Gå til innhold

Hvordan bli brunere(herre)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Er en herre på 21 år, som har blitt blek naturlig nok, da jeg ikke orker sol lengre. Mye pga at det er farlig og at huden vil bli stygg etterhvert som man drar på årene.

Så da lurer jeg på om dere har noe tips til andre metoder for å bli brunere(hovedsaklig ansiktet)? Tenker selvbrunningskrem for menn? Spraytan(men varer veldig lite og ser fake ut)

Anonymkode: af70a...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Betakaroten fra Sverige, og dagkrem med tilsatt selvbruning i? 

Anonymkode: 80a92...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvbruning er vel selvbruning? Lukter godt gjør det uansett ikke, så spiller vel liten rolle om det er for kvinner eller menn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør noe med huden din. La den være blek da det er vakkert!

Anonymkode: f10db...3cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Betakaroten fra Sverige, og dagkrem med tilsatt selvbruning i? 

Anonymkode: 80a92...9f9

Haha betakaroten? Hvorfor skal jeg bruke det når jeg ikke skal sole meg?

Hvordan dagkrem da, noen tips?

Anonymkode: af70a...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, bailey skrev:

Selvbruning er vel selvbruning? Lukter godt gjør det uansett ikke, så spiller vel liten rolle om det er for kvinner eller menn? 

Ja men finnes vel div kremer for menn og andre for kvinner? Hvilke bør kjøpes for menn?

Anonymkode: af70a...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja men finnes vel div kremer for menn og andre for kvinner? Hvilke bør kjøpes for menn?

Anonymkode: af70a...6f0

Tror ikke det finnes forskjeller her. Selvbruning er selvbruning, det lukter drit uansett. Så du kan nok kjøpe en hvilken som helst. Når det er sagt så vil jeg fraråde det. Nå er jeg kanskje litt spesiell, liker ikke at menn er veldig forfengelige og dollete, jeg hadde sett på det som negativt om en mann tok selvbruning. Og ja, det vises litt for ofte, så jeg ville droppet det.

Anonymkode: bf956...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det finnes forskjeller her. Selvbruning er selvbruning, det lukter drit uansett. Så du kan nok kjøpe en hvilken som helst. Når det er sagt så vil jeg fraråde det. Nå er jeg kanskje litt spesiell, liker ikke at menn er veldig forfengelige og dollete, jeg hadde sett på det som negativt om en mann tok selvbruning. Og ja, det vises litt for ofte, så jeg ville droppet det.

Anonymkode: bf956...85e

Hvordan kan du se at en mann har brukt selvbrunning? Syns det godt?

Anonymkode: af70a...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også littegranne kviser, og er egentlig dritt lei det. Så vil gjerne skyve det vekk med en eller annen krem. Vet dere om noen kremer som dekker over?

https://www.google.no/search?q=eric+hagberg+krem&espv=2&biw=1517&bih=741&site=webhp&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiO76DA3fnKAhVEIJoKHVntARcQ_AUIBigB&dpr=0.9#tbm=isch&q=eric+hagberg+&imgrc=5GoF288gGxU0hM%3A En hud som han har cirka.

Anonymkode: af70a...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.2.2016 at 17.08, AnonymBruker skrev:

Haha betakaroten? Hvorfor skal jeg bruke det når jeg ikke skal sole meg?

Hvordan dagkrem da, noen tips?

Anonymkode: af70a...6f0

Betakaroten gjør bare huden litt gyllen. Ikke pga sol. Den farger underhuden på en måte slik at du får mer glød. Trenger ikke sole deg.  Hva med å kjøpe en selvbruning og bare blande med dagkremen? 

Anonymkode: 80a92...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Betakaroten gjør bare huden litt gyllen. Ikke pga sol. Den farger underhuden på en måte slik at du får mer glød. Trenger ikke sole deg.  Hva med å kjøpe en selvbruning og bare blande med dagkremen? 

Anonymkode: 80a92...9f9

Så hvis jeg tar betakaroten nå, uten å sole meg, så vil jeg få en gyllen orange/brunfarge? Eller?

Anonymkode: af70a...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bruk selvbruning. Og slutt å kall deg selv for "herre på 21 år". Det er bare kleint. 

Angående kvisene så er det mye bedre å få bukt med problemet ved hjelp av riktige renseprodukter og kremer enn at du skal dekke over.

Anonymkode: 1d8dd...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis jeg tar betakaroten nå, uten å sole meg, så vil jeg få en gyllen orange/brunfarge? Eller?

Anonymkode: af70a...6f0

Ja, på en måte. Har jo beskrevet det.  Men for en umiddelbar effekt ville jeg nok gått for selvbruning i dagkremen. 

Anonymkode: 80a92...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, på en måte. Har jo beskrevet det.  Men for en umiddelbar effekt ville jeg nok gått for selvbruning i dagkremen. 

Anonymkode: 80a92...9f9

Er det noen som bruker det sånn? Eller bruker man betakaroten bare når man skal sole seg?

Anonymkode: af70a...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som bruker det sånn? Eller bruker man betakaroten bare når man skal sole seg?

Anonymkode: af70a...6f0

Jeg bruker det for begge deler og andre fordeler. Imedeen tan optimizer er veldig bra tablett. Men jeg bruker fra Sverige som heter maxosol el life solbrun. 

Anonymkode: 80a92...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17.2.2016 at 17.36, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker det for begge deler og andre fordeler. Imedeen tan optimizer er veldig bra tablett. Men jeg bruker fra Sverige som heter maxosol el life solbrun. 

Anonymkode: 80a92...9f9

Det er vel selvbrunning da?

Hva tenker du om solarium da?

Anonymkode: af70a...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg går for selvbrunning for menn. Kremer.

Hvor kan disse kjøpes?

Anonymkode: af70a...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...