Gå til innhold

Bryllup i spania


mariami

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer sitter å lurer litt på om vi skal gifte oss i barcelona eller costa del sol. Er det noen som har noen tips? Hvem by? 

Noen bra steder å holde selve festen? Kikker litt på hotell og restauranter. 

Alle tips mottas med stor takk 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Vi giftet oss i sjømannskirken i Costa del sol. Nydelig kirke, nydelig seremoni. :)

På kvelden spiste vi på en italiensk restaurant som heter Valparaiso. Helt fantastisk! 

Anonymkode: 3b738...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg giftet meg også i sjømannskirken på Costa del sol (Calahonda), og det var helt fantastisk. Restauranten Valparaiso som hun over her referer til kan jeg anbefale på det sterkeste, vært der flere ganger, senest i et 60-årslag. Høy luksusfaktor. Ligger på venstre side på veien opp til Mijas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i bryllup i regi av Costa Event, og brudeparet var i alle fall veldig fornøyd. De skreddersyr bryllup, og har flere mulige lokasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Birti

Jeg har vært i bryllup i regi av Sjømannskirken i Barcelona. De leier en klosterkirke relativt sentralt i byen, og den var så nydelig! En fin liten hage for fotografering på baksiden også - selv om vennene mine selvsagt var litt rundt andre plasser også med fotografen. Ventetapas og cava på taket av hotellet til brudeparet, og deretter middag i hotellets restaurant. Helt fantastisk! Barcelona er forøvrig en av mine favorittbyer - anbefales på alle måter! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Birti skrev:

Jeg har vært i bryllup i regi av Sjømannskirken i Barcelona. De leier en klosterkirke relativt sentralt i byen, og den var så nydelig! En fin liten hage for fotografering på baksiden også - selv om vennene mine selvsagt var litt rundt andre plasser også med fotografen. Ventetapas og cava på taket av hotellet til brudeparet, og deretter middag i hotellets restaurant. Helt fantastisk! Barcelona er forøvrig en av mine favorittbyer - anbefales på alle måter! :-)

Husker du hva hotellet het? Tror valget faller på Barcelona 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har likt å være i Barcelona som turist, men giftet meg selv i Norge. 

 

For øvrig heter det hvilken by. Ikke hvem by.

Anonymkode: 9e8f4...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...