Gå til innhold

hva liker dere å bli kalt kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kaller damer jeg liker for sugartits, men så er det kanskje en grunn til at jeg er singel

Anonymkode: 19564...6db

Hahah! :fnise:   dette er grunnen til at jeg leser på KG!

Anonymkode: ca53a...d14

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Under dating så foretrekker jeg at den andre personen bruker navnet mitt. 

En stund ut i et forhold kan jeg strekke meg til at hen bruker elskling når hen spør meg om noe eller snakker til meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kaller damer jeg liker for sugartits, men så er det kanskje en grunn til at jeg er singel

Anonymkode: 19564...6db

De liker ikke at du snakker utenlandsk. Det heter sukkermeis på norsk.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsessa er det verste jeg har hørt! Søta og snuppa er også litt rart, det er sånn man blir kalt av litt barnslige venninner. Kjære er OK, men høres litt gammelt ut. Pus synes jeg er søtt =) 

Hadde en elsker som stadig fant på nye og rare kallenavn, det likte jeg godt. Det var bare masse kødd og popkulturelle referanser, som Tits McGee, kremcontaineren, Lindsay Blohan, wonder woman, Dronning Kåd (dialekt-humor), honey bunny, dreamgirl 10, J-Ho osv. Når jeg tenker på det så lurer jeg litt på om han kalte meg cuntzilla en gang og at det er der jeg har det fra. Vi delte en veldig drøy sans for humor, så det kom nok masse ut der som de fleste her ville bli fornærmet for og som jeg ikke skal gjengi :fnise: 

Uansett, det syntes jeg var morsomt, ja takk til kreative kallenavn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta min er greit. Men ikke pus! Jeg elsker katter, men jeg er ikke et pelskledd dyr som mjauer! :fnise:

Anonymkode: 773d1...98e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kaller damer jeg liker for sugartits, men så er det kanskje en grunn til at jeg er singel

Anonymkode: 19564...6db

Haha! Sugartits <3 En av mine favoritter, sammen med candyass. Du hadde fått meg på kroken med den :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Prinsessa er det verste jeg har hørt! Søta og snuppa er også litt rart, det er sånn man blir kalt av litt barnslige venninner. Kjære er OK, men høres litt gammelt ut. Pus synes jeg er søtt =) 

Hadde en elsker som stadig fant på nye og rare kallenavn, det likte jeg godt. Det var bare masse kødd og popkulturelle referanser, som Tits McGee, kremcontaineren, Lindsay Blohan, wonder woman, Dronning Kåd (dialekt-humor), honey bunny, dreamgirl 10, J-Ho osv. Når jeg tenker på det så lurer jeg litt på om han kalte meg cuntzilla en gang og at det er der jeg har det fra. Vi delte en veldig drøy sans for humor, så det kom nok masse ut der som de fleste her ville bli fornærmet for og som jeg ikke skal gjengi :fnise: 

Uansett, det syntes jeg var morsomt, ja takk til kreative kallenavn.

Husker ei jeg kalte for "sludge machine" en gang, vet ikke hvor populært det var men...

Anonymkode: 169a1...17a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en jeg dater er søta og Princess fint, fra en jeg er kjæreste med liker jeg baby,  skatt, kjære, elskling 

Anonymkode: e3c35...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine ekser, som er engelsk, kalte meg "man" og "lad"... som er navn du kaller kompisene dine. Visste ikke helt om dette var bra eller dårlig. Ble slutt like etterpå, så var nok dårlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi! :rodmer: 

Han kalte meg elskling for første gang etter to år i dag...helt ut av det blå. Han ble litt overrasket selv da det bare falt ut av han,hehe. Jeg kaller han bare for "kjære". Prinsessa, snupp og søta er no go. Han har prøvd seg på "nurket", men mest fordi han vet jeg syntes det er superkleint! uff.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsesse er ikke greit. Jeg er ikke kongelig. (Synes forresten ikke noe om foreldre som kaller ungene sine for prinser og prinsesser heller). Søta og snuppa aksepteres hvis jeg får si kjekken eller handsome.

Anonymkode: 6f53a...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg liker kjære, men ellers synes jeg søte kallenavn er bare rart. Sugartits pleide jeg å bli kalt av en slags eks faktisk, mye heller det enn snuppa og lignende :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er mann selv, men kommer nok ikke til å bruke det som dette "hei jenta mi, har du lyst å hente noe vann?" det virker bare veldig kleint. bruker navnet da, kanskje etternavnet.

men hvis vi nettopp har sett en film kunne jeg fint ha sagt "du synes vel denne filmen var bra søta/blomsten min :P 'jenta mi' er noe jeg kunne brukt hvis hun har gjort noe bra, som i å ha spilt en håndballkamp, "du var flink..." 

tror alt har med settingen å gjøre? de fleste med EQ klarer vel å se det.

Anonymkode: 2211b...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, M1988 skrev:

En av mine ekser, som er engelsk, kalte meg "man" og "lad"... som er navn du kaller kompisene dine. Visste ikke helt om dette var bra eller dårlig. Ble slutt like etterpå, så var nok dårlig. 

Kjæresten min er også engelsk, og det glipper ut av han "bro" noen ganger! Ble fornærmet i starten og bare "hallo jeg er ikke en mann!" men han sier han føler jeg er en av bestevennene hans og aldri møtt en dame han har hengt med på den måten som med meg før (kun damer han har hatt sex med og møtt for å ha sex, ikke for å gjøre andre ting han liker å gjøre eller henge med og være seg selv med) og at han glemmer seg noen ganger når han blir oppspilt :P (foreksempel når vi spiller playstation, "brooo did you see that?! :D " så jeg har egentlig begynt å ta det som et kompliment, selvom jeg ikke er helt komfortabel med å bli kalt et manneord :P

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er mann selv, men kommer nok ikke til å bruke det som dette "hei jenta mi, har du lyst å hente noe vann?" det virker bare veldig kleint. bruker navnet da, kanskje etternavnet.

men hvis vi nettopp har sett en film kunne jeg fint ha sagt "du synes vel denne filmen var bra søta/blomsten min :P 'jenta mi' er noe jeg kunne brukt hvis hun har gjort noe bra, som i å ha spilt en håndballkamp, "du var flink..." 

tror alt har med settingen å gjøre? de fleste med EQ klarer vel å se det.

Anonymkode: 2211b...a4d

Etternavnet hennes???? Blomsten min???! Instant dry pussy og get away reflex

Anonymkode: e3c35...dd8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pus er ok, babe og kjære funker. Tror han sier "tøs" og "tøs mi" mest.

Anonymkode: 51114...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere dater en mann og det har gått så langt at dere har vært intime, hva liker dere at han kaller dere? Er det greit med kalle navn som "søta", "snupp" eller feks "prinsessa", eller syntes dere at dette bare er dumt og barnslig? Eller foretrekker dere mest å få slike kallenavn med en dere er kjæreste med?

Anonymkode: 32345...958

Jeg har aldri hatt noe imot kallenavn :) Så lenge de er fine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...