Gå til innhold

Skinny/slim jeans og pumps på byen


Vantage

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har lyst til å utfordre og utforske mine feminine sider litt igjen og har planer om en bytur i skinny/slim sorte jeans, pene hudfargede strømper, sorte høye pumps, men mangler litt inspirasjon på hva som kan passe å ha på overkroppen.

Noen som har forslag til noe som går godt til dette på en mann på en slik tur ute på byen?

Btw, så er jeg passe slank, ikke for høy, kler skinny/slim jeans godt og kan å gå på høye hæler. ;) 

Skjermbilde 4.JPG

Endret av Vantage
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Genevieve

Jeg tenker en innsvingt jakke av noe slag eller kanskje en kortere trenchcoat type med belte, ikke i sort siden buksene dine er det. Beige eller noe pastellfarger, det spørs litt på hvordan ansiktet ditt "reagerer" på forskjellige farger. Med en medium størrelse veske på skulderen blir det bra. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

google: skinny jeans party outfit. Pinterest er også et sted du kan hente mye inspirasjon til ulike outfits.

Anonymkode: da5c6...3c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Er pumps sånne hårete støvler?

Nei, det er vanlige pensko med hæl. 

Ellos Shoes Spiss pumps med smal hæl

Endret av DreamOn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gidder ikke gå på byen med heler ass, ikke noe mindre classy enn fulle jenter på heler. Uansett: jeg liker å gå med mørke farger nå på vinteren så ville gått med en mørk bluse/skjorte, kanskje en singlet med en pen skjorte i stedet for en cardigan, evnt hvis du er tynn: en litt kortere topp slik at det er en liten(!) stripe hud mellom buksa og toppen. Da og med en skjorte eller cardigan. Sort, grå, mørk blå, mørk rød/burgunder.

Anonymkode: 343fc...09a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Noen som har forslag til noe som går godt til dette på en mann på en slik tur ute på byen?"

Er du en mann? Isåfall; påvirker det bekledningen eller ikke? Kult uansett.

Jeg tror en litt rocka, innsvinget blazer vil funke, gjerne litt uformell med lett oppbrettede ermer i kontrast til de litt formelle pumpsene. 

Anonymkode: f424c...a07

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Noen som har forslag til noe som går godt til dette på en mann på en slik tur ute på byen?"

Er du en mann? Isåfall; påvirker det bekledningen eller ikke? Kult uansett.

Jeg tror en litt rocka, innsvinget blazer vil funke, gjerne litt uformell med lett oppbrettede ermer i kontrast til de litt formelle pumpsene. 

Anonymkode: f424c...a07

Hei, det er riktig, jeg er mann. Takk for at du synes det er kult :)

Flere gode tips over her, ser da kanskje for meg at det kan bli litt kult med innsvinget blazer til jeans og pumps på byen. Men hva under? Glatt slim skjorte, eller slim piquet kanskje?

Tar gjerne mot flere tips ;)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med skjorte og blazer? For meg ser det litt hverdagslig ut (om jeg hadde byttet ut pumpsene med vanlige sneakers), men med det rette tilbehøret og den rette sminken ser det formelt nok ut til en kveld på byen (om du bruker dette). Kan jo variere farge på skjorten også. Se bort ifra fargene på bekledningene under, er bare for illustrere.
9974f3961ea9e30a1df2f6ecaeba23c9.jpg

Dette var heller ikke så ille.
693327273646c3af4f35ebabfa0f01b4.jpg

Blazerjakken kan eventuelt byttes ut med en skinnjakke, her er det vell egentlig smak og behag som gjelder. Hadde lett valgt en lett skinnjakke fremfor blazer, det er røft, samtidig som det er sexy. Det kan være søtt avhengig av farge, om du for eksempel velger hvit eller rosa. Det er jo også hakket mer feminint. 
a5527e129fbfc43ccb9843c2b0088ea4.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips og inspirasjon. Jeg var en liten tur ute i går med en venninne og hadde hvit skjorte og kakhi blazer til sorte jeans, hudfargede strømper og sorte pumps,  litt likt de to bildene over her.

Virket som det funket og slo an, fikk noen lange blikk både fra jenter og etpar gutter, absolutt ingen negative reaksjoner eller dømmende blikk. Det var flere jenter som kom bort og sa bla.a: Wow sexy og tøft, smashing antrekk, sexy style, liker metrostilen din.

Venninnen min ble overrasket over alle de positive reaksjonene.

Det ser ut til at det blir flere byturer kledd slik ;)

Hvis noen har andre forslag til klescombo som kan passe, kom med de please, trenger inspirasjon. :)

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25. februar 2016 at 9.40, Ella1 skrev:

3a75e5791a5fb6bf228bf7caad9cb9ce.jpg

Likte dette, kunne passet bra på en mann. :)

Blir glad for flere forslag ;)

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fryser dere ikke veldig med tynne strømper i pumps og tynn sommerskjorte og tynn jakke? Jeg hadde ikke vurdert et sånt antrekk før i aprim/mai.

 

Anonymkode: 181ef...6f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Den ‎29‎.‎02‎.‎2016 at 18.53, AnonymBruker skrev:

Fryser dere ikke veldig med tynne strømper i pumps og tynn sommerskjorte og tynn jakke? Jeg hadde ikke vurdert et sånt antrekk før i aprim/mai.

 

Nei, fryser ikke veldig i det..... Er jo gjerne ikke utendørs så lenge av gangen, kanskje mens vi står i kø for å komme inn, går mellom utesteder eller står i taxikø.

Er det flere som har forslag til antrekkskombinasjoner for en litt utradisjonell og vågal gutt/mann, så kom gjerne med det ;)

  

 

 

 

Den ‎29‎.‎02‎.‎2016 at 18.53, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 181ef...6f8

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...
Den ‎13‎.‎03‎.‎2016 at 19.01, Frk.Show skrev:

Noen forslag fra meg. :) 

image.jpg

Takk for forslagene, likte egentlig best det med hvis skjorte og blå jeans, men med pumps til i stedet.

Gjorde forresten et lite forsøk sist uke med mørk blå smal dress, hudfargede strømper og sorte pumps, med trench coat til.

Brukte dette på en liten shoppingrunde i Oslo sentrum på to forskjellige dager, og fikk etpar komplimenter og smil på at det var pent, ingen som slang noe negativt eller dømmende blikk. Deilig å se at verden går fremover. :)

Noen KG-brukere som så meg forresten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Blir det helt feil å bruke andre farger enn nude tynne strømper til blå/sort jeans og pumps?

Skjermbilde 4.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Du kan bruke andre farger, men hudfarvede strømper ser best ut til jeans og pumps synes jeg.

Hvis du vil skjule overgangen mellom jeans og pumpsene, så kan du velge tynne sorte, men det er ikke like pent igjen :)

Håper å se deg ute på gata en gang, det høres ut som du har en litt kul metrostil, skulle ønske flere var som deg og turte å utfordre litt.

Anonymkode: 373ea...ad5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...