Gå til innhold

Fikk sint melding av typen hennes..


Gjest Aye

Anbefalte innlegg

Gjest cheshirecat
1 minutt siden, Aye skrev:

Jeg vet jeg ikke fortjener sympati, ikke det jeg forventer heller. Vil bare vite om det er smartest å ignorere fyren eller hva. Ser de fleste mener jeg bør ignorere han, og blir nok det jeg gjør også.

Hvordan fant han det ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Aye skrev:

Si det. Har jeg spurt meg selv om også. Hvorfor gjøre det som jeg har opplevd selv og vet hvor vondt det er. Kåtheten sin feil og da tenker vi med feil hode. 

Slutt og bruk det som en unnskyldning! 

Jobb med deg selv, så du slipper å oppleve dette igjen. Hvordan folk klarer å ha sex bak ryggen på andre, er for meg en gåte...

Anonymkode: e362e...c58

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ligger med ei som har kjæreste regelmessig. Hva forventer du ts?

Trodde du at dette aldri ville komme ut en dag, virkelig? Og du liker henne så godt? Du liker de som ikke liker deg, DET må du jobbe med! Samt at du er med på å svikte noen. Du visste hele tiden at hun hadde kjæreste. 

Hvordan hadde du følt det om det hadde vært deg?

Anonymkode: e362e...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat
4 minutter siden, Aye skrev:

Aner ikke.

Da er det jo enkelt: svar "dude, du har feil nummer. Gulesider.no kan gi deg nr til blodbanken. Lykke til"..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ett par uker kommer det fram at dama er gravid og kun ts kan være faren :bolledeig:

Anonymkode: 49545...6bc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ligger med ei som har kjæreste regelmessig. Hva forventer du ts?

Trodde du at dette aldri ville komme ut en dag, virkelig? Og du liker henne så godt? Du liker de som ikke liker deg, DET må du jobbe med! Samt at du er med på å svikte noen. Du visste hele tiden at hun hadde kjæreste. 

Hvordan hadde du følt det om det hadde vært deg?

Anonymkode: e362e...c58

Han har vært hanrei selv. Om alt han forteller på KG er sant, da.

Anonymkode: b6671...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta deg sammen, TS! Du kjemper for å få muligheten til å ha samvær med barnet til ho dama du har gjort gravid, og du sier du skal bli mer voksen. Så gjør du det stikk motsatte? Voks opp! Du får aldri samvær på denne måten.

Når det kommer til truslene du fikk så ville jeg ha anmeldt dem om han fortsetter. Ikke svar og la det gå nå, men om han gjør noe som får deg til å føle han kanskje kan være voldelig, eller fortsetter å sende deg trusler så synes jeg du skal anmelde han. Det er forståelig at han er forbanna, men det rettferdiggjør ikke at han sender deg trusler. Godt å se han har kasta ut dama si, for da er han nok heldigvis sint på henne og. 

Anonymkode: a5c83...6af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
18 timer siden, Aye skrev:

Jeg ligger med ei som har kjæreste. Har vert fuckfriends med henne en stund nå. Vi ligger med hverandre hver uke. Av og til annen hver uke.  jeg har ventet at han skal finne det ut. I kveld fikk jeg melding av han. Vet ikke helt hvordan han ser ut, men sånn ca. Han skrev "Jeg vet hvem du er, og hva du gjør. Du skal knuses. Tøm ditt blod i to store glass. Skål for livet ditt som gikk i dass" Jeg vet han er sint, men prøver han å være morsom eller skremme? Skal jeg ta det som en trussel? Skal jeg svare han eller bare ignorere? Litt ekkelt med sånne meldinger. Det siste skal sikkert være et sitat. 

Om du oppriktig er redd så melder du fra til politiet,

Om du har litt baller så står du for din del av skiten av det dere har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke helt spørsmålet ditt? Så klart er det en trussel! Jeg hadde ikke giddet å svare, og sannsynligvis kommer han ikke til å gjøre deg noe, men jeg ville anmeldt trusselen likevel. Håper også at kjæresten hans er ok, han høres ikke helt god ut. Han har det forhåpentligvis mer i kjeften enn i nevene. 

Anonymkode: 7917e...4cf

Høres ikke god ut?

Jeg synes det var en reaksjon helt innenfor dersom noen knuller dama hans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1) Dropp dama

2) Anmeld forholdet

 

Den 12.2.2016 at 16.22, PhilosopherSe7en skrev:

Høres ikke god ut?

Jeg synes det var en reaksjon helt innenfor dersom noen knuller dama hans.

Greit nok, men problemet er dama ikke tredjeparten som egentlig er "uskyldig" og singel. Folk er jo tilbakestående som ikke forstår denne dynamikken. 

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Hun som var i et forhold, hennes ansvar, ikke ditt. At han er sint på deg er naturlig, men faktisk henne som har vært utro, du skylder ikke denne mannen noen ting. Om det kommer mer, be han orden opp med henne og hold deg utenfor.

Endret av morhjertegod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Charmander skrev:

Greit nok, men problemet er dama ikke tredjeparten som egentlig er "uskyldig" og singel. Folk er jo tilbakestående som ikke forstår denne dynamikken. 

Forventer da virkelig at han tar et oppgjør med damen som var utro mot ham også, men nå var det ikke det diskusjonen gikk utpå når jeg svarte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er alltid den som er i forholdet sitt ansvar. Nå som hun er singel er det bare å kjøre på å kose deg ekstra mye med ho.(men ikke date ho).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, herremann skrev:

Det er alltid den som er i forholdet sitt ansvar. Nå som hun er singel er det bare å kjøre på å kose deg ekstra mye med ho.(men ikke date ho).

Sant. Har heldigvis ikke fått noe mer fra han. Kanskje han innser at hun ikke er den rette for han? Kommer det mer blir det anmeldt. Skal uansett møte henne igjen, men nei blir aldri oss. Jeg kan aldri gå i et forhold med ei som har vert utro, men kan være venner og ha sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...