Gå til innhold

Bestille dette "drivhuset" på ebay


Aircondition

Anbefalte innlegg

Jeg kom over dette. Jeg er nybegynner og skal bare så noen få grønnsaksplanter og noen blomstersorter. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Aircondition skrev:

Jeg kom over dette. Jeg er nybegynner og skal bare så noen få grønnsaksplanter og noen blomstersorter. Hva tror dere?

Sånn bortsett fra at det er det styggeste jeg noen sinne har sett?

Det suger jo litt at det er akkurat over tollgrensen, slik at du må betale moms og fortolling.

Dessuten mistenker jeg at det blåser bort ved første vindkast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, det var noe med den tollgrensen. Hva er den på igjen? Vel - jeg syns det var super-skjønt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja det var stygt. Hvorfor ikke kjøpe sånne drivhus på europris eller jysk?

Anonymkode: ac7b9...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Aircondition skrev:

Jeg kom over dette. Jeg er nybegynner og skal bare så noen få grønnsaksplanter og noen blomstersorter. Hva tror dere?

Jeg hadde ett som var likt, bare 3 ganger så langt. Fungerte helt topp! Helt til det blåster istykker etter ett års tid. Da lå drivhuset i biter over hele nabolaget. Var ikke mulighet for å forankre det, så ha det i bakhodet. Finn på en lur løsning der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest Coolaid
Den 12.4.2016 at 17.17, Aircondition skrev:

Jeg kom over dette. Jeg er nybegynner og skal bare så noen få grønnsaksplanter og noen blomstersorter. Hva tror dere?

Har du liten eller stor plass. Har du balkong eller lignende finnes det mange løsninger. På plantasjen har det et skap som ikke tar så stor plass. Drivhus balkong