Gå til innhold

HVA HAR SKJEDD MED FREIA PÅSKEGG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei, i dag kjøpte jeg freia påskegg. Jeg smakte på den, og det smaker utrolig ekkelt i år? Jeg sendte melding til kusinen min å sa den smakte rart, og hun sendte tilbake "jeg kjøpte den også tilfeldigvis i dag, og syntes det samme. Tenkte kanskje det var bare noe rart med meg". 

Det smaker på en måte gammelt? :S Sånn våt sand - aktig konsistens (haha, ikke at jeg har smakt, men ja). Datoene stemmer jo, men kanskje de har kødda med etikketene og selger de gamle eggene fra forrige årene?

Andre som smaker forskjell?

 

 

Anonymkode: a7434...bc8

Det er gåseegg i år, ikke andeegg. Gåseegg smaker litt spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Fredsmegleren skrev:

Trodde de vanlige lilla kartongene var med palmeolje, og de nye blå posene var uten. Mulig jeg tar feil. 

nei du tar ikke feil.

Anonymkode: c6e49...ea1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg har enda ikke skjønt hvordan noen kan spise slike egg. Blir dere ikke kvalme? Jeg kan ta noen få smakebiter men aldri i verden om jeg kunne spist ett helt egg uten å spy. 

Anonymkode: dfbd1...d65

Eg kunne ha ete sikkert 4 kartonger uten å bli kvalm😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som erfarer dette bør sende en mail og klage. Etter min erfaring tar slike "snopprodusenter" sånne henvendelser ganske seriøst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 12.2.2016 den 18.47):

Og jeg har enda ikke skjønt hvordan noen kan spise slike egg. Blir dere ikke kvalme? Jeg kan ta noen få smakebiter men aldri i verden om jeg kunne spist ett helt egg uten å spy. 

Anonymkode: dfbd1...d65

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, NasseNøff skrev:

Tar du en hel en i munnen..... da spyr du. Det er så kvalmende :bond:

Haha ingen planer om å prøve meg på det :) Liker ikke å spy :P

Men de er gode. En liten bit i hvert fall. Jeg kan fint klare meg med ett egg en hel påske.

Anonymkode: dfbd1...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The Lost Dreamer

Nå har du gjort meg utrolig deppa. Hvis eggene ikke smaker som før skal jeg skrive et langt brev og sende det inn overalt så alle får høre min mening (Hvem kan jeg egentlig klage til?) 

Makan til styr; Ja, palmeolje er jævlig dårlig for kroppen, men så selges disse eggene bare 1 gang i året. De som ikke vil ha palmeolje kan hversegod og droppe å spise det. Jeg bryr meg ærlig ikke om det er palmeolje i, for jeg spiser ikke hundre av dem i året. Det lille usunne jeg får i meg, er verdt det. 

Evt. løsning kan være at de lager to stk. så folk kan velge om de vil ha orginale påskeegg, eller wannabe påskeegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ! vurderte å kjøpe i dag på butikken... men jeg gjorde ikke det. Angrer vertfall ikke på det etter å ha lest denne tråden. Kjipt at de forandrer på noe som funker..

jaja da trenger man ikke de ekstra kaloriene vertfall :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med disse eggene? Er de så fantastisk gode? Har aldri smakt de. 

Anonymkode: 77d8c...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år smaker de rart. Jeg forstår ikke. Jeg har gledet meg sånn!! Makan

Anonymkode: 538d3...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist en kartong med fire egg, de smakte akkurat som i fjor og årene før.. Veldig gode :) 

Anonymkode: fc2f2...e72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, NasseNøff skrev:

Tar du en hel en i munnen..... da spyr du. Det er så kvalmende :bond:

Jeg pleier å ta hele egget i munnen hver gang jeg spiser påskeegg :fnise: Synes de er 100 ganger  bedre da og kan fint spise 5-6 stk etter hverandre, men mulig jeg ikke er heeeelt normal da :ler: 

 

---

Syntes for øvrig de smakte helt likt som i fjor og årene før :P 

Anonymkode: 07bd5...92a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 12.2.2016 at 20.50, Fireproof skrev:

Eg kunne ha ete sikkert 4 kartonger uten å bli kvalm😂

samme her!

Anonymkode: c6e49...ea1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Humph!* :dry: til de som nevner at Hersey's og Cadbury's ikke smaker godt. Yum, sier jeg. ^^, Men ellers liker jeg godt Valrhona. 

Får kjøpe sånne påskeegg nå da og se hva jeg synes om dem.  ^_^ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar fra Freia!

Det har blitt gjennomført en forbedring av fyllet i Freia Påskeegg. Smaken vil oppleves mer kremete, og konsistensen er blitt mykere og mer luftig enn tidligere, og den smelter lettere i munnen.
Hvis noen har fått et produkt som ikke samsvarer til forventningene eller mistenker at det er noe feil med produktet, anbefaler vi at du du eller dere fyller ut skjemaet i linken under Uttrykksikonet smile
Hilsen Freia
https://contactus.mdlzapps.com/form?siteId=6oyH/t29EQgVQQ6KPOLGAQ%3D%3D

Anonymkode: 767ea...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Svar fra Freia!

Det har blitt gjennomført en forbedring av fyllet i Freia Påskeegg. Smaken vil oppleves mer kremete, og konsistensen er blitt mykere og mer luftig enn tidligere, og den smelter lettere i munnen.
Hvis noen har fått et produkt som ikke samsvarer til forventningene eller mistenker at det er noe feil med produktet, anbefaler vi at du du eller dere fyller ut skjemaet i linken under Uttrykksikonet smile
Hilsen Freia
https://contactus.mdlzapps.com/form?siteId=6oyH/t29EQgVQQ6KPOLGAQ%3D%3D

Anonymkode: 767ea...82a

Åh, jeg hadde akkurat fått svar selv og var på vei hit for å skrive det samme svaret. (Bare at mitt svar hadde noe om at de satt pris på min tilbakemelding, og ikke det med et feil i produktet. Men det har kanskje med måten jeg spurte på vs. måten du spurte spm. på.)

Du slo meg med 4 timer, fillern. :tongue:

Når det er sagt så synes jeg det er synd de har forandret på en så god og allerede vellykket oppskrift. If it ain't broke, don't fix it. Jeg håper alle som er misfornøyde sier ifra, så er det kaaanskje en piiitteliten mulighet for at de går tilbake til den gamle oppskriften.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, PaperFlower skrev:

Åh, jeg hadde akkurat fått svar selv og var på vei hit for å skrive det samme svaret. (Bare at mitt svar hadde noe om at de satt pris på min tilbakemelding, og ikke det med et feil i produktet. Men det har kanskje med måten jeg spurte på vs. måten du spurte spm. på.)

Du slo meg med 4 timer, fillern. :tongue:

Når det er sagt så synes jeg det er synd de har forandret på en så god og allerede vellykket oppskrift. If it ain't broke, don't fix it. Jeg håper alle som er misfornøyde sier ifra, så er det kaaanskje en piiitteliten mulighet for at de går tilbake til den gamle oppskriften.

Enig, så mange som mulig bør klage nå, gjennom det skjemaet. Mye mulig det vanker en overraskelse i posten også, jeg har kun god erfaring med å klage på matvarer/snop. :nigo: Jo flere som klager, jo større sjanse for at de innser bommerten! 

Anonymkode: 767ea...82a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...