Gå til innhold

Analsex; hvor ofte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har det som regel annenhver dag når jeg har mensen. Jeg synes det er godt, han er litt mer skeptisk, så vi holder det til når vaginal sex er uaktuelt :fnise: Gjør ingen spesielle forberedelser og bruker heller ikke glidemiddel, så det blir egentlig som vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ca en gang i året med kona, og da gjerne i fylla. Ca en gang i uka med andre. Det har litt med at koner og samboere promper og bæsjer så mye. Har til gode å oppleve ei elskerinne som fiser eller driter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.3.2016 at 18.23, AnonymBruker skrev:

Analsex krever jo gjerne en del forberedelser så det er liksom ikke unnagjort på 4min som en kjappis kan være. 

Så, der i et forhold: hvor ofte har dere analsex? 

Hva med dere single? 

Anonymkode: 69b3c...2b0

Er i forhold og har det ofte. Kanskje 3 ganger i uken de fleste uker, noen uker mer, andre mindre.

En av grunnene til at det blir så mye er nok at det som regel bare er å kjøre den inn med litt spytt etter litt fingring. Har trent henne godt kan man si :)

Anonymkode: 83f9d...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.3.2016 at 23.19, AnonymBruker skrev:

Jeg må faste i minst 48 timer før anal sex i frykt for at det skal bli noe... søl. Og når jeg først har anal sex så blir jeg bare gretten og jævlig sulten og ikke kåt i det hele tatt. 

Er ikke noe jeg liker, men føler at det er noe jeg *må* siden kjæresten maser seg til det hele tiden. Hjelper ikke å si nei, da maser han bare enda mer. Haaater at det blir sett på som en selvfølge at jenter liker å bli tatt bak der... :dry: 

Anonymkode: 4d96c...030

For en hyggelig mann. Skjønner ikke at du finner deg i det. Hadde slått opp for lenge siden. Jeg skal aldri ha analsex og respekterer ikke en fremtidig partner det får vi slå opp og han får finne seg en annen. Enkelt og greit! :) Akkurat som han kan si nei til noe jeg ønsker.

Anonymkode: f586e...a21

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Pompom skrev:

Har det som regel annenhver dag når jeg har mensen. Jeg synes det er godt, han er litt mer skeptisk, så vi holder det til når vaginal sex er uaktuelt :fnise: Gjør ingen spesielle forberedelser og bruker heller ikke glidemiddel, så det blir egentlig som vanlig. 

 

Hvorfor han skeptisk? Er han skeptisk til at du faktisk liker det, eller er han skeptisk til analsex generelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, eksentrisk skrev:

 

Hvorfor han skeptisk? Er han skeptisk til at du faktisk liker det, eller er han skeptisk til analsex generelt?

Han synes det er kult at jeg liker det, for det er visst litt sjeldent. Det tror jeg ikke på. Han er skeptisk fordi det er noe han ikke har hatt noen særlig dragning til, og han har ikke gjort det noe særlig før. Han liker vanlig vaginalt best, men skjønner at jeg ikke vil det under mensen. Så han klager ikke, men han er litt skeptisk. Redd for gris, og at jeg skal få vondt, tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, NydeligMann skrev:

Ca en gang i året med kona, og da gjerne i fylla. Ca en gang i uka med andre. Det har litt med at koner og samboere promper og bæsjer så mye. Har til gode å oppleve ei elskerinne som fiser eller driter.

Hva med skille deg og så drive på som du gjør. Nydeligmann er du hvertfall ikke. Elskerinner fiser ikke?? Hvor dum er du??? Slike menn som deg burde ikke fått damer i det hele tatt!!!

Anonymkode: 7b3b6...d18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

. Elskerinner fiser ikke??

Jeg har ihvertfall aldri hørt ei elskerinne fjerte. Har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, NydeligMann skrev:

Jeg har ihvertfall aldri hørt ei elskerinne fjerte. Har du?

Det der et et av tegnene på at et forhold begynner å bli en del av hverdagen: man fiser i hverandres nærvær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gang i mnd kanskje, sånn gjennomsnittlig. I forhold. Hadde aldri hatt analsex på ons og lignende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par ganger i mnd kanskje. Det kan være under mensen, med dildo i fitta eller bare som avveksling. Litt snodig å gå på do med glidemiddel de første gangene etterpå da, spesielt hvis han kommer inni :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
Den 25.3.2016 at 18.23, AnonymBruker skrev:

Analsex krever jo gjerne en del forberedelser så det er liksom ikke unnagjort på 4min som en kjappis kan være. 

Så, der i et forhold: hvor ofte har dere analsex? 

Hva med dere single? 

Anonymkode: 69b3c...2b0

Sjelden, det skjer når det skjer men blir litt avtalt på forhånd. Er i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest FruKG

Har hatt noen perioder hvor det har vært mye analsex, men nå er det kanskje bare rundt 5-6 ganger i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, FruKG skrev:

Har hatt noen perioder hvor det har vært mye analsex, men nå er det kanskje bare rundt 5-6 ganger i måneden.

 

Hvem har størst utbytte og hvem er mest interessert i det? Du eller han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble heldigvis slutt på det da jeg måtte prumpe og sprutet ut diaré på og rundt jadestaven hans. 

Anonymkode: 92f97...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...