Gå til innhold

Hun vil ikke sette status til "i et forhold" på facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Har siden november vært i sammen med ei flott dame og alt virker så langt veldig bra. Vi har det veldig fint i sammen og trives i hverandres selskap, kort sagt har vi mye til felles, noe som jo er en godt utgangspunkt for at dette kan bli langvarig. Hun har til og med presentert meg for barna sine, et tegn på at hun vil ta forholdet videre.

Det er bare en ting som skurrer litt. Det er ikke snakk om at hun vil oppdatere sivilstatus på facebook til "i et forhold". Synes at det virker rart at hun ikke vil dette med tanke på hvor seriøs hun er ellers med tanke på det vi har sammen. Det gnager også litt ekstra når hun i sist forhold hun var i hadde statusen satt til "i et forhold" med navn og greier.

Da er spørsmålet om hun har noe så skjule? Det er litt den følelsen jeg sitter med. Setter pris på svar.

 

Anonymkode: ca9b2...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ikke alle som vil brette ut livet sitt på facebook. Trenger ikke å bli mistenksom av den grunn. 

Anonymkode: 84485...9be

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke alle som vil brette ut livet sitt på facebook. Trenger ikke å bli mistenksom av den grunn. 

Anonymkode: 84485...9be

Hadde ikke blitt mistenksom hadde det ikke vært for at hun tidligere ikke har hatt noe i mot å vise at hun er i forhold på facebook. Det er som sagt dette som gnager litt.

TS

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun bare har forandret mening om det å ha status på Facebook? Husker jeg pleide å ha det en stund for lenge siden, men kunne ikke hatt det nå, selv om jeg er sammen med en helt fantastisk mann. Det sies at det ikke er sunt å brette ut om forhold osv på sosiale medier, så tenk heller på det slik at hun vil verdsette forholdet ved å holde det litt privat. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du spurt hvorfor?

Jeg har heller ikke sivilstatus på forsiden, men det er helt greit å ha det på "about"-siden, dersom man skulle klikke seg inn for mer info.

Anonymkode: d3f4d...714

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være tull. Jeg fatter ikke hvorfor folk lar Facebook spiller en så stor rolle i forholdet deres. Hun har gitt deg bekreftelse på sin seriøsitet og hvordan hun ser for seg fremtiden med deg ved å introdusere deg for barna sine. Dette er et kjempestort steg i et forhold. Så sutrer du over at hun ikke vil være i et forhold med deg på Facebook? Hvor gammel er du egentlig? Du virker som en umoden tenåring. 

Jeg kommer aldri til å ha min sivilstatus på Facebook. Det er teit og jeg har heller ikke et behov for å utlevere privatlivet mitt på sosiale medier. De nærmeste vet uansett hva som foregår i livet mitt. Mennesker som trenger bekreftelse fra meg på sosiale medier er uansett ikke noe for meg. 

Anonymkode: 7db75...d8a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Står hun som singel eller har hun bare skjult forholdsdelen helt? Hvis det er sistnevnte så hadde jeg ikke giddi å brydd meg. Har selv hatt samboer i mange år, men gidder ikke å ha det på facebook. Husker det var skikkelig stress når jeg gjorde det slutt med eksen, og fant ut at jeg ikke ville stå o et forhold med han på facebook. Kjipt å annonsere for hele facebook at man har blitt singel liksom. Så da ble det å bare skjule hele driten.

Anonymkode: 61985...652

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min kjæreste har vært sammen siden aug i fjor og står heller ikke i et forhold på face. Både jeg og han har stått i forhold før. Jeg vet at han ikke er så opptatt av facebook, mens eksen han ringte til han og ba han like bilder hun la ut. Han har aldri liket noe på min profil verken innlegg eller bilder, men så og si alle hennes profilbilder. I starten synst jeg det var litt spesiellt, men det var før han sa hvordan eksen hans var. For meg spiller det ingen rolle lenger om vi står i et forhold eller ei, så lenge vi vet hva vi har sammen og familie og venner vet jo om oss. Vi snakker om å flytte sammen forhåpentligvis til høsten og kanskje jeg sender han en forespøsel da:)

Har dere blitt enig om dere er sammen? Ellers kan du jo bare spørre henne om hvorfor hun ikke ønsker stå i et forhold. Kan hende hun også har skiftet mening med tiden:)

Anonymkode: 5c796...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som hun kan ha noe å skjule. MÅ såklart ikke være det som er saken, men jeg hadde stusset - hvertfall når hun hadde forholdet med eksen på facebook. Ja, det kan være at hun fikk en dårlig opplevelse med det, men har hun gjort det med eksen kan hun vel gjøre det samme for deg??

Kanskje det er en bestemt person hun ikke vil skal vite at hun er i et forhold. November til Februar er ikke såå lang tid.. Sett deg ned og ta en real prat med henne. Du vil sannsynligvis merke om hun blir nervøs dersom hun faktisk har noe å skjule, når du sier at du vil prate med henne om dette. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel det med at vi menn takler dårlig at kvinner har gjort noe med ekser som de ikke vil gjøre med oss. Det være seg eksempelvis trekant eller hva som skrives på facebook. Vi liker aller helst å være den første til ting, om ikke det går så vil vi i hvertfall gjøre det

Anonymkode: 79b1c...a77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun er redd for hvordan hun fremstår hvis hun "stadig" oppdaterer facebook med "i et forhold"? Vet om mange som ikke liker å ha sånt på facebook, selvom de har hatt det før

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med henne om det, men ikke ta det så seriøst om alt annet er på stell. Det er ikke alle som ønsker å legge ut relasjonsstatusen på Facebook, selv om man har hatt det før. Jeg har hatt det tidligere, men om jeg går inn i et forhold så vet jeg ikke om jeg vil ha det igjen, og det har ikke noe med damen å gjøre, men at jeg ikke gidder å få ørtiførti spørsmål osv. på Facebook. For min del er det så enkelt at jeg ikke order tilgjengelighet 24/7 på alle arenaer. Jeg har en jobb der jeg stort sett er tilgjengelig 24/7 året rundt, inkludert alle ferier og helger så jeg orker ikke det samme på privaten. 

Anonymkode: 925e2...34f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har i større og større grad slutta med det.

 

Anonymkode: 0f4c6...59e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Har siden november vært i sammen med ei flott dame og alt virker så langt veldig bra. Vi har det veldig fint i sammen og trives i hverandres selskap, kort sagt har vi mye til felles, noe som jo er en godt utgangspunkt for at dette kan bli langvarig. Hun har til og med presentert meg for barna sine, et tegn på at hun vil ta forholdet videre.

Det er bare en ting som skurrer litt. Det er ikke snakk om at hun vil oppdatere sivilstatus på facebook til "i et forhold". Synes at det virker rart at hun ikke vil dette med tanke på hvor seriøs hun er ellers med tanke på det vi har sammen. Det gnager også litt ekstra når hun i sist forhold hun var i hadde statusen satt til "i et forhold" med navn og greier.

Da er spørsmålet om hun har noe så skjule? Det er litt den følelsen jeg sitter med. Setter pris på svar.

 

Anonymkode: ca9b2...ebc

Står hun som "singel" nå? Da skjønner jeg at du synes det er dumt. Å annonsere sivilstatus i sosiale medier er et helt fritt og privat valg, og har ingenting med hvor glad en er i personen man er med.

Anonymkode: c0a91...824

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, det er snakk om facebook, ro ned! 

Har det noe å si hva som står under sivilstatus på facebook så lenge hun omtaler deg som kjæresten sin ovenfor andre? 

Kanskje hun ikke ser på dere som kjærester etter å ha holdt på i 3 måneder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere som fortsatt står som singel på fb selv om de har hatt kjæreste i mange måneder. De gidder bare ikke bytte, glemmer det, eller er ikke interessert i å opplyse om forandringer i sivilstatus og vil ikke ha oppmerksomhet rundt det. Likevel har de et like bra samliv som andre. Det som betyr noe er hvordan ting er IRL og ikke hva man skriver på fb. 

Anonymkode: 2381d...352

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk har i større og større grad slutta med det.

 

Anonymkode: 0f4c6...59e

jepp. 

Anonymkode: 2381d...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja jeg skjønner jo godt du kan bli litt skeptisk og såret T.S.

Alikevell bør det vell telle mest at hun tilbringer tid med deg o.s.v?

Selv hadde jeg nok ventet til jeg så på noe som veldig seriøst og visste med meg selv at dette ville vare før jeg skiftet sivilstatus på facebook. Jeg har så mye familie, jobb/profesjonelle ting der at da må jeg være rimelig trygg på¨forholdet først. Ellers fremstår man litt useriøs. Men jeg hadde da gjerne forklart han jeg var sammen med at jeg ville vente osv. slik at han ikke skulle bli usikker slik som du virker å være t.s. Kan du ikke prate med henne om det da? Kansje ikke hun skjønner hvor mye det betyr for deg?

Kansje hun svarer nettop at hun vil være helt sikker på forholdet først og trenger tid. Forøvrig hadde jeg ikke involvert barnet mitt så tidlig i et forhold heller da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13. februar 2016 at 11.58, AnonymBruker skrev:

Det er vel det med at vi menn takler dårlig at kvinner har gjort noe med ekser som de ikke vil gjøre med oss. Det være seg eksempelvis trekant eller hva som skrives på facebook. Vi liker aller helst å være den første til ting, om ikke det går så vil vi i hvertfall gjøre det

Anonymkode: 79b1c...a77

Menn som deg er slitsomme. Hva med å bli litt sikker på seg selv i stedet for å skape problemer som ikke eksisterer? 

Anonymkode: 7db75...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...