Gå til innhold

Rimelige flybilletter tråd


Gjest Nikee

Anbefalte innlegg

Jeg kikker på flybilletter til Asia for vinteren 2016/2017 da jeg har store planer om å ta en backpackingtur i desember og ikke komme hjem på et par uker (helst måneder eller år :lol: ) Men jeg er litt i tvil på hvilke sider som er best for å se etter billetter? 

Har brukt Kilroy, Expedia, Momondo, finn osv. 

Men tar gjerne i mot flere tips til andre sider jeg kan bruke om noen har! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linaria

skyscanner.net

Liker veldig godt at man kan velge "any" som destinasjon om man bare har lyst til å reise et sted, eller man kan velge et helt land og finne billigste destinasjonen i det landet. 

Endret av Linaria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiste på backpacking våren 2015, og brukte Kilroy. :) De hjalp meg med å sette opp reisen, og valg av destinasjoner. Men nå som jeg har vært ute å reist, fått mer erfaring, hadde jeg søkt litt etter billetter på egenhånd. Har bestilt billetter fra Momondo, og er veldig fornøyd ihvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.2.2016 at 1.13, ramason skrev:

Jeg reiste på backpacking våren 2015, og brukte Kilroy. :) De hjalp meg med å sette opp reisen, og valg av destinasjoner. Men nå som jeg har vært ute å reist, fått mer erfaring, hadde jeg søkt litt etter billetter på egenhånd. Har bestilt billetter fra Momondo, og er veldig fornøyd ihvertfall! :)

Ja jeg har også reist med dem tidligere, kommer til å booke en tur med dem også nå. Men jeg vil heller finne egne flybilletter som deg :) Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...