Gå til innhold

Date noen fra Kvinneguiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han jeg gifter meg med om ca 3mnd møtte jeg på KG :) 

Bruker ikke akkurat KG til å fortelle ham noe som helst da 1) det klarer jeg ypperlig å gjøre direkte til ham enten det er ros, eller litt mindre ros, og 2) han har slettet sin bruker her så det blir litt vanskelig 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Summers skrev:

Kanskje jeg er i feil miljø og det finnes mange kvalitetsdamer. Det endrer jo ingenting, jeg har fortsatt fordommer mot kvinner som ikke finner kjæresten sin i omgangskretsen.

Synes det blir kleint uansett, kleint med folk som bruker KG til å fortelle det de tror kjæresten ønsker å lese.

Ja, enig. Og ikke like artig å diskutere på KG om man hele tiden skal måtte vurdere om dette er noe partneren kan lese uten at det blir dumt. Halve moroa er jo å kunne dele tanker og meninger uten filter.

En forutsetning måtte da være at man opprettet ny bruker, og at man ikke fikk vite den andres brukernavn kanskje.

Men sånn generelt så tenker jeg ikke noe negativt om menn som er på forumet. Og skulle jeg ha gjort det; som en annen skriver om damene her - selv om 90% av oss er blåst i hodet (ikke mine ord men...) - det betyr jo ikke at man ikke kan skyte en gullfugl likevel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sapientia skrev:

2) han har slettet sin bruker her så det blir litt vanskelig 

Nei kjære, jeg slettet riktignok den gamle, men jeg opprettet en ny.

Anonymkode: 10fa0...ebe

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei kjære, jeg slettet riktignok den gamle, men jeg opprettet en ny.

Anonymkode: 10fa0...ebe

Og nei du, den går ikke. Vi er altfor ærlige og "gjennomsiktige" mot hverandre for noe sånt ;) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha nei standarden er for lav hvis en kun skal gå etter det som er mellom ørene på 90% av kvinnfolkene her inne dessverre. 

I realiteten så hadde den nok være høyere da utseendet har en del å si.  

Anonymkode: d329b...d8e

:roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, incognita skrev:

Klok av skade. :opplyser: 

Kan du utdype? :forvirret:

Samboer med en fra KG og den kommentaren gir ikke mening.

Anonymkode: 71c90...eb3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan du utdype? :forvirret:

Samboer med en fra KG og den kommentaren gir ikke mening.

Anonymkode: 71c90...eb3

Tenk litt, da. Det kunne jo vært en fra tidligere hun siktet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Sunbeach skrev:

Jeg hadde tenkt på alt man kunne lese her inne. Gått gjennom profilen, og det hadde ikke vært alt som var like bra å lese. Spørs hva som var skrevet. Mange bruker kg som et råde-instrument og.

Jeg er verdens mest nysgjerrige menneske og vet alt for godt hva han skrev her inne sist han herja. Gidder ikke det neste gang altså :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Summers skrev:

Tenker at det er noe galt med jenter som ikke får kjæreste gjennom omgangskretsen.Det er jo omgangskretsen som kjenner personligheten til jenta så er jo et dårlig tegn om ingen der vil ha henne.

Tenkt på at det kanskje heller er slik at hun ikke vil ha noen i omgangskretsen, eller at omgangskretsen hennes i stor grad består av kvinner?

Ca. 70 % møter i følge undesøkelser sine kjærester på nettsteder, på byen, på jobb, på skolen mm. Kun en andel kjenner den de blir kjæreste med fra før.

 

Anonymkode: 22e90...2fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
13 timer siden, Arabella skrev:

Er det over allerede med deg og U.?

Tror du forveksler Incognita med meg. Det er jeg som er med U. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

For noen holdninger enkelte av dere har! Mangel på åpen sinn, negativitet, å fordomme andre fordi de har brukerkonto på KG, flaut å lese i tidligere tråder, osv. Skremmende! 

Som mange vet fant jeg min kjæreste her inne og takker alle maktene for det. Det ville aldri skjedd om jeg ikke hadde et åpent sinn, var positivt innstilt, brydde meg ikke om tidligere innlegg han hadde skrevet (ja, jeg har lest alle) og avfeid han fordi "menn på KG er ekle". 

Jeg fant min diamant av en mann på KG. Alt er mulig om du har en åpen sinn, og slutter å bry deg om hva andre mener og tror. Dann dine egne inntrykk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
13 timer siden, Sapientia skrev:

Han jeg gifter meg med om ca 3mnd møtte jeg på KG :) 

Bruker ikke akkurat KG til å fortelle ham noe som helst da 1) det klarer jeg ypperlig å gjøre direkte til ham enten det er ros, eller litt mindre ros, og 2) han har slettet sin bruker her så det blir litt vanskelig 

Ønsker dere to det beste for framtiden. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonGangerTo skrev:

Tror du forveksler Incognita med meg. Det er jeg som er med U. 

Ja, jeg tenkte feil. Det skrev jeg også. Jeg er positiv til og glad på alles vegne for dem som finner kjærligheten her 💜.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenkt på at det kanskje heller er slik at hun ikke vil ha noen i omgangskretsen, eller at omgangskretsen hennes i stor grad består av kvinner?

Ca. 70 % møter i følge undesøkelser sine kjærester på nettsteder, på byen, på jobb, på skolen mm. Kun en andel kjenner den de blir kjæreste med fra før.

Anonymkode: 22e90...2fe

Jeg tror de beste damene har en bra omgangskrets og jeg tror det er plausibelt at under 30% er kvalitetsdamer om jeg skal dømme utifra min egen omgangskrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
7 minutter siden, Summers skrev:

Jeg tror de beste damene har en bra omgangskrets og jeg tror det er plausibelt at under 30% er kvalitetsdamer om jeg skal dømme utifra min egen omgangskrets.

Så ifølge deg er jeg en dårlig dame fordi jeg har en meget liten omgangskrets. Merkelig logikk! 

Du forventer kvalitetsdamer. Er du en kvalitetsmann? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonGangerTo skrev:

Så ifølge deg er jeg en dårlig dame fordi jeg har en meget liten omgangskrets. Merkelig logikk! 

Du forventer kvalitetsdamer. Er du en kvalitetsmann? 

Jeg er ikke noe fan av persondiskusjon, men nei jeg er ikke en kvalitetsmann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
18 timer siden, Ferny skrev:

Ja, enig. Og ikke like artig å diskutere på KG om man hele tiden skal måtte vurdere om dette er noe partneren kan lese uten at det blir dumt. Halve moroa er jo å kunne dele tanker og meninger uten filter.

Jeg som trodde kjæresten var noen man kunne dele tanker og meninger med uten filter. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
4 minutter siden, Summers skrev:

Jeg er ikke noe fan av persondiskusjon, men nei jeg er ikke en kvalitetsmann.

Nå du skriver at "de beste damene har en bra omgangskrets" så ber du om persondiskusjon. Jeg kan opplyse deg at ikke alle kvalitetsdamer har en bra omgangskrets. Så logikken og teorien din går i bosset. 

Du er ikke kvalitetsmann men forventer å ha en kvalitetsdame. Keep on dreaming! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rainstorm skrev:

Jeg som trodde kjæresten var noen man kunne dele tanker og meninger med uten filter. ;) 

Hehe, når du sier det så... :P Nei, men jeg tenker nok mest på ting man deler om tidligere forhold etc. Det er en del greier jeg ikke forteller typen - typiske ting jeg ikke er interessert i å høre om hans fortid heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...