Gå til innhold

Sexlivet til min mor...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, bor sammen med min mor og kjæreste hennes, og hører soverommet hennes ganske godt.. Nå i kveld (la oss på samme tidspunkt) så hørte jeg hun si til typen sin at hun ikke orket å ha sex i kveld (de har sex hver dag, hører de hver kveld så det vet jeg), men han maste og maste, hun sa nei flere ganger og ba han trekke til seg hendene, men han bare fortsatte, så hørte jeg etterhvert at de begynte å ha sex. Merker at dette bekymrer meg litt, det at han ikke respektere henne.. 

Dette er også noe som gjenspeiler forholdet deres i hverdagen og hans personlighet, han er ganske dominant og hører aldri på verken meg eller min mor..

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men blir bare så bekymret... 

Anonymkode: 36d75...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coolaid

Dette handler jo noe mer enn om bare sex. Dette kan handle om hvordan din mor tillater at han behandler henne, om du har forstått situasjonen rett. 

Hva kan du gjøre? Snakk med henne og fortell at du reagerer på måten han oppfører seg / behandler henne. Hun vil mest sannsynlig beskytte ham men det får henne ihvertfall til å tenke. 

Husk at hun skal være en kvinnelig rollemodell for deg, så ta praten om hvorledes menn skal behandle kvinner. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde flytta ut på flekken om jeg hørte min mor ha sex hver kveld. 

Anonymkode: b680d...8d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...