Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2016


Gjest Jacklost

Hvem vil dere skal vinne årets sesong av Robinsonekspedisjonen?  

30 stemmer

  1. 1. Hvem vil dere skal vinne årets sesong av Robinsonekspedisjonen?

    • Alex Ek.
      6
    • Alexander Skorpen
      9
    • Anya Bjerke
      0
    • Caroline Haga
      0
    • Tone Vogt Presthagen
      0
    • Erik Fjeldstad
      0
    • Espen Hammersvik
      2
    • Flemming Rethmar jr.
      3
    • Marte Ytre-Hauge
      4
    • Melissa Bertelsen
      1
    • Pål Tychesen
      0
    • Thomas Larsen
      5


Anbefalte innlegg

For en kjerring hun Vibeke er! Hvorfor i all verden skal hun svekke laget sitt når de er et LAG og hun har alt å tape på at de blir sultne og svake... Er jo først når det er alle mot alle at det er gunstig å la andre sulte om du selv takler sult godt... Liker heller ikke hun yngre nordledningen, hun virker så sykt naiv og lett påvirkelig.. Håper virkelig Vibeke ryker.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MadameDeRosa
15 minutter siden, MiniMjau skrev:

Spiller jo INGEN rolle for spillet om han et født som jente? Stnes han dramatiserer det en smule

Selvfølgelig spiller det ingen rolle for spillet, men tror at de andre deltakerne tror at han er mann da, og at han kommer til å avsløre det for de andre etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Faith- skrev:

For en kjerring hun Vibeke er! Hvorfor i all verden skal hun svekke laget sitt når de er et LAG og hun har alt å tape på at de blir sultne og svake... Er jo først når det er alle mot alle at det er gunstig å la andre sulte om du selv takler sult godt... Liker heller ikke hun yngre nordledningen, hun virker så sykt naiv og lett påvirkelig.. Håper virkelig Vibeke ryker.

 

Enig! Dårlig taktikk fra hennes side :laugh: For ei dum kjerring :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.3.2016 at 20.27, Jacklost skrev:

Mener du Lars Helge? Måtte søke og da kom Lars Helge opp :) 

Jeg vil ha en sesong slik som den fra 2010. Den likte jeg godt :) Men Falck har sagt at det blir mindre krangling ig mer fokus på å overleve på en øde øy :Gjesp:

Det håper jeg det blir. Har blitt lite fokus på innsamling av mat, og bygging av leirene de siste årene. Når de etter hver konkurranse får massevis av mat og godteri, samt opphold på luksuriøse strandvillaer. 

Hva med å øke realismen bare en smule?

Anonymkode: a7922...ec6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig i at Vibekes stunt ikke er så veldig taktisk, og at det hadde vært "smartere" å gjøre det når det er alle mot alle. Også ville det vært lurere å holde det for seg selv, og ikke fortelle det til noen andre (som kom frem både etter rulleteksten. Nordlenningen ville til slutt blitt sulten og tysta om Flemming hadde røket.. (nå vet jeg ikke om det er nordlennigen som er den andre personen som vet det, men tolker det slik ettersom hun sa i neste episodes klipp "ikke bli sur på meg nå"). Virket som hun avslører seg selv, og at det blir bål i neste episode.. 

Uansett veldig godt gjort av Vibeke å klare å lure med seg kikkerten, å grave den ned, uten at de andre 7(!) deltakerne merker noe :P

Anonymkode: 53b60...afc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det håper jeg det blir. Har blitt lite fokus på innsamling av mat, og bygging av leirene de siste årene. Når de etter hver konkurranse får massevis av mat og godteri, samt opphold på luksuriøse strandvillaer. 

Hva med å øke realismen bare en smule?

Anonymkode: a7922...ec6

Jeg likte slik det har vært før og håper det forblir slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robinson er favoritt reality'en og jeg blir selvfølgelig å følge med i år også. Har gått litt tregt i starten, men satser på det tar seg opp! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om Alex skal avsløre han er født som jente.

Anonymkode: b22ef...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Notatboka
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om Alex skal avsløre han er født som jente.

Anonymkode: b22ef...251

Jeg og. Selv om jeg mener det ikke er nødvendig av han å gjøre så hadde det vært interessant å se hvordan de andre reagerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Alex veldig godt og heier på han.  Han virker så snill og god :) Klarer ikke å like Cato.Teit hun ikke vil si hvor kikkerten ligger. Hva er poenget med å svekke ditt eget lag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Jacklost skrev:

Bare meg som ikke blir noe engasjert denne sesongen?

Håper det blir mer drama og intriger snart. Kjedelig når alle er venner. Derfor hadde det vært gøy hvis Vibeke ble.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, Jacklost skrev:

Hva var det hun innrømte?

At hun visste hvor kikkerten var og fant den.

Anonymkode: b22ef...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med denne sesongen er at så få stikker seg ut. Mange er anonyme og kjedelige. Kan f.eks ikke navna på de to jentene på lag Sør og de er bare der liksom. Castingen i fjor var mye bedre.

Blir spennende når Alex skal avsløre hemmeligheten sin.

Endret av LeilaS
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...