Gå til innhold

Fluas tegnebok


Fotballflue

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Fotballflue skrev:

Takk :blomst: Hvordan tegner man en C-kjendis?  :ler: 

Det vet du bedre enn meg :ler: ....og/eller så kan du tegne en som er verdensvant :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var spennende. :nigo: Her vil jeg følge med!

Kunne jeg bedt om en tegning av en nug? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Millimani skrev:

Det vet du bedre enn meg :ler: ....og/eller så kan du tegne en som er verdensvant :tommelopp:

Hmm, den der må jeg tenke litt på :fnise: 

Et øyeblikk siden, KaDust skrev:

Dette var spennende. :nigo: Her vil jeg følge med!

Kunne jeg bedt om en tegning av en nug? :sjenert:

Er det et ekte dyr? :P jeg kan prøve på en sånn :laugh:

nå må jeg begynne å skrive ned alt jeg skal tegne, husker ikke halvparten :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Fotballflue skrev:

Hmm, den der må jeg tenke litt på :fnise: 

Er det et ekte dyr? :P jeg kan prøve på en sånn :laugh:

nå må jeg begynne å skrive ned alt jeg skal tegne, husker ikke halvparten :fnise: 

Nei, det er et dyr fra et spill. :lol: Men det er så mye historie og artige ting rundt det dyret så jeg har helt dilla. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, KaDust skrev:

Nei, det er et dyr fra et spill. :lol: Men det er så mye historie og artige ting rundt det dyret så jeg har helt dilla. :P

Åja :ler: klarte ikke helt å bestemme meg for om den var søt eller ikke :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har planer om å lage meg en side, hvor jeg kan selge posters, men jeg aaaner ikke hva jeg skal kalle den :klo: :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Litt sent, men. gratulerer med dagen :) 

 

image.jpeg

Endret av Fotballflue
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Nå er det lenge siden jeg har oppdatert her, ja! 

I det siste så har jeg begynt å male litt og. Jeg skulle egentlig bare male et maleri som vi kunne ha på stueveggen, men så var det noen som ville kjøpe det, sånn 20 min etter jeg malte det, det hadde ikke tørket en gang, så da måtte jeg jo bare fortsette, hehe:biggrin: har aldri malt før, men det er jo så utrolig moro, har jeg funnet ut :) 

Her er det siste jeg har malt, malte det i sted :) 

 

 

image.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8. mai 2016 at 18.27, Fotballflue skrev:

Det nyeste i tegneboka :) et norgeskart! jeg har allerede fått beskjed om at det ikke er helt likt Norge, men det er vel ikke rart, når man tegner på øyemål :P 

image.jpeg

Denne er fantastisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, minister-mio skrev:

Denne er fantastisk

Tusen takk 😊

1 minutt siden, MadameDeRosa skrev:

Kjempefint! Hvilken teknikk brukte du på det første maleriet?

Tusen takk! Der har jeg brukt svamp. Og spruta på de hvite prikkene med pensel, hvis det var det du tenkte på? 

Altså, jeg skal innrømme, jeg har NULL peiling på malerier og kunst og sånt, må nok sette meg litt inn i det, gå på utstillinger og sånt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Bildene dine er kjempe fine! Jeg har så lyst å lære meg noe slikt. Det må være så kjekt å ha sine egne malerier på veggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, The Silence skrev:

Så flink du er! Bildene dine er kjempe fine! Jeg har så lyst å lære meg noe slikt. Det må være så kjekt å ha sine egne malerier på veggene.

Tusen takk :) ja, det er veldig kjekt! Har du prøvd å male noe da? Jeg vet jo ikke hva jeg driver med, bare klæsjet på noe på det første jeg lagde, kalte det oppgulp, for jeg syns det ble så rart, også ble det solgt med en gang 😂 Så det er tydeligvis bare å prøve :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Fotballflue skrev:

Tusen takk :) ja, det er veldig kjekt! Har du prøvd å male noe da? Jeg vet jo ikke hva jeg driver med, bare klæsjet på noe på det første jeg lagde, kalte det oppgulp, for jeg syns det ble så rart, også ble det solgt med en gang 😂 Så det er tydeligvis bare å prøve :ler: 

Jeg farger litt i fargeleggingsbøker for voksne. Det er så langt jeg kommer. Jeg har en ganske ubrukelig fantasi og hadde mest sannsynlig endt opp med en gøsjebrun klatt på lerrettet :ler: Jeg skjønner godt at det blir solgt, jeg hadde gatt kjøpt ett av de du postet her. Likte kjempe godt fargekombinasjonen i det øverste bildet i innlegget med 3 bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
12 timer siden, Fotballflue skrev:

Tusen takk 😊

Tusen takk! Der har jeg brukt svamp. Og spruta på de hvite prikkene med pensel, hvis det var det du tenkte på? 

Altså, jeg skal innrømme, jeg har NULL peiling på malerier og kunst og sånt, må nok sette meg litt inn i det, gå på utstillinger og sånt :) 

Det var veldig fint! Så ut som en stjernehimmel

Endret av MadameDeRosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, The Silence skrev:

Jeg farger litt i fargeleggingsbøker for voksne. Det er så langt jeg kommer. Jeg har en ganske ubrukelig fantasi og hadde mest sannsynlig endt opp med en gøsjebrun klatt på lerrettet :ler: Jeg skjønner godt at det blir solgt, jeg hadde gatt kjøpt ett av de du postet her. Likte kjempe godt fargekombinasjonen i det øverste bildet i innlegget med 3 bilder.

Det var nøyaktig det jeg tenkte og, da jeg skulle male det første jeg lagde :ler:  Tusen takk, følte meg litt vågal der, med skikkelig knæsj gul :biggrin:

8 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Det var veldig fint! Så ut som en stjernehimmel

Tusen takk, jeg syns det ble litt stilig selv, så jeg malte nettopp et til lignende :laugh: 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
Den 28. august 2016 at 19.05, Fotballflue skrev:

Det var nøyaktig det jeg tenkte og, da jeg skulle male det første jeg lagde :ler:  Tusen takk, følte meg litt vågal der, med skikkelig knæsj gul :biggrin:

Tusen takk, jeg syns det ble litt stilig selv, så jeg malte nettopp et til lignende :laugh: 

image.jpeg

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...