Gå til innhold

Singel å har det vanskelig


meg20

Anbefalte innlegg

Jeg blir singel nå på onsdag.. da reiser typen min og vi har bestemt å vært enige i det i en måned om at det blir slutt nå.. vi har vært sammen i nesten 4 år.. altså siden jeg var 16 år.. er nå 20år..

Det jeg tror kommer til å bli vanskelig er kroppskontakt eller rett og slett å ha sex med andre gutter.. har lagt på meg MYE de årene vi har vært sammen.. også har jeg problemer med mine små og stygge pupper..

Det tok ca 2 år før typen fikk se meg HELT naken..

Vil selvfølgelig slanke meg å trene.. skal på prøvetime på treningsstudio på torsdag..

Jeg har aldri liksom orket å slanke meg eller spise sunt... men jeg MÅ jo det for å føle meg bedre..

Å dessuten; den beste måten å komme over kjærlighetssorg på er å ha det bra med seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er bra å ha det godt med seg selv, men du vil også ha en som vil ha deg sånn som du er. Husk på det!

:Nikke::tommelsmil: DET er viktig å huske på!!

Og ikke gå ut på let etter en ny partner med en gang nå. Du har brukt masse av ungdomstiden din på å være i et fast forhold. Bruk nå tiden fremover til å bli trygg på deg selv og at du duger uten en kjæreste også! Nå skal du lære og være glad i deg selv, med eller uten de ekstra kiloene dine, og du skal IKKE forandre utseendet ditt for å tekkes NOEN andre enn deg selv. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nyibyen ikke innl.

Tror det er bra å prøve treningsstudio. Det sies at fysisk trening er det beste middel mot depresjon, nedturer, kjærlighetssorg (vet ikke om det er noe slikt inne i bildet her) etc.

Jeg for min del har aldri satt min for innenfor et treningsstudio, men ser ikke bort fra at jeg kan komme til å ty til det en gang selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...