Gå til innhold

Når ikke ned til pedalene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 6.4.2016 at 14.35, AnonymBruker skrev:

Svigermor og ei venninne må ha setet helt frem, og så har de puter i Ryggen slik at de kommer lenger frem på setet for å nå pedalene.

Anonymkode: de224...41e

De burde ikke få lov til å kjøre bilene de kjører. Kan umulig se nok i sidespeilene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 29. april 2016 at 23.23, StineN skrev:

De burde ikke få lov til å kjøre bilene de kjører. Kan umulig se nok i sidespeilene.

Sidespeil er justerbare :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har problemer med å nå ned til pedalene, da sitter jeg ikke noe godt og heelt utpå kanten. Problemet er da at rattet kommer for nærme magen. Så alt i alt blir det vanskelig å sitte godt.

For min del så hjalp det mye med automat, for da slipper jeg å være avhengig av å sitte så nærme. Det er jo ikke aktuelt for deg som øvelseskjører. 

Anonymkode: adcae...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, tdm900 skrev:

Sidespeil er justerbare :) 

Virkelig?

Sitter man for nærme frontruta så ser man ikke sidespeilene i sidesynet. Det hjelper ikke å endre vinkelen på speilene når man må snu hode 70 grader for å se de. 

Har ei venninne som kjører sånn og får med seg mye mindre av hva som skjer bak henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, StineN skrev:

Virkelig?

Sitter man for nærme frontruta så ser man ikke sidespeilene i sidesynet. Det hjelper ikke å endre vinkelen på speilene når man må snu hode 70 grader for å se de. 

Har ei venninne som kjører sånn og får med seg mye mindre av hva som skjer bak henne.

Aha,så det er derfor mange ikke får med hva som kommer bak av utryknings kjøretøy. At man skal se hva som kommer bak " i sidesynet" var noe av det mest idiotiske jeg har hørt. Det er i allefall noe man ikke lærer på en kjøreskole 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4.5.2016 at 7.10, tdm900 skrev:

Aha,så det er derfor mange ikke får med hva som kommer bak av utryknings kjøretøy. At man skal se hva som kommer bak " i sidesynet" var noe av det mest idiotiske jeg har hørt. Det er i allefall noe man ikke lærer på en kjøreskole 😂😂😂

Virkelig? Det er nettopp det man skal. Sidesynet er utrolig flink på å oppdage lys, spesielt lys i bevegelse. Det skal holde å flytte blikket for å kunne se i sidespeilene, ikke snu hode neste 70 grader.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, StineN skrev:

Virkelig? Det er nettopp det man skal. Sidesynet er utrolig flink på å oppdage lys, spesielt lys i bevegelse. Det skal holde å flytte blikket for å kunne se i sidespeilene, ikke snu hode neste 70 grader.

Nå prater du mot deg selv, så bare kutt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, tdm900 skrev:

Nå prater du mot deg selv, så bare kutt ut.

Det gjør jeg aldeles ikke. sitter man kliss oppe i frontruta så kjører man feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, StineN skrev:

Det gjør jeg aldeles ikke. sitter man kliss oppe i frontruta så kjører man feil.

Ja jeg veit det er feil.... og livsfarlig

Endret av tdm900
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...