Gå til innhold

Elsker han meg fremdeles?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min eks og jeg slo opp for 4 år siden. Da jeg dro sa han at han elsket meg og kommer alltid til å gjøre det. Sist vi snakket sammen, for ett år siden sa han at han har ikke følelser for meg lenger, men bryr seg om meg. Jeg tror han elsker meg, kan det hende at han gjør det? Hva tror dere?

Anonymkode: c8fb3...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt umulig for oss fremmese å synes noe om dette, men skal jeg tolke det du skriver her, at han sa han ikke hadde følelser fro deg lenger, tenker jeg at han ikke elsker deg sånn lenger, men at han er mer glad i deg og for det dere hadde sammen.

Anonymkode: cee28...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har mest sannsynlig gitt slipp på deg nå. Det er ett år siden dere snakket sist så nei. Han bryr seg så klart om det skjer deg noe siden dere har vært sammen, men tror nok det kun er som venn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sa han at han alltid kom til å elske meg? Jeg har det på følelsen av at han gjør det. 

Men håper ikke han gjør det. Redd han vil plage meg og prøve å få meg tilbake. Han sa han alltid vil elske meg og at det er opp til meg om jeg vil ta kontakt. Han var voldelig mot meg også. Redd han egentlig.

Anonymkode: c8fb3...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ganske opplagt. Man gjør det slutt og er fra hverandre i en periode, dagene går også er man plutselig over vedkommende. Betyr ikke at man ikke er glad i personen lenger.

enklere på engelsk: to be in love and love someone. Han er nok ikke forelsket.

Det jeg lurer på er hvorfor du bryr deg? Du burde være glad han at han ikke er forelsket lenger. Siden han var voldelig etc. Og om det er opp til dg å ta kontakt og han ikke plager deg så gjør det da deg ingen verdens ting.

 

skjønner ikke helt poenget med dette innlegget :)

Vil du innerst inne at han skal ville ha deg?:) 

Anonymkode: 42104...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ganske opplagt. Man gjør det slutt og er fra hverandre i en periode, dagene går også er man plutselig over vedkommende. Betyr ikke at man ikke er glad i personen lenger.

enklere på engelsk: to be in love and love someone. Han er nok ikke forelsket.

Det jeg lurer på er hvorfor du bryr deg? Du burde være glad han at han ikke er forelsket lenger. Siden han var voldelig etc. Og om det er opp til dg å ta kontakt og han ikke plager deg så gjør det da deg ingen verdens ting.

 

skjønner ikke helt poenget med dette innlegget :)

Vil du innerst inne at han skal ville ha deg?:) 

Anonymkode: 42104...b0d

Jeg vil ikke at han skulle få lyst til å ha meg tilbake eller har følelser for meg. Håper han har kommet over meg for lengst. Voldelige mannfolk som elsker kvinnene sine, pleier å bruke vold. Derfor tenker jeg at dersom han elsker meg fremdeles så kan jo det være fare for at han dukker opp en dag og skader meg elle noe sånt. Vet ikke, jeg leste bare for mye om sånt, samt såg en dårlig film. For menn som bruker vold bruker alltid vold sant? Eller kan de slutte etterhvert? 

Anonymkode: c8fb3...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare ord. Og det er lenge siden. Slapp av.

Anonymkode: ae0c2...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke at han skulle få lyst til å ha meg tilbake eller har følelser for meg. Håper han har kommet over meg for lengst. Voldelige mannfolk som elsker kvinnene sine, pleier å bruke vold. Derfor tenker jeg at dersom han elsker meg fremdeles så kan jo det være fare for at han dukker opp en dag og skader meg elle noe sånt. Vet ikke, jeg leste bare for mye om sånt, samt såg en dårlig film. For menn som bruker vold bruker alltid vold sant? Eller kan de slutte etterhvert? 

Anonymkode: c8fb3...1ab

Men hvorfor tenker du sånn på dette? Har det vært et problem i disse fire årene? Det er 1 (!) år siden dere snakket sammen og da var du ikke noe for han. 

Anonymkode: 898aa...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor tenker du sånn på dette? Har det vært et problem i disse fire årene? Det er 1 (!) år siden dere snakket sammen og da var du ikke noe for han. 

Anonymkode: 898aa...028

Grunnen til at eg tenker er vel kanskje fordi jeg er redd fremdeles. Og tenker at dersom han har følelser for meg så vil han gå etter meg når det klikker for han plutselig. Han hadde tendens til å klikke helt uten grunn av og til når vi var sammen og dro han meg med på sengen og voldtok meg. da han var full da, men. Likevel. Det var traumatisk for meg og jeg er fremdeles redd det vil gjenta seg. Kanskje ikke etter 4 år, men følelsen av han kommer en dag sitter som støk inni sjelen. Jeg bekymrer meg for det enormt og det tar veldig mye tid av mitt liv. Jeg vurderer psykolog. Vil bare høre en fornuftig svar fra dere. Sånn rasjonelt sett, burde jeg bekymre meg for han? Skaffe voldsalarm eller lignende? Eller skal jeg bare slippe det nå? 

Anonymkode: c8fb3...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...