Gå til innhold

Kjente hodet på baby


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei.. For de som sier " man skal ikke fikle oppi der" kan trykke seg ut av denne tråden..

kjæresten min og jeg skulle kose oss litt igår.. Men han reagerte på at fingrene hans kom så utrolig mye lenger inn og at det ikke var noe "tapp" å komme nær mer. Han mente det var som et stort rom helt innerst det hvor han kjente noe hardt, akkurat som et hode sa han. Han er bombe sikker på at dette er hodet. Jeg skal ikke nekte han fra det da jeg ikke når så høyt opp selv. Alt annet rundt var mykt og som en våt svamp. 

Da må jeg bare spørre.. Betyr det at jeg er moden og har åpning når han kom inn til hodet til baby? Og jeg har ikke merket noe til slimproppen (bortsettfra slimete utflod i to dager i uka som var), men vet ikke om det var det. Etter sexen igår som naturligvis ble drøyd noen timer etter dette funnet så hadde jeg svake mensenmurringer. Men jeg fikk sove og våkna ikke til noe av det. Og har litt Idag også. Er det noe på gang?

er så usikker etter dette skjedde..

Anonymkode: 18ee0...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han fikk forresten to fingre inn til dette hodet da..

Anonymkode: 18ee0...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest summesumbi

Er du helt i slutten av svangerskapet? Høres ut som du har modningssmerter. 

Endret av summesumbi
Relevant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, summesumbi skrev:

Er du helt i slutten av svangerskapet? Høres ut som du har modningssmerter. 

Ja er inne i min uke 38. Vet du noe om man er moden/ har åpning om han kjente hodet på baby? 

Anonymkode: 18ee0...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvis han kjenner hodet så burde du vel ringe føden og ikke spørre på kg. 

Anonymkode: e0187...8a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, hvis han kjenner hodet så burde du vel ringe føden og ikke spørre på kg. 

Anonymkode: e0187...8a6

Jeg har jo hørt om mange som har gjort det? Selvfølgelig med fosterhinna eller hva det nå heter utenpå. Så det er ikke noe farlig. Har lest meg opp på det og er fler som kjenner hodet til babyen. Det eneste jeg lurte på var smertene og om man da evnt er moden :) 

Anonymkode: 18ee0...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jo hørt om mange som har gjort det? Selvfølgelig med fosterhinna eller hva det nå heter utenpå. Så det er ikke noe farlig. Har lest meg opp på det og er fler som kjenner hodet til babyen. Det eneste jeg lurte på var smertene og om man da evnt er moden :) 

Anonymkode: 18ee0...994

Er det du som har hatt alle slimpropptrådene? :P

Men ja. Det er jo veldig typiske modningstegn, noe som er helt naturlig når du er i uke 38. Men det betyr ikke nødvendigvis at du kommer til å føde enda.

Anonymkode: e0187...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at du går med betydelig åpning da? Ville fått sjekket det på føden.

Anonymkode: cd7de...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest summesumbi
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja er inne i min uke 38. Vet du noe om man er moden/ har åpning om han kjente hodet på baby? 

Anonymkode: 18ee0...994

Kan nok ha et par cm åpning.  Er nok bare å vente på rier og fødsel😊 Kan jo føde når som helst du nå. Jeg spår at det er nært forestående😉😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...