Gå til innhold

hun er 19 år og han er 51 år og de flørter mye


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er onkelen din tilbakestående?

Anonymkode: a778e...eb7

Minst. Det er bare kvalmt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er onkelen din tilbakestående?

Han er ikke nødvendigvis tilbakestående om han liker bedre å flørte med en ung jente enn med et gammelt skrukketroll.

Anonymkode: 966e4...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han er ikke nødvendigvis tilbakestående om han liker bedre å flørte med en ung jente enn med et gammelt skrukketroll.

Anonymkode: 966e4...d9f

Voksne folk som vil ha seg med tenåringer har større problemer enn å ikke like skrukketroll.

Anonymkode: a778e...eb7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Voksne folk som vil ha seg med tenåringer har større problemer enn å ikke like skrukketroll.

Anonymkode: a778e...eb7

De har det ihvertfall deilig. Tenk..å ha passert 50 og få mulighet til å knulle en duggfrisk stram kvinne på knappe 20. Heldiggris. 

Anonymkode: 4a0d3...7d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Voksne folk som vil ha seg med tenåringer har større problemer enn å ikke like skrukketroll.

Du har helt rett i at de har vanskelig for å få napp. Men desto større grunn til å glede seg på vegne av de som virkelig finner tonen.

Anonymkode: 966e4...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør ikke noe som er galt. Ja, det er ekkelt med den aldersforskjellen. Men ingen av dem gjør noe ulovlig. Jeg synes de burde holde det innenfor husets fire vegger, men det er en annen sak. TS har ingenting med det å gjøre.

Anonymkode: 8a7c5...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har det ihvertfall deilig. Tenk..å ha passert 50 og få mulighet til å knulle en duggfrisk stram kvinne på knappe 20. Heldiggris. 

Anonymkode: 4a0d3...7d6

Det er ikke alle 19- åringer som er duggfriske og stramme.. For å si det mildt. 

Anonymkode: c95a3...0c7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne mennesker bestemmer over eget liv. Mye fordommer her. Hvis de vil knulle, la dem knulle, det er deres liv, ikke ditt.

Og nei, det er ikke æsj og fysj som mange her vil ha det til. Det er snakk om voksne mennesker!!

Anonymkode: 3d39f...5c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg må få kunne si at jeg ikke ønsker å være mellommannen i forholdet de skaper med hverandre. Må jeg lytte til hennes forelskefølelser og må keg lytte til han. Han som jeg har sett opp til hele livet. Favorott onkelen min. Må jeg vere endel av det når så mange mener jeg ikke har noe med det? Da kan jeg vel få si hva jeg mener om saken å ønske ikke vite om alt som fåregår!! 

Anonymkode: bcf22...c59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke alle 19- åringer som er duggfriske og stramme.. For å si det mildt. 

Anonymkode: c95a3...0c7

Det er helt sant! Det er ikke gitt at man er stram og fin bare fordi man er under 20. Mye slapt der ute blant de yngre, men tror at en del menn liker jenter som ikke er helt voksne mentalt enda og finner i seg litt mer enn det voksne kvinner gjør. Det er den egentlige grunnen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, wintergirl skrev:

en del menn liker jenter som ikke er helt voksne mentalt enda og finner i seg litt mer enn det voksne kvinner gjør. Det er den egentlige grunnen. 

Mulig, men grunnen kan også være at de ikke er så begeistret for sure megger. 
Sure megger finner du i en helt annen aldersgruppe enn 19-åringer.

Anonymkode: 966e4...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig, men grunnen kan også være at de ikke er så begeistret for sure megger. 
Sure megger finner du i en helt annen aldersgruppe enn 19-åringer.

Anonymkode: 966e4...d9f

Grunn til at mange over 19 er sure megger er fordi vi ikke finner i oss like mye dritt fra umodne bitter pikker lenger.  Dere tåler ikke kvinner som tør å stå opp for seg selv og er sterke og selvstendige. 

Endret av wintergirl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, wintergirl skrev:

er sterke og selvstendige. 

Selvros kommer fra hjertet. Det samme gjør  selvbedrag. Uff, nesten litt leit å lese.

Anonymkode: 966e4...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvros kommer fra hjertet. Det samme gjør  selvbedrag. Uff, nesten litt leit å lese.

Anonymkode: 966e4...d9f

I lige måde! 

Endret av wintergirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvros kommer fra hjertet. Det samme gjør  selvbedrag. Uff, nesten litt leit å lese.

Anonymkode: 966e4...d9f

Kan jeg spørre om alderen din?

Anonymkode: ccbe0...d4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS. Er det noen andre i familien din som vet om det her? Jeg tenker at jeg hadde gjort alt i min makt for å stoppe det her. Hadde gått rett til foreldraene mine og uttrykt ubehag med denne situasjonen, så får de ta en alvorsprat med den voksne mannen her. Vet at de ikke gjør noe ulovlig,  men de sårer bare en masse folk rundt seg. Pga seksuell tiltrekning... Og hun da, skulle hun gi seg hen til en som kunne vært faren sin. :kvalm:Greit at hun er 19 og sprengkåt,  men... Tipper han er svigermors drøm... Hun ER jo ikke moden nok til å ha en likeverdig relasjon med en så mye eldre fyr. Eller så får du kutte helt ut venninna di og si at du vil aldri høre noe om det her igjen fra noen av partene. Hun svikter jo deg og går langt unna normale grenser for vennskap, samme gjør onkelen din.... 

Anonymkode: af629...6b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre om alderen din?

Jeg er smigret, så jeg får si takk for tilbudet, men jeg har det altså utmerket som jeg har det.

Anonymkode: 966e4...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...