Gå til innhold

Til damene her inne -dating og alder, hvor går grensa di?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

24,sammen med en som fyller 18 snart. Cant help it, I'm in love.. Nå e jeg veldig barnslig da og må fortsatt vise leg bare for å kjøpe snus i butikken. Og han ganske moden for alderen, så vi møtes halvveis.

Anonymkode: a13aa...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle jeg bli ledig på markedet, så er dette hva jeg ville gjort:

  • Maks 5 år eldre enn meg når det kommer til forhold.
  • Ikke yngre enn meg selv.
  • Når det gjelder sex, har jeg ingen begrensing, annet enn at han/hun må se bra ut og ikke være yngre enn meg.

Er i slutten av 20-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8. april 2016 at 22.22, AnonymBruker skrev:

La oss si at du er en 40 år gammel kvinne, eller 30 for den saks skyld. Du har vært gift/samboer, har barn, er "godt voksen" (som det sies) og har det økonomiske i orden (stasjonsvogn og hund og hele pakka...rett og slett levd familielivet). Så blir du singel, og du treffer etter hvert en fyr som er rundt 10 år yngre enn deg. Er dette et hinder eller bare en fordel? Eller har det lite å si for deg? Jeg må innrømme at siden jeg har vært sammen med en som er en god del år yngre er jeg skeptisk. Han rotet mye med økonomien, og var veldig umoden på mange områder. Men, kjærlighet gjør blind som det heter...(og våkna jo opp etter hvert, tok litt tid da). Men så hender det nå og da at jeg chatter med unge menn som er en del år yngre, men alderen deres gjør meg betenkt. Og egentlig er det litt synd, for det kan jo være flotte fyrer likevel.

Hvor går din grense?

Anonymkode: 35306...eac

Det får du nok ikke vite før du gir dem en sjanse, kan jo være litt mer obs denne gangen å se etter "faresignaler". Det trenger da absolutt ikke være noe i veien med en som er 10 år yngre!

Anonymkode: ab2db...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24, menn som er yngre er uinteressant foreløpig. Forholdsmessig ville jeg nok ikke gått inn i et forhold med en som er mer enn ti år eldre, men for litt flørt og sex spiller alder ingen rolle såfremt jeg finner han attraktiv og kjemien er god. Eldste jeg har vært med er 38. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 47, og jeg tenker +- 4 år begge veier

Men når det er sagt, så "prater" jeg nå med en på datingnettside som er 9 år eldre enn meg, liker ikke tallet, men han er den mest ungdomslige både av utseende og sinn jeg har funnet der på nettsiden, så .... 

Anonymkode: b902a...716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror rundt 22 år og yngre ville føltes litt som å date en tenåring/ barnlig person. Utenom det kommer det veldig an på individet. Jeg har møtt menn som er smartere, mer reflekterte og som skjønner mer i en alder av 22 enn mange gjør i en alder av 50.

Når det gjelder alder oppover er det litt vanskelig å si. Tror jeg ville tenkt at rundt 45 og oppover ville vært å date en som er mer "voksen". For meg er alder og modning delt inn omtrent slik:

18-22

23-25,5

26-32

33-38

39-43

osv

De i samme gruppe er omtrent like modne eller voksne, med mange unntak selvsagt. De er mer på samme sted i livet. (Kommer sikkert til å justere gruppene litt etterhvert som jeg blir eldre).

Er selv 28.

Anonymkode: 4ec66...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...