Gå til innhold

Hvordan ser man ut som 27?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, Hummels2 skrev:

 

Er du sikker på det?

Ja, men det er ikke positivt. Ser barnslig ut rett og slett. Og har ingen rynker eller solskader siden jeg har brukt spf 50 i 10 år. Mamma ser også betydelig yngre ut og får høre det hele tiden, derfor bruker hun ikke sminke. Vi er vel noen av få som ser eldre ut med sminke, for med sminke ser jeg ut som alderen min :P 

Anonymkode: adfb6...ab2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, Hummels2 skrev:

 

Men det har en annerledes effekt på oss. Grovere skarpere trekk på menn er mer maskulint

Kommer an på ansiktets benstruktur det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels
2 minutter siden, Hummels2 skrev:

 

Men det er jo bare bra ut å se yngre ut enn 27 så skjønner ikke at det kan være et problem?

Si meg. Tenner du på jenter i stedet for kvinner eller? :P Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hummels2 skrev:

 

Men det er jo bare bra ut å se yngre ut enn 27 så skjønner ikke at det kan være et problem?

Kan bare svare for meg selv, men det er ikke alltid hyggelig. Når jeg presenterer meg for nye kunder på jobb, har de vanskelig for å forstå at jeg har en ledende stilling, og det er ikke så hyggelig hvis en type på 18-19 prøver å sjekke deg opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, toothfairy skrev:

Google Malin Richardson. Hun er et år yngre enn Tone. Hun synes jeg ser gammel ut :ph34r:

Hun kunne man godt ha tatt for å være 36-38 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels
3 minutter siden, Hummels2 skrev:

 

Hva er forskjellen? 26

Jenter er vel som oftest de fra tenåra og nedover. Kvinner er de fra 18 (jeg sier 20) år og oppover. Selv om mange både i 20, 30 og 40 åra liker å kalle seg jente ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Hummels skrev:

Jenter er vel som oftest de fra tenåra og nedover. Kvinner er de fra 18 (jeg sier 20) år og oppover. Selv om mange både i 20, 30 og 40 åra liker å kalle seg jente ;) 

Det gjør ikke damer på 20, 30 og 40 nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe galt i det bilde? Er 24 år selv, og bekymrer meg av og til for min "youth", men se på Kardashian Kloe, hun ser mye yngre og bedre ut nå enn for noen år siden! Pga trening og god livstil, og en ny fresh hårfrisyre. Dont't worry. Kanskje du er på ditt peneste da du er 27? Det tenker iallefall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels
35 minutter siden, O.G. skrev:

Det gjør ikke damer på 20, 30 og 40 nei.

Jo mange gjør det. "hei jeg er ei jente på 35 år" 

33 minutter siden, Hummels2 skrev:

Så hvorfor tolker du det som at jeg liker jenter når 27 er langt over de yngste som du kaller kvinner? ;)

Er bare 7 år over. Dessuten går du vel etter damene og ikke etter alder? Jaja noen gjør vel det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels
2 minutter siden, Hummels2 skrev:

Går for dama men sier ikke nei takk om hun ser ungdommelig ut. ;)

Sant det. Men er hun deilig så takler jeg litt rynker. Det får vi alle uansett. Dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Tror kanskje noe av grunnen til at hun ser slik ut er at hun har brukt altfor mye kosmetikk (?) og kjemiske produkter, noe som er utrolig skadelig for huden. Mamma og pappa driver og maser hver dag om at jeg må la huden min være og ikke drive så mye med den, for da kan jeg fort se mye eldre ut enn det jeg er om noen år, fordi jeg ødelegger huden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Lynn skrev:

 

 

 

23 minutter siden, The Lost Dreamer skrev:

Tror kanskje noe av grunnen til at hun ser slik ut er at hun har brukt altfor mye kosmetikk (?) og kjemiske produkter, noe som er utrolig skadelig for huden. Mamma og pappa driver og maser hver dag om at jeg må la huden min være og ikke drive så mye med den, for da kan jeg fort se mye eldre ut enn det jeg er om noen år, fordi jeg ødelegger huden. 

 

1. Alt er kjemisk. Vann er kjemisk.

2. Det foreldrene dine sier er bare tull.

3. Om noe så hjelper sminke mot aldring, da det ofte har solfaktor.

Anonymkode: d0880...f1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

 

1. Alt er kjemisk. Vann er kjemisk.

2. Det foreldrene dine sier er bare tull.

3. Om noe så hjelper sminke mot aldring, da det ofte har solfaktor.

Anonymkode: d0880...f1f

Hvorfor siterer du meg på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 2/12/2016 at 2.07, Smookiekins skrev:

Når hun var med i Idol så hun ikke ut som hun var 25! Kanskje 17-18.. Både stilen og ansiktet. 

hun sa jo selv at hun bare var 17, så... ;)

Anonymkode: ce535...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday's på Aker Brygge på damedoen står det på to språk. Engelsk "Ladies" og norsk "Jenter." Altså, "Ladies" er "DAMER" på norsk. 

Anonymkode: d3cc0...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aye skrev (På 12.2.2016 den 3.15):

Synes ikke hun ser gammel ut, men hun lager en grimase. Haha. 

27 åringer ser deilige ut. Jeg liker kvinner og ikke jentunger. Finnes mange vakre unge jenter også så klart. Ellers tenner jeg ofte på kvinner som er eldre enn meg også. Helt opp i 40 åra. Synes ikke de ser gamle ut. Noen ser nok gamlere ut for alderen og noen yngre men det er som oftest genene. Det er ikke stygt likevel. kvinner blir aldri stygge. 

:dagens-rose:

 

Man kan ikke bare finne et hvilket som helst dårlig bilde av noen, og så generalisere dette, at det gjelder for vedkommende generelt, eller enda verre; for en hel aldersgruppe. Etter 18-20 varierer utseendet utrolig mye og nokså uavhengig alder. Alle kan se dårlig ut på et bilde hist og her.

Endret av a l'orange
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, a l'orange skrev:

Alenemorbryn :laugh:

En hud som reflekterer lys og udramatiske bryn er noe av det jeg synes gir en ung og vakker look. Alt med måte, ellers bikker det raskt over.

Store og mørke bryn gir et skummelt inntrykk, synes jeg. Det samme gjelder overfriserte tynne bryn. Har aldri helt forstått dette opphenget i bryn, som mange jenter har. Veldig dramatiske bryn gir ofte et barnslig (ikke som i ung og vakker, men som i ung og ukyndig) eller svært voksent inntrykk. Mye sol/bruning kan gi et blasst og gammelt inntrykk. Også bleking av tenner kan gi veldig kunstig inntrykk, instinktivt tenker man da "han/hun er eldre".

Godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å halleluja, denne er jo bare klassisk!

Poster et bilde av Tone, som er penere enn 95% av andre hunnkjønn her i landet og kaller henne gammel. Også kommer det en haug med KG-ere som alle "ser 10 år yngre ut enn de egentlig er assa", bare for å få si det! Rart det der. Av alle mennesker jeg kjenner er det kun ei som faktisk ser flere år yngre ut. Men her på KG er visst alle samlet, utrolig sammentreff:)

Tone ser ut som hun er, verken yngre eller eldre, som de aller aller fleste mennesker. Noen på 27 begynner å få litt linjer, men rynker? Hallo!? Hadde du sett 100 usminka 27-åringer, eller 23-åringer for den saks skyld, tror jeg neppe Tone hadde skillet seg ut som gammel eller stygg.

Og kreds for å ikke ha sprøytet seg enda, det gjør de fleste i den bransjen (og mange "vanlige" også, også yngre). Botox er den nye tannblekingen som "alle" gjør. De som ikke gjør det blir beskyldt for å ha rynker, dersom de er så uheldige å rynke panna i et uheldig lys.

Anonymkode: 6f554...de5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...