Gå til innhold

TIL JENTER: BOTOX-LEPPER ER SÅ STYGT!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg aldri sagt at lipfiller må være stygt da. Så ikke påstå noe du ikke har grunnlag for. Men er du virkelig sikker på at hun nederste ikke har filler?

Anonymkode: 6e61f...6a5

Jeg har heller aldri sagt at du har påstått at det er stygt, så ikke prøv å fengsle meg her. Jeg sa at "man kan ikke si atalle lepper med botox er stygt."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men uansett om man ikke kan se det, hvorfor fylle opp leppene med noe når det er minst like fint uten?

Anonymkode: d1ddc...191

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, fullkornspasta skrev:

Jeg har heller aldri sagt at du har påstått at det er stygt, så ikke prøv å fengsle meg her. Jeg sa at "man kan ikke si atalle lepper med botox er stygt."

Som svar til meg, som jeg tolket som at du mente jeg hadde sagt. Så kanskje du skulle bruke et setning eller to ekstra på å forklare ting.

Og ser også ut som du bør begynne å sjekke AB-koder for virker som du tror AB-ene du svarer er samme bruker

Anonymkode: 6e61f...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes motivet for å ta det er forkastelig. Snakk om å gi etter for skjønnhetspress. 

Er det så om å gjøre å se ut som en antifeministis kukksuger?

Anonymkode: 18bf3...011

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man fyller leppene med botox, klarer man ikke å åpne eller bevege munnen :fnise: Det er et muskelhemmende middel som brukes for rynker i panna og på sidene av øynene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke dere skal dra alle under en kam... Jeg var stoooore lepper fra naturensside, jeg får ofte spørsmål om de er naturlig eller Restylane... Det er ikke noe hyggelig....

Anonymkode: 59de2...970

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Som svar til meg, som jeg tolket som at du mente jeg hadde sagt. Så kanskje du skulle bruke et setning eller to ekstra på å forklare ting.

Og ser også ut som du bør begynne å sjekke AB-koder for virker som du tror AB-ene du svarer er samme bruker

Anonymkode: 6e61f...6a5

Jeg visste ikke at jeg skrev med noe som ikke kunne definisjonen av "man". Så kanskje du skulle brukt et eller to minutter ekstra på å lese igjennom det jeg skrev? 

Virker kanskje sånn for deg, men er ikke tilfellet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes motivet for å ta det er forkastelig. Snakk om å gi etter for skjønnhetspress. 

Er det så om å gjøre å se ut som en antifeministis kukksuger?

Anonymkode: 18bf3...011

Enig med at skjønnhetspresset går over alle grenser. Man trenger forøvrig ikke være antifeministisk for å utføre oralsex :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, fullkornspasta skrev:

Nei, de to øverste er med! :) Point being: Man kan ikke si at alle lepper med botox er stygt. Du greide jo tross alt ikke se hvilke som hadde det :)

Det er fillere, ikke botox :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, fullkornspasta skrev:

Jeg visste ikke at jeg skrev med noe som ikke kunne definisjonen av "man". Så kanskje du skulle brukt et eller to minutter ekstra på å lese igjennom det jeg skrev? 

Virker kanskje sånn for deg, men er ikke tilfellet. 

Når man skriver det så tett i samme avsnitt tolkes det som man snakker til personen man siterer. Føler du jeg siktet mindre til deg ved å bruke man i stedet for du?

Anonymkode: 6e61f...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Evilposelos skrev:

Det er fillere, ikke botox :)  

Ja, er fullt klar over det :) Skrev bare botox fordi det ble brukt i tittelen, så glemte jeg anførselstegn :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, fullkornspasta skrev:

Fordi Google told me so :)

Og hvis det viser seg at de er uekte, har det ikke noe å si, for du trodde ikke de to øverste var med. Når man går langs gata får man ikke beskjed om hvor mange prosent som har fillers.

Lips.jpg

lips2.jpg

Jeg kan ikke si at etter-bildene for disse to var særlig naturlige eller pene.

Anonymkode: 56a94...c2a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når man skriver det så tett i samme avsnitt tolkes det som man snakker til personen man siterer. Føler du jeg siktet mindre til deg ved å bruke man i stedet for du?

Anonymkode: 6e61f...6a5

Føler at du forklarte en generell kommunikasjonssvikt med å bruke "man", ja. Er jo tross alt det viktigste bruksområdene til ordet. Å generalisere, altså. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke si at etter-bildene for disse to var særlig naturlige eller pene.

Anonymkode: 56a94...c2a

Nei, og det er en helt ærlig mening :) Men å si at alle "botox-lepper" er stygge, er veldig trangsynt, og noe helt annet enn å si at disse leppene var mindre vakre. 

Endret av fullkornspasta
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, fullkornspasta skrev:

Men å si at alle "botox-lepper" er stygge, er veldig trangsynt

Hvorfor det?

Det er vel de færreste som tar fillers hvor det ikke vises. For det store flertall ser det gørrstygt ut og jeg er overrasket over at disse kvinnene ikke ser det selv.

Anonymkode: 56a94...c2a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, fullkornspasta skrev:

Fordi Google told me so :)

Og hvis det viser seg at de er uekte, har det ikke noe å si, for du trodde ikke de to øverste var med. Når man går langs gata får man ikke beskjed om hvor mange prosent som har fillers.

Lips.jpg

lips2.jpg

At det er før og etter trenger jo ikke bety at de ikke har fylt tidligere da, og så fyller på nytt når det har begynt å gå "tomt". Den nederste kan fint være naturlig, har helt like lepper som før bildet selv, og syntes ikke etter bilde var noe fint akkurat..men hun over syntes jeg det ser veldig ut som hun alt har i leppene fra før av, bare at det har begynt å gå ut.

Men jeg er enig i poenget ditt, det er ofte stygt på de som åpenbart har fillers, men de som gjør det riktig er det fint på :) nummer 2 av de fire du postet så jeg at hadde, men ikke nummer 1. Så jeg gjettet på 2 og 3 var med og 1 og 4 uten :)  Slik er det jo i grunn med de fleste kosmetiske operasjoner, jeg har ikke noe i mot silikonpupper som ser naturlig ut, men de legger jo ikke folk merke til, så når de snakker nedsettende om silikon så snakker de om de med digre runde harde kuler liksom.

 

Anonymkode: 7e8d6...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det?

Det er vel de færreste som tar fillers hvor det ikke vises. For det store flertall ser det gørrstygt ut og jeg er overrasket over at disse kvinnene ikke ser det selv.

Anonymkode: 56a94...c2a

Det store flertall, ja. Er likevel en differanse mellom flertallet og alle. Jeg er bare ikke fan av å gre alle under én kam. Jeg syns i tillegg det er synd at man skal bli dømt opp og ned fordi man har fillers i leppene, når folk ikke hadde sett det om du ikke fortalte det. Jeg har ikke fillers selv, men kjenner flere jenter som har hatt veldig små lepper (greier ikke se dem når de snakker eller smiler, de kan ikke bruke leppestift osv.) og som har tatt fillers og nå har et naturlig resultat. Mange ønsker leppefillers for å oppnå normal fylde i leppene (hva som er normalt kan selvfølgelig diskuteres), og da syns jeg vi burde skille mellom dem og de som pumper leppene så svære at mister all mimikk og naturlig fremtoning :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Den 18. mars 2016 at 16.04, fullkornspasta skrev:

To av disse er med "botox" i leppene, to er uten. Greier du å gjette hvilke som er med? :)

lepper 2.png

lepper 3.png

lepper 4.png

lepper.png

1 og 3.

Anonymkode: a13a8...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18. mars 2016 at 16.37, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke si at etter-bildene for disse to var særlig naturlige eller pene.

Anonymkode: 56a94...c2a

På det øverste bildet til venstre kan man tydelig se at hun har hatt fillers i overleppen fra før av. Det ser ikke pent ut, og enda verre ble det etter påfyll. Huttetu.

Anonymkode: a13a8...416

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18. mars 2016 at 16.44, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det?

Det er vel de færreste som tar fillers hvor det ikke vises. For det store flertall ser det gørrstygt ut og jeg er overrasket over at disse kvinnene ikke ser det selv.

Anonymkode: 56a94...c2a

Jeg har tatt filler. Ingen legger merke til det. De har en naturlig form fortsatt.

Anonymkode: c41c5...229

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...