Gå til innhold

Valentinsdagen - hva gir dere, hva får dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare sjekker det ut. Jeg elsker mannen min, men han er like lite romantisk som størrelsen på et edderkoppben. 😜Derfor er det koselig å se hva andre får eller gir bort.

Anonymkode: 62952...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gir ingenting, får ingenting. Det er 364 andre dager i året som er mer interessante mtp å vise kjærlighet enn denne ene dagen som er fremelsket av handelsstanden fordi de tjener penger på den.

Anonymkode: e668b...085

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gitt en blowjob, fikk litt fingring og et knull tilbake.

Og nå er det ut på ski i det fine været!

Anonymkode: 142b1...8cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ga mannen en genser og fikk tilbake hudpleie fra Babor og håndlaget sjokolade. Det kjekkeste er likevel det romantiske kortet jeg får hvert år, veldig kjekt å ta vare på disse.:rodmer: 

Liker en feirekjærlighetendag, jeg! Selv om vi er flinke til å gjøre stas på hverandre resten av året også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk kinobilletter fra meg, så vi skal dra og se film i kveld. Vet ikke hva jeg får :) Tror jeg får middag. Det er jeg ihvertfall mer enn nok fornøyd med.

Anonymkode: 6f1f8...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingentig men spiser alltid en god middag på søndager.

Anonymkode: 36f9f...e6c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke spesielt interessert i sånne forbrukerdager. Om jeg skulle fått noe ville jeg heller ha det fordi noen ønsker å være romantiske og gi meg noe, ikke fordi butikkene sier at jeg MÅ få noe. 

Kan ikke tenke meg noe mer uromantisk enn nettopp valentines day.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gir ingenting til hverandre... Samboeren har sterke meninger om slike "oppdiktede" dager, som legger opp til skyldfull konsumerisme - hans ord...:tongue: Ellers i året er han veldig romantisk og gavmild...

Anonymkode: 472e2...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes valentine er koselig, jeg. Fin anledning til å gjøre noe ekstra hyggelig for hverandre. 

Siden det er morsdag i dag har kjæresten og gutta laga kake, servert meg frokost og kommet med morsdagskort på senga, og kjæresten min har laga (!) meg en blomsterbukett. Han satt oppe halva natta med den, og den ble kjempefin. Imponert. :)

Han er en sånn romantisk en, mye mer enn meg :ler:

Jeg tenkte å plassere ham foran PC-skjermen for gaming i kveld mens jeg lager tapas til oss, så det blir mitt bidrag. :)

Liker denne dagen, jeg!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noen stor fan av valentine jeg heller, men kjæresten min gjorde tabben med å gi meg et hjemmelaget(hysterisk morsomt) valentines kort første året vi var sammen, så nå vil jeg gjerne ha et hvert år:) Det må ikke komme på valentine, men det har nå gjort det sålangt. Jeg pleier å lage slike kort til ham også, men jeg må innrømme hans er bedre :fnise:

Anonymkode: de36b...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender en melding med den nye valentine-funksjonen i Facebook Messenger. Helst med en link til noe brutalt på 4chan. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk morsdagstegning av datteren min, og får visstnok en valentines-gave senere idag. (Står til tørk tror jeg, ble laget igår)

Hun fikk en valentinesgave av meg, dvs en boks med sjokoladehjerter. :) 

Anonymkode: df965...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, Skrotnes skrev:

Sender en melding med den nye valentine-funksjonen i Facebook Messenger. Helst med en link til noe brutalt på 4chan. 

wow, edgy

Anonymkode: 7b43e...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er like romantisk som lengden på pikken sin, så her blir det nok ingenting...

Anonymkode: d6c66...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg synes valentine er koselig, jeg. Fin anledning til å gjøre noe ekstra hyggelig for hverandre. 

Siden det er morsdag i dag har kjæresten og gutta laga kake, servert meg frokost og kommet med morsdagskort på senga, og kjæresten min har laga (!) meg en blomsterbukett. Han satt oppe halva natta med den, og den ble kjempefin. Imponert. :)

Han er en sånn romantisk en, mye mer enn meg :ler:

Jeg tenkte å plassere ham foran PC-skjermen for gaming i kveld mens jeg lager tapas til oss, så det blir mitt bidrag. :)

Liker denne dagen, jeg!

Winning!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...