Gå til innhold

Jeg vil ha en mann!! Hvorfor er det så vanskelig?


Kjærringen_mot_str

Anbefalte innlegg

Gjest Nanna87
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har en unge. Menn vet bedre enn å date en alenemor som trenger en far til ungen sin

Anonymkode: 3ea30...be0

Huff da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nanna87

Jeg håper du treffer noen, og jeg ønsker deg det beste. Jeg ble sammen med min beste venn gjennom mange år, bare synd vi ikke visste at vi var ment for hverandre før nå. Som regel er drømmemannen rett foran deg, det er bare vanskelig å se det selv. Ellers kan du prøve nettdating, anbefaler sukker mer enn tinder;) 

 

Klem!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har en unge. Menn vet bedre enn å date en alenemor som trenger en far til ungen sin

Anonymkode: 3ea30...be0

Hvor gammel er du, vennen?

Anonymkode: ac53b...fa1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du, vennen?

Anonymkode: ac53b...fa1

Gammel nok til å innse at alenemødre er dårlige investeringer.

Anonymkode: 3ea30...be0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti
1 time siden, Herr Heftig skrev:

Dater du oppover i alder (37-43)? Tror ikke menn på din alder er så gira på å være stefar.

Jeg er 28 og såkalt "alenemor". Men barnet mitt har en pappa og jeg har ikke noe behov for en stefar til mitt barn. Alikevel valgte jeg å date oppover i alder en periode nettopp pga dette - men min erfaring er faktisk at menn i den aldersgruppen du nevner er de minst seriøse. Jeg sier ikke at ALLE menn i den aldersgruppen er slik, men jeg har datet en del de siste par årene og de som faktisk har vært interessert i noe seriøst med meg har vært yngre eller like gamle, utrolig nok. De eldre har vært ute etter en knulledukke.

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har en unge. Menn vet bedre enn å date en alenemor som trenger en far til ungen sin

Anonymkode: 3ea30...be0

Jeg stusser over disse utsagnene som dukker opp med jevne mellomrom her på KG. Slik samfunnet har utviklet seg så er det jo faktisk slik at halvparten av de som gifter seg (ikke alle får barn, men alikevel) skiller seg. Dvs at det er ganske mange som blir sammen, får barn, for så å gå fra hverandre igjen. Det finnes haugevis av eksempler på "den moderne familie" rundt omkring. Så ute i virkeligheten er det jo faktisk ikke slik at man er dømt til et liv som evig singel hvis man har barn fra tidligere forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gammel nok til å innse at alenemødre er dårlige investeringer.

Anonymkode: 3ea30...be0

Dårlig investering? :laugh:

Vet du hva? Snakk for deg selv og ikke svar for alle menn.

Anonymkode: ac53b...fa1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg her jo her for faen, hvorfor har du aldri kontaktet meg? Bare tuller, men jeg er også på jakt etter en partner. Vet hvordan du føler det.

Anonymkode: 1fca3...361

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jaana77
2 timer siden, Kjærringen_mot_str skrev:

Siterer noe ei venninne sa en gang "Min oppgave er å sørge for å si det som ligger meg på hjerte. Men min oppgave er ikke hvordan du tolker det jeg sier" ;) 

Nei, absolutt jeg er glad på hennes veier. Men i vår tids alder hvor det går perfekte pene jenter over alt, skulle man tro at utseende var viktig for en mann. Derfor er det så sterkt å se at enkelte klarer å finne kjærligheten til tross for deres handikap. Gjøre om spørsmålet litt da: Hva er handikappet mitt - siden jeg ikke klarer det? :) hemmeligheten!? oppfattet

 

Flott ordtak.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kjærringen_mot_str skrev:

I går så jeg ett program på TV og ble rett og slett litt satt ut. Der var det ei dame som var lam og satt i rullestol, men kjærligheten i sitt liv fant hun. Gift også.. til og med to ganger.

Og her er jeg. 29 år gammel sykepleierstudent og alenemor. Vanlig av utseende, selv om ting kunne sikkert vært bedre. Men tynn og aktiv, oppegående og utadvent. Likevel har jeg nå vært alene i snart 5 år. Og de 5 årene har jeg ikke hatt en eneste kjæreste. Jo men, det er ikke rart at jeg begynner å stille spørsmål om meg selv. Hva er galt? Jeg vil ha en mann. 

Klart at jeg ikke vil ha hvem som helst. Jeg har en ett barn og stabil økonomi, så det må jo være en seriøs person som selv er oppegående. Men hvor treffer man slike? Hva er hemmeligheten? Går det kanskje ann å få seg en taimann, slik som manfolka skaffer seg taidamer?

Jeg vil virkelig ikke forbli alene... noe råd?!

Hilsen frustrert jente..

Kommer helt an på hvordan du er som person, om du avviser folk før de rekker å si hei til deg, eller om du har mye negativt rundt deg(aner ikke hva det skulle ha vært) At du er for kresen? Gir ikke folk sjans til å bli kjent med deg, du med dem.

Noen tanker ang dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også gått for å finne en som er eldre, som gjerne har barn selv. Det er få single (både kvinner og menn) uten barn som er interessert i å sitte stuck med en alenemors kid. Er annerledes når det er din egen unge liksom, men at livet blir begrenset på grunn av noen andre sitt avkom er bare elendighet. Kan jo ikke dra på en romantisk get away når som helst, lite privatliv (i hvertfall hvis ungen bor hos deg). Generelt bare en gigantisk turnoff med alenemødre.

Anonymkode: 52f4b...f06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jaana77

Ekke noe galt. Man har bare ikke truffet på en person som er den rette for en ennå. Nyt singellivet med barnet ditt, gode venner, kollegaer, familie. Jeg kjenner deg ikke, men kanskje har du for høye krav. Mange jenter som sitter med lange lister med krav en eventuell kjæreste skal fylle. Men ser selvfølgelig den, at det er egenskaper ved en potensiell partner, som man absolutt ikke kan leve med.

Jeg tviler sterkt på at du vil forbli singel resten av ditt liv. Du er ennå ung. Ikke noe å stresse med. "Den rette" dukker helt sikkert opp før eller siden, når du minst venter det. Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Herr Heftig
2 timer siden, Kjærringen_mot_str skrev:

Ja takk 37 - 43 er den rette alderen for en mann for meg. Når jeg snakker med andre medstudenter (gutter) som er i aldersgruppen 28 - 31 så er vi vidt på to forskjellige planeter. De bruker helger på fest, trening mm. Men en helg for meg er lage hjemmelaget pizza og se på Barbi :laugh::P

Joda du har ganske rett ;)

 

 

Da er det håp. Bra du ikke kaster bort tid på jevnaldrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kjærringen_mot_str skrev:

I går så jeg ett program på TV og ble rett og slett litt satt ut. Der var det ei dame som var lam og satt i rullestol, men kjærligheten i sitt liv fant hun. Gift også.. til og med to ganger.

Og her er jeg. 29 år gammel sykepleierstudent og alenemor. Vanlig av utseende, selv om ting kunne sikkert vært bedre. Men tynn og aktiv, oppegående og utadvent. Likevel har jeg nå vært alene i snart 5 år. Og de 5 årene har jeg ikke hatt en eneste kjæreste. Jo men, det er ikke rart at jeg begynner å stille spørsmål om meg selv. Hva er galt? Jeg vil ha en mann. 

Klart at jeg ikke vil ha hvem som helst. Jeg har en ett barn og stabil økonomi, så det må jo være en seriøs person som selv er oppegående. Men hvor treffer man slike? Hva er hemmeligheten? Går det kanskje ann å få seg en taimann, slik som manfolka skaffer seg taidamer?

Jeg vil virkelig ikke forbli alene... noe råd?!

Hilsen frustrert jente..

De kjekke mannfolka er enten gay eller taken vet du :laugh: 

Thaimann... ikke noe feil med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har en unge. Menn vet bedre enn å date en alenemor som trenger en far til ungen sin

Anonymkode: 3ea30...be0

Nei, det stemmer ikke. Jeg blir like mye sjekket opp og bedt ut på date etter jeg ble mamma. Av oppegående, kjekke unge menn. 

Anonymkode: 68b58...599

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På sykepleieutdanningen jeg går på er det flere mannlige studenter som dater kvinnelige medisinstudenter og leger så tror det går litt begge veier.....

Leter du aktivt etter en mann TS? Om du ikke gjør det så kan det være der det ligger. Det finnes nok menn på din egen alder som er interessert selv om du har barn,  men det er ikke sikkert at de har "lekt nok med tanken" nettopp  på grunn av ungen. Hvordan tror du de definerer deg?

Kanskje du kan være med på flere aktiviteter med dem og by enda mer på deg selv? Vet jo ikke nok om deg, men selv får jeg ofte inntrykk av at single mødre ofte har mer enn nok med ungen, og ikke har tid til dating.

Lykke til!☺

Endret av Personenmeg
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en unge. Sånn. Problem solved. Var det noe mer du lurte på? 

INGEN menn vil ha andres avkom.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte litt i de samme baner når jeg leste HI. 

Det jeg skriver nå er ikke for å skryte for mye av meg selv. Jeg har litt ekstra på kroppen, ser helt normal ut, men får ofte komplimenter for mitt vinnende vesen og behagelige energi. de fleste kommer til meg fordi jeg er lett og snakke med og har forståelse for andre. Jeg har aldri hatt noen store problemer med å finne menn. 

Kanskje du skulle sett på deg selv litt utenfra? Og hvis ikke vil det alltid dukke opp en som liker deg for den du er, det er bare ikke den rette tiden akkurat nå.

Anonymkode: 70574...33a

Du er inne på noe helt vesentlig her,og det skulle absolutt alle forstått Enegien en omgir seg med! Det er nøkkelen for å få oppmerksomhet og bli lagt merke til.Det er det som utstråler sjarm og skiller det ekte fra det forestilte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Franke Ann
8 timer siden, Kjærringen_mot_str skrev:

Går det kanskje ann å få seg en taimann, slik som manfolka skaffer seg taidamer?

Ja. Tyrkmenn og gahnmenn.

Endret av Franke Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...