Gå til innhold

Hvorfor har menn fra Bærum så små tisser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har prata med såå mange damer jeg kjenner som sa at de har liggi med menn fra Bærum og tissene deres var skikkelig små. Dette kan jo ikke være tilfeldig? Er det fordi de drikker så mye Chablis og spiser mye reker? Drikkevannet, eller noe annet? Og nei dette er ikke tull, jeg vil ha en seriøs diskusjon. 

Anonymkode: 4c5e0...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har prata med såå mange damer jeg kjenner som sa at de har liggi med menn fra Bærum og tissene deres var skikkelig små. Dette kan jo ikke være tilfeldig? Er det fordi de drikker så mye Chablis og spiser mye reker? Drikkevannet, eller noe annet? Og nei dette er ikke tull, jeg vil ha en seriøs diskusjon. 

Anonymkode: 4c5e0...dc6

Har du vurdert å bli forsker eller å kontakte forskere på området?

Anonymkode: c108a...4a9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Har du vurdert å bli forsker eller å kontakte forskere på området?

Anonymkode: c108a...4a9

Hvilken avdeling på UiO skal jeg henvende meg til syns du? Jeg kjenner hvertfall 12 damer som har sagt det samme som meg. Det må jo være en sammenheng her et sted. 

Anonymkode: 4c5e0...dc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok all rekespisingen ja. 

Anonymkode: 1c524...d84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal vi med stor tiss når vi har stor bankkonto:klo:

Anonymkode: 736fc...f36

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har prata med såå mange damer jeg kjenner som sa at de har liggi med menn fra Bærum og tissene deres var skikkelig små. Dette kan jo ikke være tilfeldig? Er det fordi de drikker så mye Chablis og spiser mye reker? Drikkevannet, eller noe annet? Og nei dette er ikke tull, jeg vil ha en seriøs diskusjon. 

Anonymkode: 4c5e0...dc6

Skal ikke ta stilling til realiteten i påstanden, det er ingenting i veien for at TS tilfeldigvis har ligget med et utvalg menn som skiller seg fra snittet i Bærum. En annen mulighet er at det er snakk om ikke altfor seriøst ment mobbing i rivaliseringen mellom nabokommuner. Men om det faktisk skulle stemme, kunne det jo være at menn med små peniser har en kraftigere motivasjon for å gjøre det bra og tjene mye penger for på den måten å bli attraktive hos det annet kjønn. Slik at det blir litt flere menn med små peniser i områder der det bor mange mennesker med høy inntekt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en gåte i tittelen. Ble litt skuffet da det var et reelt spørsmål :klaske:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Cuckold skrev:

Skal ikke ta stilling til realiteten i påstanden, det er ingenting i veien for at TS tilfeldigvis har ligget med et utvalg menn som skiller seg fra snittet i Bærum. En annen mulighet er at det er snakk om ikke altfor seriøst ment mobbing i rivaliseringen mellom nabokommuner. Men om det faktisk skulle stemme, kunne det jo være at menn med små peniser har en kraftigere motivasjon for å gjøre det bra og tjene mye penger for på den måten å bli attraktive hos det annet kjønn. Slik at det blir litt flere menn med små peniser i områder der det bor mange mennesker med høy inntekt. 

Det kan godt være du er inne på noe der. At fordi de har så små så må de finne andre måter å veie opp for det. Som en bra jobb, stort hus etc. Han jeg lå med fra Bærum var verdens snilleste men tissen var som på en 6 mnd gammel baby... veldig leit for han og for meg! 

Anonymkode: 4c5e0...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan godt være du er inne på noe der. At fordi de har så små så må de finne andre måter å veie opp for det. Som en bra jobb, stort hus etc. Han jeg lå med fra Bærum var verdens snilleste men tissen var som på en 6 mnd gammel baby... veldig leit for han og for meg! 

Anonymkode: 4c5e0...dc6

En mann med en så liten penis kunne nok hatt nytte og glede av å ha en cuckold-fetisj slik at partneren hans kunne ligge med andre menn og oppleve å bli fyllt helt opp fra tid til annen. Men liten penis fører ikke automatisk til cuckold-fetisj, så sjansen for at han ville trives med en slik livsstil er nok heller liten. Så da får han bare finne seg en kvinne som ikke synes det gjør så mye at han har så liten penis. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de små tisser altså? Han ene jeg har vært med fra Bærum hadde stor, men så var han ikke rik eller noe sånt, da...

Anonymkode: 3542e...9ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har prata med såå mange damer jeg kjenner som sa at de har liggi med menn fra Bærum og tissene deres var skikkelig små. Dette kan jo ikke være tilfeldig? Er det fordi de drikker så mye Chablis og spiser mye reker? Drikkevannet, eller noe annet? Og nei dette er ikke tull, jeg vil ha en seriøs diskusjon. 

Anonymkode: 4c5e0...dc6

Det er selvsagt fordi de har så mye penger at de ikke trenger monsterpikk for å dra damer. Du vet jo at damer går først etter penger og addresse, så kommer status/tittel/utdannelse. Først en mils vei ned på lista kommer størrelsen på pikken, og den kan glatt ofres dersom pengene er mange nok og statusen høy nok.

- du har da fulgt med på KG, har du ikke? Slik at du vet hvordan det virker :skratte:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Morsomt at folk tror Bærum betyr penger. It doesn’t. 

Anonymkode: cd591...538

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2016 den 16.18, AnonymBruker skrev:

Det kan godt være du er inne på noe der. At fordi de har så små så må de finne andre måter å veie opp for det. Som en bra jobb, stort hus etc. Han jeg lå med fra Bærum var verdens snilleste men tissen var som på en 6 mnd gammel baby... veldig leit for han og for meg! 

Anonymkode: 4c5e0...dc6

Synes du og dine 12 venninner  burde slutte å ha sex med det samme barnet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alterego666

For en dustete tråd. Man diskuterer anekdotiske observasjoner som om det er vitenskapelige funn, og leter etter freudianske rotårsaker.

Dette er KG på sitt aller verste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PeleWasShite
15 minutter siden, Alterego666 skrev:

For en dustete tråd. Man diskuterer anekdotiske observasjoner som om det er vitenskapelige funn, og leter etter freudianske rotårsaker.

Dette er KG på sitt aller verste.

Eller kanskje du er den eneste som tror at sånne tråder er ment til å bli tatt seriøst. Kanskje det er på tide å komme seg litt mer ut blant folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2016 den 16.51, AnonymBruker skrev:

Har de små tisser altså? Han ene jeg har vært med fra Bærum hadde stor, men så var han ikke rik eller noe sånt, da...

Anonymkode: 3542e...9ff

Han har da en forretningsmulighet han kan kan realisere i et marked med sterkt behov for det han kan tilby?Markedsføringen skjer raskt mellom frustrerte fruer? Alle lykkes i Bærum.

Kos dere med statsstøtten fra Vestlandet.

 

Anonymkode: 33927...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...