Gå til innhold

:-(


scorpion73

Anbefalte innlegg

Så skulle det ikke gå så knirkefritt likevel.

Klokka 11 idag døde bestefaren min, så nå er liksom alt fryktelig trist.

Jeg kan jo heller ikke bare avbestille alt som er, å nå er det kun snart 4 dager igjen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å huff å huff,så trist. :cry:

Skjønner godt at du er lei deg.Det er alltid trist når noen av våre nærmeste dør,ekstra vondt gjør det nok for deg siden det skjedde så tett opp under den store dagen.

Men bestefaren din hadde garantert villet at dere skulle gjennomføre bryllupet som planlagt.Kose dere og ha en kjempefin dag.

Det er viktig å kunne kose seg,selv midt oppi sorgen.

Jeg mista selv pappa´n min for 2 1/2 mnd siden.Bare ei uke etter skulle niesa mi konfirmeres.Det var tungt for alle,og vi grua oss nok litt til å feire.Men det gikk kjempefint.Vi hadde alle sammen pappa i tankene,men vi klarte å gjøre maksimalt ut av dagen,og hadde det veldig koselig.

Og det at man smiler og ler like etter at noen ahr dødd,betyr ikke at man ikke sørger.

Så jeg tror bryllupet kommer til å gå bra.For som sagt,bestefaren din hadde villet det.

Lykke til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er veldig leit. Bestefaren til mannen min døde ca. 1 måned før bryllupet. Nå er dette riktignok lenger tid...

Det kan være greitt å tenke på at tross alt så er det sikkert mange i bryllupet som ikke vet dette og ikke har kjent bestefaren din. Da vil dere sikkert klare å fokusere på bryllup allikevel. Denne dagen ønsket nok bestefaren din at dere skulle ha det flott - tenk på det hvis han "popper" opp i minnet ditt denne dagen.

Lykke til med bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snorkfrøken

Ånei, så trist!!! Uff, nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegne :( Nå som det bare er 4 dager igjen og alt! Uff! Du får prøve å holde motet oppe og å fokusere på det som snart skal skje! Som tidligere nevnt så var nok det høyeste ønsket til bestefaren din at bryllupet skulle gjennomføres! Lykke til! Skal sende deg mange gode tanker!

God klem fra Snorkfrøken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sende deg masse gode tanker på dagen, akkurat som bestefaren din vil gjøre. Selv om han ikke kan være til stede på din store dag, så er han alikevel der på en måte. Send ham en tanke eller to i løpet av vielsen og under feiringen. Livet går videre, og han ønsker dette for deg, det er helt sikkert. Det er alltid leit når noen dør, min mormor døde ca. 1 måned før vårt bryllup og min manns farmor to uker etter. Sånn er det med livet og døden, når tiden er inne så skjer det bare. Prøv å kose dere så mye som mulig alikevel, det hadde han garantert villet for dere.

Lykke, lykke til!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda. Det var leit å høre. Føler virkelig med deg, men som de andre over her sier så ville nok bestefaren din ønsket at dere feiret dagen som planlagt. Selv om man er lei seg og sørger trenger man ikke å gi forbud mot latter og glede. Tenk på alle de gode minnene du har om han, ha disse i tankene dine på den store dagen så skal du se at det går bra.

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Du bør i alle fall tenke på at selv om dere velger å gjennomføre bryllupet, så vil det for mange være vondt og belastende å delta. Det er ikke enkelt å være i dyp sorg og skulle delta på et av livets største begivenheter. Jeg ville i alle fall ringt bestemoren og snakket med henne om det. Hvordan følger hun det hvis dere velger å gjennomføre bryllupet? Gi også uttrykk for at dere respekterer dersom noen ikke orker å delta. Og gå i en kirke rett etter en begravelse er for mange for tungt å bære, og det må man vise all mulig respekt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du bør i alle fall tenke på at selv om dere velger å gjennomføre bryllupet, så vil det for mange være vondt og belastende å delta. Det er ikke enkelt å være i dyp sorg og skulle delta på et av livets største begivenheter. Jeg ville i alle fall ringt bestemoren og snakket med henne om det. Hvordan følger hun det hvis dere velger å gjennomføre bryllupet? Gi også uttrykk for at dere respekterer dersom noen ikke orker å delta. Og gå i en kirke rett etter en begravelse er for mange for tungt å bære, og det må man vise all mulig respekt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke innlogget Leia

Tenk på at det var en naturlig død, og en del av livets sirkel. Fra begravelse til dåp gjør dette ekstra tydelig, at livet går videre. I mange kulturer tror de at en del av den sist avdødes sjel kommer igjen i neste barn. Det er litt det samme med bryllup, en begivenhet som markerer kommende år, kanskje med en liten familie om et par år?

Har selv gått fra begravelse til bryllup samme helg, og det føltes på en måte riktig, ettersom mennesket som ble begravd var gammel og klar for Gud. I bryllupet tenkte jeg så på mitt eget som skulle komme, og at jeg skulle føre videre slekten fremover. Tenk deg at deres første barn kan din bestefars navn oppkalt. Og at han sikkert følger med dere sammen med en engel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tenke masse på dere den 20. juli og husk at bestefaren din sikkert smiler den dagen han også!!

Lykke til!

(snart 2 uker igjen til det er vår tur......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei..så utrolig trist å høre.. Håper allikevel at dagen deres blir en minnerik og fin dag.

Men vit at bestefaren din garantert vil dere det beste og at han hadde strålt av lykke på deres vegne om han hadde fått vært til stede.

Mange gode tanker og lykkeønskninger fra Anki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler med deg. Var trist å høre, døden er dessverre også en del av livet, ønsker dere lykke til med morgendagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...