Gå til innhold

hun er 19 år og han er 51 år og de flørter mye


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun er 19 år oc en venninde av meg, hun var på besøk hos meg en helga og vi var på familiegården. da var min onkel også der. De fant tonen å chatter mye. De begge har utrykket til meg at de liker hverandre og klarer ikke å se alder å relasjon som noe problem. Kanskje detver spenning bare men jeg tar det så dårlig. Jeg vet de begge ønsker å ha sex med hverandre. De snakker mer med hverandre enn jeg gjør med onkelen min. Om tingvi familien osv og som jeg får vite igjennom henne. Dette plager meg. Til og med på bursdagen han skrev hun et langt og søtt inlegg på facebok-siden hans. Jeg holder meg såklart utenom. Men .. dette gjør meg rett og slett ekkel. Er jeg sær som ikke helt aksepterer det? Burde jeg si noe eller bare la d ligge som nå?

Anonymkode: bcf22...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig skal du legge deg opp i det; dette angår deg, først og fremst. Verden må tilpasse seg deg, den viktigste av alle. Hva disse to mener, er helt likegyldig.

Anonymkode: 966e4...d9f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig skal du legge deg opp i det; dette angår deg, først og fremst. Verden må tilpasse seg deg, den viktigste av alle. Hva disse to mener, er helt likegyldig.

Anonymkode: 966e4...d9f

Nå får du gi deg! En ufyselig ekkel onkel som spiller opp under intens seksualisert flørt med  UNGjente som appåtil er venninne med onkelbarnet? Jeg hadde skjemmes  og spydd. Hadde ikke nølt med å fortelle til andre fammedlemmer. Temmelig innlysende at dette er oppførsel langt utenfor normalen. Av en grunn!

Anonymkode: 6e03f...e15

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts har ingenting med dette å gjøre. Hallo, er ikke snakk om faren hennes liksom. Og de er begge voksne i myndig alder. Ts burde heller unne sin venninne og onkel dette eventyret. Onkelen hennes får oppfylt ønsket om å knulle en ung fin snuppe, og venninna di får ønsket oppfylt å ble tilfredsstilt av en godt voksen mann. Ikke ødelegg dette vakre! Dette har ingenting med moral å gjøre. Eller at det er "uskikkelig". Grow up TS..

Anonymkode: 4a0d3...7d6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er 19 år oc en venninde av meg, hun var på besøk hos meg en helga og vi var på familiegården. da var min onkel også der. De fant tonen å chatter mye. De begge har utrykket til meg at de liker hverandre og klarer ikke å se alder å relasjon som noe problem. Kanskje detver spenning bare men jeg tar det så dårlig. Jeg vet de begge ønsker å ha sex med hverandre. De snakker mer med hverandre enn jeg gjør med onkelen min. Om tingvi familien osv og som jeg får vite igjennom henne. Dette plager meg. Til og med på bursdagen han skrev hun et langt og søtt inlegg på facebok-siden hans. Jeg holder meg såklart utenom. Men .. dette gjør meg rett og slett ekkel. Er jeg sær som ikke helt aksepterer det? Burde jeg si noe eller bare la d ligge som nå?

Anonymkode: bcf22...c59

Forstår godt at du reagerer. Det er venninnen din og et nært familiemedlem. Du kan bare fortelle henne hvordan du føler det. Ikke ok at han forteller famimieanliggender heller,og rart med den facebookmeldingen. 

Hvordan er denne onkelen din som person ellers? Rart ingen av de tar hensyn til deg. Og jeg reagerer normalt ikke på aldersforskjellen,men dette er jo drøyt. Hun er bare nitten,og det er rart alt sammen her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå får du gi deg! En ufyselig ekkel onkel som spiller opp under intens seksualisert flørt med  UNGjente som appåtil er venninne med onkelbarnet? Jeg hadde skjemmes  og spydd. Hadde ikke nølt med å fortelle til andre fammedlemmer. Temmelig innlysende at dette er oppførsel langt utenfor normalen. Av en grunn!

Anonymkode: 6e03f...e15

Hvordan vet du han er ufyselig? Han er George Clooney! 

Begge er jo voksne. De har allerede snakket med deg, TS, og bør vite hva du mener om saken. 

Utenfor normalen kanskje, men er det galt? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts har ingenting med dette å gjøre. Hallo, er ikke snakk om faren hennes liksom. Og de er begge voksne i myndig alder. Ts burde heller unne sin venninne og onkel dette eventyret. Onkelen hennes får oppfylt ønsket om å knulle en ung fin snuppe, og venninna di får ønsket oppfylt å ble tilfredsstilt av en godt voksen mann. Ikke ødelegg dette vakre! Dette har ingenting med moral å gjøre. Eller at det er "uskikkelig". Grow up TS..

Anonymkode: 4a0d3...7d6

Hei, onkelen til ts! Blir gøy å følge med denne tråden:popcorn:

 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt kvalm selv om det var min venninne og onkel, ts. Sliter han med å få seg en voksen kvinne? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stan skrev:

Hvordan vet du han er ufyselig? Han er George Clooney! 

Begge er jo voksne. De har allerede snakket med deg, TS, og bør vite hva du mener om saken. 

Utenfor normalen kanskje, men er det galt? 

JA,! det er galt og  selvfølgelig er ikke dette George Clooney.  Og det hadde ikke hatt noe å si heller. Motbydelig rett og slett. 

Anonymkode: 6e03f...e15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
16 minutter siden, stan skrev:

Hvordan vet du han er ufyselig? Han er George Clooney! 

Begge er jo voksne. De har allerede snakket med deg, TS, og bør vite hva du mener om saken. 

Utenfor normalen kanskje, men er det galt? 

Patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Burde jeg si noe

Selvfølgelig må du si hva du mener, det er jo derfor de spør deg om råd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, wintergirl skrev:

 Sliter han med å få seg en voksen kvinne? 

Kan ikke se noen annen grunn til at en 51-åring flørter med en 19-åring.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert
10 minutter siden, Vox_populi skrev:

Selvfølgelig må du si hva du mener, det er jo derfor de spør deg om råd.

Hvor står det at de har spurt Ts om råd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Summers skrev:

Kan ikke se noen annen grunn til at en 51-åring flørter med en 19-åring.

Nettopp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Blomsterert skrev:

Hvor står det at de har spurt Ts om råd??

Det er jo selvsagt. Trådstarter har naturligvis ikke planer om å gi råd ubedt, for slikt gjør man ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest 2Bhonest

To personer finner tonen og de skal bli fordømt her inne på grunn av aldersforskjell???

Da er det jo ikke rart det er så mang single ute i verden....
Hadde dette vært en film med populære skuespillere, så ville det vært mange våte ..... i kinosalene rundt omkring.
Forbudt kjærlighet selger som fy, mens hverdagslige tilsvarende hendelser blir dømt nord og ned....
Hykleri burde kanskje vært den åttende dødssynd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo at mange mener det er feil på grunn av aldersforskjellen. Men det er foreløpig ingen som har argumentert noe om hvorfor det er feil. 

Det blir en sirkel argumentasjon å si at det er feil fordi det er feil. 

Det største problemet jeg ser for de to er at det er en del, mest kvinner, som mener det er feil og dermed stigmatiserer forhold med stor aldersforskjell. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange tråder om aldersforskjell her inne nå for tiden.. 

Anonymkode: a469f...eb0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...