Gå til innhold

Er jeg rar som er lei av festing?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mann 23 her.

Jeg føler man er rar om man ikke orker festing lenger, stemmer det ?

hva synes dere damer, må man elske å feste og rave rundt ? 

Selvfølgelig er det greit å ta seg en liten fest, men å bli overstadig beruset er ikke noe for meg. Føler meg litt for voksen! Er det turnoff ?

de fleste i 20 årene i dag drikker hardt, elsker festlivet.

Anonymkode: 6ba8c...bf0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke turnoff i det hele tatt. Det som derimot er turnoff er menn som må drikke og feste hver eneste helg og raver rundt drita fulle. Fulle folk er noe av det ekleste jeg vet. Jeg er ikke imot alkohol, men alt med måte. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! Alle mennesker som føler behovet for å drikke seg drita for å ha grei kontakt med motsatt kjønn er patetiske! Du finner nok dine likesinnede snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Nei du er ikke rar :) 

Fylte nettopp 23 og fester veldig lite og da drikker jeg sjeldent særlig mye. Det har tidligere vært dealbreaker mtp sjanse for forhold før om han fester for mye. Har en kjæreste nå som også drikker veldig sjelden og det liker jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herligheten, internett har ødelagt meg.. så tittelen og trodde det sto : " Er jeg rar som er lei av fisting "

 

Men jeg er som deg TS, ikke spesielt glad i alkohol, kan jo alltids drikke av og til.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble jeg lei av da jeg var 22år. Drikker aldri alkohol, og andre mennesker har mer problem med det enn meg så. :P 

Anonymkode: 51999...5a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PseudonymBruker

La meg si det sånn TS. 

Dersom du skal fremstå attraktiv for en størst andel jenter i din aldersgruppe (20-årene), så er du en person som ikke har noe imot en fest av og til, og når du først er på fest, så er du komfortabel med settingen, fungerer sosialt og er populær å snakke med. I tillegg til at du er sånn passe crazy at du fremstår som et spennende menneske. Om du drikker eller ikke er underordnet så lenge du ikke blir overstadig beruset. Samtidig bør du også ha den egenskapen at du kan sette pris på og nyte rolige helger. Og at du dermed er litt sånn "ja takk begge deler" type menneske. Er du på kanten, enten den ekstreme festetypen, eller den asosiale "jeg-hater-fester"-typen, så vil du støte fra deg mange jenter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok bare sett positivt på det. Følte meg også veldig ferdig med festing hver bidige helg i den aldern.

Anonymkode: 384fc...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg var festing noe som hørte til når jeg gikk i videregående og begynnelsen av studietiden. Synes ikke det er spesielt sjarmerende med damer og menn som fortsetter festingen flere ganger pr uke når de har passert denne tiden av livet sitt.

Anonymkode: 62dda...871

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

de fleste i 20 årene i dag drikker hardt, elsker festlivet.

Anonymkode: 6ba8c...bf0

Neh.

Er rundt aldern din selv og jeg kjenner flere som er som deg. Vet  også om folk som absolutt må ha med seg en spritflaske på fest, og drikke seg til det punktet for de er sosialt ubrukelige hver eneste gang. Det har blitt ferre av de sistenevnte nå enn for tre-fire år siden da vi gikk ut av vgs :)

Endret av Plaskebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig "festing" da? Er selv 35 og det kan fortsatt være bra med en og annen fest for å sosalisere. Men det er forskjell på grøftefyll og ta seg noen øl/vin/drinker når man går ut. 

Anonymkode: a8d4c...674

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er helt normal. Men hvis du tidligere har sosialisert gjennom festing, så finn en erstatter for det som ikke er festing. Ellers kan det bli ensomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri likt festing, og har alltid sett på festing som turnoff. Så jeg har alltid avvist alle partygutter, og heller gått for de som har likt som meg; lørdagskvelder tilbragt med noen få gode venner, med film, brettspill, e.l. 

Anonymkode: 396c3...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig ganske lei selv, men det er liksom ikke noen vei utenom hvis jeg vil treffe noen. Har ymse del bekjente der det enten er festing eller intet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er flust av mennesker i 20-årene (og også under dette) som ikke har denne festementaliteten. Hvis du utvider horisonten litt og ser litt bredere enn du er vant til vil du nok se de. 

At du ikke fester synes ikke jeg er noe negativt. Tvert imot. Hvordan du formulerer deg og refleksjonsevnen din derimot.... 

Anonymkode: a2e8e...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Okapi skrev:

Er egentlig ganske lei selv, men det er liksom ikke noen vei utenom hvis jeg vil treffe noen. Har ymse del bekjente der det enten er festing eller intet.

Må det være enten eller da? 

Anonymkode: a8d4c...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 19 og lei! Syns det er lite kult å ligge på et fortau i byen og spy fordi du er så drita.... Holder meg heller unna da siden jeg ikke liker øl eller cider. 

Anonymkode: 5de78...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må det være enten eller da? 

Anonymkode: a8d4c...674

Må visst det. Får dem aldri med på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...