Gå til innhold

Tussidagbok


tussi680

Anbefalte innlegg

Heisann!

Nå får jeg slenge meg innpå denne tråden her selv, den som våger intet vinner ihvertfall.

Altså, er en kvinne litt oppi alder,rettere sagt midtveis i livet så har noen år på baken men av den grunn er det ingen unnskyldning for ikke å få brukt kroppe litt så det vil synes. Har prbl.med vekt gr.stoffskifte som ikke er normalt (lavt).og det vanskeliggjør litt, men jeg må likevel.

Høyde: 1,60

Vekt; 98.

Spiller på lag med meg selv om dagen for å få ned kg og prøver så godt jeg kan. Spiser det jeg føler jeg må spise, mye frukt og grøntfor. Har ikke tatt frokosten enda idag, kun to glass vann men kjenner at jeg må ha i meg litt banan på et brødstykke og melkeglass nuh. Håper dere heier og dytter på meg slik at jeg fortsetter uten å være alene  med å prøve. Er det noen spm som kom med dem også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag har det blitt 5000 skritt og spist under anbefalt kcl. For anbefalt dose er jo for den vekta jeg har nå og ikke den som er sunn.

Har spist ca 1500 av dem i dag, men det skal bli pølser etterpå. Skeier ut med en troika imorra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo hallo, idag ble det ca 9000 skritt hittil, så skal bli spennende å se videre utover kvelden. Har ikke lagd mat enda, det får jeg vente med til herremannen kommer hjem. Nå skal det bli litt slaraffenliv på en sofa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, heisann! Ikke gått så mye de siste dagene grunnet at jeg er sliten, men i dag pøser jeg på selv om det regner. Har vært ute og gått men ikke langt, kan heller ta det igjen litt senere på dagen. Hjertet fikk ihvertfall jobbet siden jeg går fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...