Gå til innhold

billigst toalettpapir?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Er åå utkikk etter billigst toalettpapir, der kvaliteten er på lik linje med lambi. Tidligere har kiwi pleid å ha veltie toalettpapir 24rull til kun 69,90kr. Da kjøpte jeg flere pakninger,men nå noen måneder senere skulle jeg ny ladning,har de sluttet å selge dem. De andre er ca 30kr for 8rull!! Er lenge til jeg skal til sverige,der har de lambi 24rull til 79,90kr..

Anonymkode: 7deec...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Er åå utkikk etter billigst toalettpapir, der kvaliteten er på lik linje med lambi. Tidligere har kiwi pleid å ha veltie toalettpapir 24rull til kun 69,90kr. Da kjøpte jeg flere pakninger,men nå noen måneder senere skulle jeg ny ladning,har de sluttet å selge dem. De andre er ca 30kr for 8rull!! Er lenge til jeg skal til sverige,der har de lambi 24rull til 79,90kr..

Anonymkode: 7deec...b7d

Jeg klarer å spare enda mer. Kjøper ikke inn toalettpapir overhodet. Jeg klipper til avispapir i halv A4 størrelse som jeg legger i en boks ved klosettet.  Gjort det i 2 år nå. Spart masse penger

Anonymkode: 091a5...c6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Er åå utkikk etter billigst toalettpapir, der kvaliteten er på lik linje med lambi. Tidligere har kiwi pleid å ha veltie toalettpapir 24rull til kun 69,90kr. Da kjøpte jeg flere pakninger,men nå noen måneder senere skulle jeg ny ladning,har de sluttet å selge dem. De andre er ca 30kr for 8rull!! Er lenge til jeg skal til sverige,der har de lambi 24rull til 79,90kr..

Anonymkode: 7deec...b7d

Du får ta deg en runde rundt og se. Lambi har jeg slutta å bruke fordi andre påstår det kan gjøre toalettet tett, og at det ikke er så god "suge-evne". Du får en pakke med fire tykke ruller med Serla maximeter til ca 25 kr på Rema. Ellers er det noen steder i landet at skole-elever eller idrettslag selger toalettpapir til en billig penge, da kan det være store sekker med f.eks. 64 ruller til sammen, fordelt på åtte ganger åtte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4pk serla til 25kr. Om man kjøper 24ruller (slik som veltie), blir det jo 150kr!! Kontra veltie 24ruller som kostet 69,90...

Ehh... 

Når man sammenligner prisene, så er toalettpapirene fra idrettslag like dyrt.

Får vente på tilbud fra europris eller staples da. Selv om begge likevel ikke slår kiwi sine priser på toalettpapir som de ikke lenger har..

Anonymkode: 7deec...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serla 4-pack bruker å være på tilbud på Coop obs til 15kr. Da blir det plutselig 90kr for 24 ruller som varer mye lenger enn tynt billigpapir. 

Anonymkode: b83a3...a92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå på do hos venner, bensinstasjoner, tøm deg før du drar fra jobb, på trening osv. Spar avføring til når du er hos andre.

Anonymkode: 8b110...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Millimani skrev:

Du får ta deg en runde rundt og se. Lambi har jeg slutta å bruke fordi andre påstår det kan gjøre toalettet tett, og at det ikke er så god "suge-evne". Du får en pakke med fire tykke ruller med Serla maximeter til ca 25 kr på Rema. Ellers er det noen steder i landet at skole-elever eller idrettslag selger toalettpapir til en billig penge, da kan det være store sekker med f.eks. 64 ruller til sammen, fordelt på åtte ganger åtte

Lambi tetter ikke toalettet, det er ubleiket gjenbrukspapir med lange fibre som tetter igjen toaletter over en lav sko. 

Men lambi er dyrt, smuldrer lett og er ingen favoritt her. Vi kjører på Staples når der er tilbud og kjøper sekker med Staples eget toalettpapir. Mye bedre enn Lambi og andre merker. 8 pakker `a ruller til 149/159 på tilbud. Ellers er de nærmere 300 kr. Sekken. Rikelig lagerplass i bod, og vil handler toalettpapir noen få ganger i året. 

Og du med avispapiroppklipping, du får tett toalett før du aner ordet av det. Det er nok en god bløff. 

Anonymkode: 894f9...6d1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det 89kr for 8x8 på Europris? Ikke dette med norsk flagg på, da ligger så lite oapir så løst at det hår én rull om dagen. Men det hvite papiret da...

Anonymkode: 23352...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11. februar 2016 at 14.46, AnonymBruker skrev:

4pk serla til 25kr. Om man kjøper 24ruller (slik som veltie), blir det jo 150kr!! Kontra veltie 24ruller som kostet 69,90...

Ehh... 

Når man sammenligner prisene, så er toalettpapirene fra idrettslag like dyrt.

Får vente på tilbud fra europris eller staples da. Selv om begge likevel ikke slår kiwi sine priser på toalettpapir som de ikke lenger har..

Anonymkode: 7deec...b7d

Serla er utrolig drøyt i motsetning til mange andre typer og blir dermed billigere i bruk enn en del andre merker. I tillegg til prisen er antall meter per rull viktig å sjekke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toalettpapiret fra Rema 1000 i 18-pakk er en soleklar vinner! Kjempemykt og tåler litt. Synes Lambi er tynt og går lett fra hverandre...

Anonymkode: 4feae...f59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meny har 24 ruller til 89kr. Hvitt papir, ligner på Lambi. Heter unik soft :) 

Anonymkode: 06ae0...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må sjekke meterprisen, hvor mange ruller det er i pakken er egentlig uvesentlig. En 4 pk serla varer omtrent like lenge som en 8 pk lambi (om ikke lengre). Serla er også ofte på 15 kr tilbud på coop obs.

Anonymkode: f998f...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Serla har lengre fibre, og dermed større fare for å tette rør enn annet papir. 

Anonymkode: 894f9...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...