Gå til innhold

Mistet kortmappen min


StarlightExpress

Anbefalte innlegg

Jeg har mistet kortmappen min med bankkort, førerkort, en del kontanter, samt all form for ID og lignende. Begynner å bli ganske desperat. Er det noen som kjenner til personer man kan ringe til som er kjent for å finne igjen ting? Eventuelt noen som er god på slik her inne? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff.

Det beste er vel å begynne runden med å få skaffet nye kort.

Anonymkode: b9eb2...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende noen greie personer gidder å ta kontakt om de finner den, men viss ikke så er drt nok ikke så mye å gjøre..  Skjønner ikke helt hva du mener med å ringe noen? Tviler på at noen er eksperter på å finne kortmapper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring banken, sperret kort. Goggle "sperring av kort", tror det skal være ett fellesnummer du kan ringe, husker ikke. 

Hos politiet må du melde kort (bankkort og førerkort) tapt. Jo før, jo bedre. I tilfelle noen misbruker din ID. Mistet du også pass? Da må du melde det i tillegg selvfølgelig. 

Sjekk på politi.no om du kan melde det online, men det tror jeg ikke du kan. Da må du møte opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok bare gå til de stedene du var, evt. ringe dit. Hvis den ikke dukker opp etter det sperrer du kortene dine og begynner å skaffe nytt av alt. Om du tar med passet ditt i banken kan du ta ut penger derfra som regel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Den 13. februar 2016 at 7.09, StarlightExpress skrev:

Jeg har mistet kortmappen min med bankkort, førerkort, en del kontanter, samt all form for ID og lignende. Begynner å bli ganske desperat. Er det noen som kjenner til personer man kan ringe til som er kjent for å finne igjen ting? Eventuelt noen som er god på slik her inne? :-)

I en butikk...ved kassen...?

Anonymkode: 2993a...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sperr alle kort bia bbs. Ring dem. Skaff deg dokumentasjon fra politiet på at du har førerkort og dermed kan kjøre bil om du trenger det. (Anmeld at kortene er tapt.)  

Synske folk er neppe til hjelp for kortmappen er nok over alle hauger om du har mistet den og ikke bare forlagt den. Pass har du vel som id fortsatt? 

Anonymkode: 17369...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...