Gå til innhold

Fikk sint melding av typen hennes..


Gjest Aye

Anbefalte innlegg

Trolig en løs trussel skapt i sinne og affekt. Ikke svar. Får du flere kan du forsøke å gå til politiet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 11.2.2016 at 22.58, AnonymBruker skrev:

Om ett par uker kommer det fram at dama er gravid og kun ts kan være faren :bolledeig:

Anonymkode: 49545...6bc

hahaha... var det jeg tenkte da jeg leste også. :P

Anonymkode: d5cb6...1f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
Den 11.2.2016 at 21.51, Aye skrev:

Jeg ligger med ei som har kjæreste. Har vert fuckfriends med henne en stund nå. Vi ligger med hverandre hver uke. Av og til annen hver uke.  jeg har ventet at han skal finne det ut. I kveld fikk jeg melding av han. Vet ikke helt hvordan han ser ut, men sånn ca. Han skrev "Jeg vet hvem du er, og hva du gjør. Du skal knuses. Tøm ditt blod i to store glass. Skål for livet ditt som gikk i dass" Jeg vet han er sint, men prøver han å være morsom eller skremme? Skal jeg ta det som en trussel? Skal jeg svare han eller bare ignorere? Litt ekkelt med sånne meldinger. Det siste skal sikkert være et sitat. 

Du burde knulle dama hans rett foran han for å vise dominans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2/11/2016 at 21.51, Aye skrev:

Jeg ligger med ei som har kjæreste. Har vert fuckfriends med henne en stund nå. Vi ligger med hverandre hver uke. Av og til annen hver uke.  jeg har ventet at han skal finne det ut. I kveld fikk jeg melding av han. Vet ikke helt hvordan han ser ut, men sånn ca. Han skrev "Jeg vet hvem du er, og hva du gjør. Du skal knuses. Tøm ditt blod i to store glass. Skål for livet ditt som gikk i dass" Jeg vet han er sint, men prøver han å være morsom eller skremme? Skal jeg ta det som en trussel? Skal jeg svare han eller bare ignorere? Litt ekkelt med sånne meldinger. Det siste skal sikkert være et sitat. 

Et enkelt svar: Du skal selvfølgelig ta vare på meldingen og anmelde ham. Du skal ikke kontakte ham. 

Det er ikke ulovlig å ligge med noen som har kjæreste, men det er ulovlig å true folk på livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Aegon Targaryen skrev:

Du burde knulle dama hans rett foran han for å vise dominans. 

Fristende å gjøre det ja!

16 timer siden, sol87 skrev:

Et enkelt svar: Du skal selvfølgelig ta vare på meldingen og anmelde ham. Du skal ikke kontakte ham. 

Det er ikke ulovlig å ligge med noen som har kjæreste, men det er ulovlig å true folk på livet.

Sant. Takk. 

Det er jo ikke mitt problem at kjæresten hans var utro. Han burde være glad for at han fant ut hvordan hun er og kan finne seg ei som ikke er utro. I stedet for å oppføre seg som en drittunge å komme med trusler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Aye skrev:

Fristende å gjøre det ja!

Sant. Takk. 

Det er jo ikke mitt problem at kjæresten hans var utro. Han burde være glad for at han fant ut hvordan hun er og kan finne seg ei som ikke er utro. I stedet for å oppføre seg som en drittunge å komme med trusler.

Jeg håper ikke du forvekslet rådet mitt med sympati for oppførselen din. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sol87 skrev:

Jeg håper ikke du forvekslet rådet mitt med sympati for oppførselen din. 

Nei. Forventet ikke sympati. Jeg mener ikke det er greit å ligge med noen som er opptatt. Hun burde slått opp først og sagt hun hadde type fra begynnelsen. Men det var hun som var utro. Jeg er singel. Likevel er det ikke greit men gjort er gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...