Gå til innhold

Hvis din beste venninne spurte om å få slikke deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville du da latt henne gjøre det? Det er nemlig forespørselen jeg har fått. Hun sier at det er ingen annen grunn enn at hun er nysgjerrig. Hun er ikke lesbisk eller bifil, men vil bare prøve det. Siden hun liker meg/synes jeg er attraktiv, så kan hun like gjerne teste det ut på meg. Samtidig som jeg ikke har noe imot det, vet jeg ikke helt. Det vil kjennes rart å ligge i sengen hennes og skreve. Og hva om hun ikke liker smaken? Vil det ikke kjennes rart ut etterpå? Slike ting.

Anonymkode: 04eba...ec0

Dette kan være en av de tingene som blir et flott minne/ en felles hemmelighet eller bare noe kleint som dere helst vil glemme. Avtal på forhånd om hvordan dere skal forholde dere til det i ettertid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En fjern venn(eller ikke så fjern, litt uviktig venn): ja. Min beste venninne: nei.

Anonymkode: c5a58...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke blitt med på dette, nei.. For det første hadde jeg ikke klart å tenne på det, og for det andre hadde jeg vært redd for at vennskapet skulle bli ødelagt etterpå. Så hvis du tenner på tanken, og dere klarer å snakke om det såpass at dere ikke frykter at vennskapet vil bli ødelagt i etterkant, så kan det jo være annerledes for deg enn for meg :) det er jo ingen her som vet hvordan du føler det, du må nesten gjøre det som føles mest riktig og trygt for deg selv. 

Anonymkode: adaf4...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...