Gå til innhold

MENN: kunne du hatt et vennskap til en jente du har hatt sex med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Aegon Targaryen skrev:

Jeg går aldri på byen. Og ja det hender at jeg av og til ser en kvinne og tenker hun kunne jeg tenkt meg å knulla. Men det er faktisk et fåtall av de kvinner jeg ser. Jeg vet ikke kanskje er jeg unormal som ikke tenker at jeg vil knulle alle kvinner som jeg ser.  Men hvem vet kanskje er jeg unormal som ikke tenker at jeg vil knulle alle kvinner jeg ser. 

Og Friendzone er bare en idiotisk unnskylding folk som ikke tåler å få avslag bruker. 

Selvsagt er det menn som ikke kan være venn med kvinner. Men jeg vil ha meg frabedt at du forteller meg hva jeg kan og ikke kan. Siden jeg vet bedre en deg hva jeg kan.

Ja det er nettopp det som er poenget mitt...ikke at hun kunne jeg IKKE tenkt å knulla men fy søren hun må jeg bli VENN med istedenfor. 

Det er der forskjellen ligger...du er venn med en kvinne så lenge du har en seksuell interesse i henne samtidig IKKE ELLERS
Såpass ærlig får du være...

Anonymkode: 327c0...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Balian de Ibelin
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er nettopp det som er poenget mitt...ikke at hun kunne jeg IKKE tenkt å knulla men fy søren hun må jeg bli VENN med istedenfor. 

Det er der forskjellen ligger...du er venn med en kvinne så lenge du har en seksuell interesse i henne samtidig IKKE ELLERS
Såpass ærlig får du være...

Anonymkode: 327c0...1ec

Jeg kan fint være venner med kvinner jeg ikke er seksuelt interessert i. 

Men det er søtt at du tror at du vet bedre en meg selv hva jeg kan og ikke kan

 

Endret av Aegon Targaryen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest revestrekjenta
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er nettopp det som er poenget mitt...ikke at hun kunne jeg IKKE tenkt å knulla men fy søren hun må jeg bli VENN med istedenfor. 

Det er der forskjellen ligger...du er venn med en kvinne så lenge du har en seksuell interesse i henne samtidig IKKE ELLERS
Såpass ærlig får du være...

Anonymkode: 327c0...1ec

er du mann selv?? Sikker på dette? jeg har sett kjekke menn som er "kopmis" med mindre pene/overvektige jenter, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun ikke ville pult deg men bare vært din venn så hadde du ikke synes det var noe ..som alle andre menn med litt selvinnsikt. 

Anonymkode: 327c0...1ec

Jo vi har jo vert bestevenner i mange år. Før vi begynte å pule til og med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest revestrekjenta
1 time siden, Aegon Targaryen skrev:

Jeg kan fint være venner med kvinner jeg ikke er seksuelt interessert i. 

Men det er søtt at du tror at du vet bedre en meg selv hva jeg kan og ikke kan

 

Har du noen slike venner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
16 minutter siden, revestrekjenta skrev:

Har du noen slike venner? 

Ja jeg har kvinnelige venner som jeg ikke har noen som helst interesse i.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest revestrekjenta
4 minutter siden, Aegon Targaryen skrev:

Ja jeg har kvinnelige venner som jeg ikke har noen som helst interesse i.

 

Ok, men hvilken kontakt har dere? Møtes dere for kaffi? Går dere på kino sammen? Ser dere film sammen? Elle er det bare en perifer venn.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har hatt, og har, et vennskapsforhold til en jeg har hatt et seksuelt forhold til tidligere. Vi tilhører samme vennekrets og treffes sosialt, men det er lenge siden vi har snakket på tomannshånd. Sex med henne er helt uaktuelt. Sånn er det, og det er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en mann som bestevenn, vi hang sammen omtrent hver eneste helg, han overnattet, men på gjesterommet. Vi hadde aldri sex. Men etter 1 år, fikk han kjæreste, og da ville ikke han være venner mer. Veldig synd.

Ellers har jeg hatt noen mannlige venner, men det kommer ganske fort fram at de vil ha sex.

Min kjæreste har bare jente venner, og han har hatt sex med flere av de. De har jo gjerne blitt venner, fordi de datet, hadde sex, men så fungerte det ikke. Så de ble venner.

Anonymkode: 4ea25...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
4 timer siden, revestrekjenta skrev:

Ok, men hvilken kontakt har dere? Møtes dere for kaffi? Går dere på kino sammen? Ser dere film sammen? Elle er det bare en perifer venn.?

Jeg har samme kontakt med mine kvinnelige venner som jeg har med mine venner av samme kjønn. Nå liker jeg ikke å gå på kino så det gjør jeg aldri og drikker kaffi gjør jeg ikke. Men jeg møter dem og vi gjør ting sammen når jeg føler for det.  

Men siden jeg foretrekker og være alene så treffer jeg mine venner av begge kjønn minst mulig. 

 

Jeg forstår meg ikke på folk som har så vanskelig for å tro at det er mulig for en mann og kvinne å bare være venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rent vennskap med flere jeg har hatt sex med. Jeg kan helt fint ha sånne vennskap så lenge jeg ikke har følelser for de, og jeg får ikke følelser så lett så det er veldig greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spise lunsj sammen, gå på kino sammen ++feste sammen mm. ? Eller ville det blitt rart?

Anonymkode: 35b88...e84

Nei, det er ikke så rart. Det blir ganske avslappet fordi man kan henge litt, og så kan man pule litt hvis man ønsker det. Eller gjøre noe annet. Hvis man har et veldig nær forhold ellers er det nok fare for at det blir mer følelser involvert, så det kan være mer hensiktsmessig å ha pult med noen man omgås, men ikke absolutt hele tiden.

Har hatt en del "jentekompiser" som jeg ikke har hengt med hver eneste dag, men som jeg har møtt regelmessig og enten så har de funnet seg en eller annen fyr eller så har vi f.eks. vært på byen en gjeng og så drar jeg og jentekompisen hjem og puler etterpå hvis ikke det skjer noe annet spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fox Mulder
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spise lunsj sammen, gå på kino sammen ++feste sammen mm. ? Eller ville det blitt rart?

Anonymkode: 35b88...e84

Ingen problem for meg i hvert fall :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spise lunsj sammen, gå på kino sammen ++feste sammen mm. ? Eller ville det blitt rart?

Anonymkode: 35b88...e84

Ikke noe problem, men de fleste jenter ser ut til å mene at hvis man har delt seng, så har relasjonen gått ett hakk videre, og det er seriøst. Og da er du enten typen hennes, eller en forferdelig fyr som hun ikke vil snakke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken stein har du levd under?

Nå er det ikke slik menn fungerer ...mannfolk kan ikke være naturlige venner med kvinnfolk. Selv om det går greit andre veien.

Tror du vi går bort til ei fin dame og tenker "håper hun blir venn med meg?" bare venn altså fordi jeg er ikke SÅNN fysisk tiltrukket av henne.

Lurer litt av og til hva dere tenker.

Anonymkode: 327c0...1ec

 

Mener du dette generelt eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har flere venner jeg har hatt sex med. Noen er venner som jeg har hatt sex med uten noen følelser. Andre er dater jeg har hatt sex med, hvor datingen har faset ut og vi har blitt venner. Likt for alle er at det ikke er noen følelser involvert i dag og at jeg ikke kan tenke meg sex med dem igjen.

Anonymkode: dad73...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...