Gå til innhold

Er jeg helt idiot?


Daiquiry

Anbefalte innlegg

Vi er på hytten med tre barn, mannen min og jeg. Kl er 1230 og han vil ta seg en cider, spurte meg om det var greit, og jeg svarte at jeg syns det er litt vel tidlig å begynne å drikke kl 1230 mår vi har barna med oss. Da blir det smådrikking hele dagen, og det syns jeg ikke noe om. Jeg har selv tenkt å da et glass vin i kveld etter at minsten er lagt, men ikke før. Nå er mannen sur og har lagt seg på rommet. 😩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. 

Om det inte är så att mannen har ett problem med drickande.

han frågar.

En cider.

det behöver inte betyda en+en+en osv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Neida, jeg syns ikke du er noen idiot. Du vil jo bare ikke at hele dagen skal ha med drikking å gjøre, noe som er forståelig. 

Men om mannen din ikke har noe drikkeproblemer - At han blir aggressiv etc. - når han drikker, så tror jeg da ikke at barn tar stor skade av dette? I alle fall ikke av cider vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg...bare en uting å skulle insistere på å ta en cider kl. 12:30. Jeg hadde ikke syntes det var greit, spesielt ikke med barn med på turen. Vi har ikke barn selv, men de ganger vi har hatt nevøen og niesen med på tur, så har det vært uakseptabelt for oss begge  å skulle innta alkohol før de er i seng.

Han kan dra seg opp av senga, og finne på noe sammen med familien sin! Har ikke noe råd til hva du kan gjøre med mannebarnet, og egentlig kan du vel ikke nekte ham å drikke det han ønsker, men jeg er helt enig med deg. Lykke til med dagen i dag!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Furstina skrev:

Ja. 

Om det inte är så att mannen har ett problem med drickande.

han frågar.

En cider.

det behöver inte betyda en+en+en osv.

Hun skriver jo at det da blir smådrikking gjennom hele dagen. 

Nei hun er ikke idiot.

Anonymkode: c0517...21e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Daiquiry skrev:

Vi er på hytten med tre barn, mannen min og jeg. Kl er 1230 og han vil ta seg en cider, spurte meg om det var greit, og jeg svarte at jeg syns det er litt vel tidlig å begynne å drikke kl 1230 mår vi har barna med oss. Da blir det smådrikking hele dagen, og det syns jeg ikke noe om. Jeg har selv tenkt å da et glass vin i kveld etter at minsten er lagt, men ikke før. Nå er mannen sur og har lagt seg på rommet. 😩

Hvordan kan du egentlig vite om han faktisk  kommer til å fortsette små-drikkingen utover heile dagen og kvelden, bare fordi han tar en enkelt cider? 

Anonymkode: 3803c...7ea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du egentlig vite om han faktisk  kommer til å fortsette små-drikkingen utover heile dagen og kvelden, bare fordi han tar en enkelt cider? 

Anonymkode: 3803c...7ea

This. Du er helt idiot og mannen din er barnslig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du egentlig vite om han faktisk  kommer til å fortsette små-drikkingen utover heile dagen og kvelden, bare fordi han tar en enkelt cider? 

Anonymkode: 3803c...7ea

Tipper hun kjenner mannen sin og at det er en grunn til at en voksen mann spør om lov til å drikke og nå ligger på rommet å furter

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må mannen din virkelig spørre deg om å få lov til å ta seg en cider? Alt ved det spørsmålet der er galt i mine øyne :fnise: Og selvfølgelig burde han gjøre som han vil. Så lenge det ikke blir noe fyll er det lov å kose seg litt.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg syns det er skikkelig teit å bli furten for å få et ærlig svar når man spør - mer teit enn at du ikke syns det er greit å drikke dagen gjennom (selv om en cider kanskje ikke trenger bety mer enn en, igjen - du kjenner mannen og hvis du tror en blir til flere så er jeg helt enig med deg og syns fortsatt han er teit! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke det gjør noe å kose seg gjennom dagen jeg da. Så lenge det bare er kos og at han ikke blir full, så tar ikke barn skade av det.

Skjønner ikke hvorfor han spør om det engang, han er da voksen og bestemmer over seg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Daiquiry skrev:

Vi er på hytten med tre barn, mannen min og jeg. Kl er 1230 og han vil ta seg en cider, spurte meg om det var greit, og jeg svarte at jeg syns det er litt vel tidlig å begynne å drikke kl 1230 mår vi har barna med oss. Da blir det smådrikking hele dagen, og det syns jeg ikke noe om. Jeg har selv tenkt å da et glass vin i kveld etter at minsten er lagt, men ikke før. Nå er mannen sur og har lagt seg på rommet. 😩

Cider er jo nærmest som brus å regne. Du skal drikke mange cider for å få noe virkning av det, jeg hadde ikke reagert på det.

Anonymkode: cf814...645

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daiquiry skrev:

Da har jeg tatt min første cider og han har drukket både øl, cider og nå vin...

Er det god stemning da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Lol, skulle tro fyren spurte om å fyre opp en joint,  cider liksom. Gud folk overreagerer her, artig lesing :ler:

Anonymkode: 942bd...daf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...