opp å ta kontakt? noe som ikke er likt meg i det hele tatt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva har du å tape? Hva kan du vinne?

Personlig ville jeg nok ha glemt det... Eller skrevet en melding... 100 meldinger.. Grått meg i søvn hver natt.. kommet over det.. funnet meg en ny... jaja :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er altfor stolt til å ha tatt kontakt. Jeg hadde tolket det dithen at han nok ikke var sååå interessert allikevel, men bare sa det fordi han syns det kanskje var ubehagelig å si sannheten. Særlig siden det var han som ba om nr, og det e rsåpass lenge siden som i sommer.

Livet byr iblant på noen sånne ubehagelige ned-turer. Jeg syns det er dumt å bli hengende fast i håpet på en som ikke kontakter deg på sa lang tid. Det hadde han gjort! Garantert, hvis han mente noe med det. Konsentrer dg om andre. Du har glemt ham fortere enn du tror hvis du møter andre gutter og konser litt om å skyve han ut av tankene dine.

Og SKULLE han mot formodning allikevel ta kontakt. ja, så får det vel vise seg om det er meant-to-be, men jeg tror ikke det. Svelg denne skuffelsen og se fremover, er mitt råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...